MaD PiAnIsT 22.02.2007 11:00:56 | |
---|
Mulla on ihan se vaikeustaso mikä oletuksena on.. Eiku aloitan yleensä uudestaan kentän jos yksikin oma kuolee. Haluun mennä puhtaasti läpi. Ja välillä tulee ihan typeriä kuolemia ,yleensä käy jotenkin että menet huoneeseen ja hyllyn takaa putkahtaa rosvo ja sitten rosvo vetää nopeammin. :) Kandee aina tehdä niin, että kattoo optiwandilla oven alta ja sit jos on porukkaa sisällä ni käskee muiden heittää flashhi sisään ja sit menee muiden perässä sisään. Ja huutelee kokoajan teroille että maihin siitä! Huomasin vasta kun pelin olin pelannut läpi, että tämähän on puolet helpompaa pippuripyssyllä. Se ei tapa ja pistää terot sätkimään ja yskimään, jos eivät suostu maihin niin pistoolilla laukaus jalkaan ja heti on paljon tottelevaisempia:) Mä taas pelasin tuon pelin niin, että jos yksi kuoli niin ei se mitään, koitin vaan itse pysyä hengissä ja olla tappamatta terroristeja. Ja Normal vaikeustasolla pelasin. Eihän pelissä edes ole kuin Normal ja siitä vaikeampi:) Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Jormaz 22.02.2007 11:39:53 | |
---|
Kävin Verkkokaupassa ja sieltähän tuo Swat 4 tarttui mukaan sopuisaan 15 euron hintaan. Aaah.. uusi virtalähde. Ja nimenomaan tuuletin joka ei sano SURRRRRRRR TÄRRRRRR *potks* zzzzzzzzSURRRRRRR Hermoni lepäävät taas. Aloin eilen illalla miettimään että onpa hienoa kun tuuletin hiljeni vihdoinkin. Sitten mietin että onpahan mielenkiintoinen sähkön tuoksu ilmassa ja kotelokin alkoi olla suht lämmin. Totesin että eipä se taida enää pyöriä ollenkaan. |
wrshredder 22.02.2007 14:24:17 | |
---|
Kandee aina tehdä niin, että kattoo optiwandilla oven alta ja sit jos on porukkaa sisällä ni käskee muiden heittää flashhi sisään ja sit menee muiden perässä sisään. Ja huutelee kokoajan teroille että maihin siitä! Huomasin vasta kun pelin olin pelannut läpi, että tämähän on puolet helpompaa pippuripyssyllä. Se ei tapa ja pistää terot sätkimään ja yskimään, jos eivät suostu maihin niin pistoolilla laukaus jalkaan ja heti on paljon tottelevaisempia:) Mä taas pelasin tuon pelin niin, että jos yksi kuoli niin ei se mitään, koitin vaan itse pysyä hengissä ja olla tappamatta terroristeja. Ja Normal vaikeustasolla pelasin. Eihän pelissä edes ole kuin Normal ja siitä vaikeampi:) Juu pistän aina punasen joukkueen pojat tähystämään optiwandilla ,sinisen pojat suojaa sillä aikaa selustaa. Sitten mennään sisään yleensä CS kaasun kanssa. Tämä tosin on perseestä joskus kun kaasu ei tehoakkaan joihinkin ja sitten siellä kaasupilvessä et näe eteesi ja saat luodin ottaan :) Olen huomannu just itekki että toi pippurisumute on hyvä kun ryntää huoneeseen. Ensin CS kaasu ja kun porukka köhii niin sumutetta perään ni menee maihin yleensä. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
"Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.." |
Randomizer 22.02.2007 14:28:51 | |
---|
Kävin Verkkokaupassa ja sieltähän tuo Swat 4 tarttui mukaan sopuisaan 15 euron hintaan. Aaah.. uusi virtalähde. Ja nimenomaan tuuletin joka ei sano SURRRRRRRR TÄRRRRRR *potks* zzzzzzzzSURRRRRRR Hermoni lepäävät taas. Aloin eilen illalla miettimään että onpa hienoa kun tuuletin hiljeni vihdoinkin. Sitten mietin että onpahan mielenkiintoinen sähkön tuoksu ilmassa ja kotelokin alkoi olla suht lämmin. Totesin että eipä se taida enää pyöriä ollenkaan. Vaihda hyvä mies äkkiä se virtalähde, ennenkuin kämppäsi on tulessa tai lievimmilläänkin komponentit kakkana. Viallinen virtalähde voi antaa kivoja virtapiikkejä komponenteille, jolloin ne on entisiä hyvin äkkiä. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Jormaz 22.02.2007 14:30:24 | |
---|
Vaihda hyvä mies äkkiä se virtalähde, ennenkuin kämppäsi on tulessa tai lievimmilläänkin komponentit kakkana. Viallinen virtalähde voi antaa kivoja virtapiikkejä komponenteille, jolloin ne on entisiä hyvin äkkiä. Aamulla just kävin hakeen uuden virtalähteen. Nätisti toimii. |
Qsysi 22.02.2007 17:06:06 | |
---|
Juu pistän aina punasen joukkueen pojat tähystämään optiwandilla ,sinisen pojat suojaa sillä aikaa selustaa. Sitten mennään sisään yleensä CS kaasun kanssa. Tämä tosin on perseestä joskus kun kaasu ei tehoakkaan joihinkin ja sitten siellä kaasupilvessä et näe eteesi ja saat luodin ottaan :) Olen huomannu just itekki että toi pippurisumute on hyvä kun ryntää huoneeseen. Ensin CS kaasu ja kun porukka köhii niin sumutetta perään ni menee maihin yleensä. There's your problem, käytä niitä flassejä! :) Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini |
Nuuskamuikkunen 22.02.2007 17:28:34 | |
---|
Hitman: Blood Money Viikonlopuksi tekemistä, jos ei muuta ilmaannu. Mukava pelata välillä vähän vanhempiakin pelejä, jotka jopa pyörii kaiki karkit päällä omalla koneella. Aamulla kerkesin vähän testaamaan. Vaikuttaa aika koukuttavalta. AitoidiotiA |
Nuuskamuikkunen 22.02.2007 17:30:48 | |
---|
Tällä päivämäärällä kuulemma julkaistaan uusi Final Fantasy. Perskeles, pitäisköhän loman kunniaksi ostaa ja kytkeä pleikkari vielä kiinni? Perverssi idea ostaa joltain käytettynä PS2 ja pelata kaikki FF9 jälkeen ilmestyneet peräkkäin läpi. Ainakin kaikki hyvät. AitoidiotiA |
wrshredder 22.02.2007 17:32:47 | |
---|
There's your problem, käytä niitä flassejä! :) Hemmetti ,eikun haluan käyttää CS:ssää. Niinku ne tekee elokuvissaki ! :P ..no okei ,kokeilen. Mutta jos se toimii niin mun sisäinen Swat-ryhmänjohtaja kokee kovan kolahduksen. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
"Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.." |
Invader 22.02.2007 17:43:47 | |
---|
Pitääköhän se Okami käydä poistamassa pelikaupasta. Näyttää ja kuulostaa ihan loistavalta kyllä. Tai sitten ei.. |
Chips 22.02.2007 18:43:17 | |
---|
Anttilassa kävin kyselemässä että joko löytyy uutta Final Fantasya. Sanoivat että löytyy muttei saa myydä kun vasta huomenna. Täytyy siis huomenna tai ensi viikolla käydä hakemassa. |
-Aleksi- 22.02.2007 19:49:31 | |
---|
Nyt vähän aikaa sitten julkaistiin tuo War Rock (ei enää beta). Käykää lataamassa, ilmaista pelata, rahalla saa jotain juttuja lisää. Hyvä peli kyllä nyt, aivan erilainen kun beta-testauksessa https://www.warrock.net/index.php |
wrshredder 22.02.2007 21:46:45 | |
---|
Nyt vähän aikaa sitten julkaistiin tuo War Rock (ei enää beta). Käykää lataamassa, ilmaista pelata, rahalla saa jotain juttuja lisää. Hyvä peli kyllä nyt, aivan erilainen kun beta-testauksessa https://www.warrock.net/index.php Tämä on siis pelkästään verkkopeli? Onko täällä suurikin m.net käyttäjäkunta pelaamassa tätä. Jos on niin voisin koittaakin. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
ppsa 22.02.2007 22:14:53 | |
---|
Pitääköhän se Okami käydä poistamassa pelikaupasta. Näyttää ja kuulostaa ihan loistavalta kyllä. Sitä se myös on. Loistava seikkailupeli. Pitkästä aikaa tuli ostettua PS2-peli täysin uutena, mutta Okami on todellakin sen arvoinen. Fahrenheit
http://www.fahrenheitband.net/ |
-Aleksi- 22.02.2007 23:21:24 | |
---|
Tämä on siis pelkästään verkkopeli? Onko täällä suurikin m.net käyttäjäkunta pelaamassa tätä. Jos on niin voisin koittaakin. Verkkopelihän tuo. Pitkä keskustelu tästä oli ja varmaan puoli Mnettiä pelas tätä Beta-testauksen yhteydessä. Nyt ei varmaan monikaan, vaikka on kyllä aivan eri peli kuin betassa. |
Eli Swat4: Tekoäly alkaa olla sillä tasolla millä sen tällaisissa peleissä kuuluukin. Viholliset eivät ole janttereita eivätkä hawaiji-paitoihin pukeutuneita pökkelöitä (=Raven Shield). Porukka myös liikkuu ja tarvittaessa juoksee karkuun. Yksikin juoksi panttivangin taakse ja alkoi uhkailemaan että ampuu sen. Ja haavoitettu ei automaattisesti hiljene vaan jää maahan vaikeroimaan. Yritin saada yhtä sälliä antautumaan, käskytin ja ammuin jalkaan, oli tiputtamassa haulikko mutta sitten nostikin sen, ammuin uudestaan jalkaan ja haulikko tipahti. Sitten ukko kaivaakin yhtäkkiä jostain mutkan ja pitää pistää vielä pari nappia kepeksille. Vähän pyyhkeitä tulee siitä että oma tiimi tuppaa koko ajan jumiutumaan jonnekin, täytyy usein komentaa kaksi kertaa "fall in" ennen kuin liikahtavat mihinkään. Saako noita itsepäisiä siviilejä muuten aisoihin kuin antamalla niille OC:ta? Ärsyttäviä. Välillä tää peli on kyllä vaikea kuin perkele, varsinkin kun miinuspisteitä tulee vähän turhan herkästi. Siis eikö oikeasti saa kohdehenkilöön upottaa ylimääräisiä luoteja? Hölömöä. Aina tulee noottia että liiallista voimankäyttöä. |
wrshredder 23.02.2007 12:13:43 (muokattu 23.02.2007 12:14:20) | |
---|
Vähän pyyhkeitä tulee siitä että oma tiimi tuppaa koko ajan jumiutumaan jonnekin, täytyy usein komentaa kaksi kertaa "fall in" ennen kuin liikahtavat mihinkään. Saako noita itsepäisiä siviilejä muuten aisoihin kuin antamalla niille OC:ta? Ärsyttäviä. Välillä tää peli on kyllä vaikea kuin perkele, varsinkin kun miinuspisteitä tulee vähän turhan herkästi. Siis eikö oikeasti saa kohdehenkilöön upottaa ylimääräisiä luoteja? Hölömöä. Aina tulee noottia että liiallista voimankäyttöä. Joo noi omat vie kamalasti tilaa välillä esim ovien lähellä. Jos on itse oven vieressä ja käskyttää koko tiimin menemään sisään niin ne ei mene ennen kun jokainen on omalla paikallaan. Itsepäisiä siviilejä saa maahan sillä sähköshokki aseellakin. En tiedä onko sillä pepper ball -aseella siviiliä ampuminen kiellettyä. Sekin varmasti tehoaisi. En ole kokeillut mutta vois toimia niinkin että laittaa tiimin pistämään siviilin nippusiteisiin. Ne sitten päättää miten se homma hoidetaan. Luulen että toi ylimääränen ampuminen on kiellettyä. Ampuahan saa tietääkseni vaan siinä tilanteessa jos vihollinen uhkaa aseella. Vaikea peli on juu ,ei oo helppoa olla swat :) THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
MaD PiAnIsT 23.02.2007 14:22:33 | |
---|
Vaikea peli on juu ,ei oo helppoa olla swat :) Mielestäni ei kyllä ollut yhtään vaikea peli. Jopa välillä liian helppo, olenko sitten vain synnynäinen SWAT äijä... pitäs lähtee karhuryhmään tästä... Mutta Rainbow Six Vegas on ainakin 100 kertaa vaikeampi... hermot menee kokoajan.. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
wrshredder 23.02.2007 15:41:10 (muokattu 23.02.2007 15:41:56) | |
---|
Mielestäni ei kyllä ollut yhtään vaikea peli. Jopa välillä liian helppo, olenko sitten vain synnynäinen SWAT äijä... pitäs lähtee karhuryhmään tästä... Onse musta sillon jos menee kentät omien kuolematta. Mutta Rainbow Six Vegas on ainakin 100 kertaa vaikeampi... hermot menee kokoajan.. Tätä demoa oon x360 pelannu ja hienolta tuntui. Pitää joskus ostaa. e: ja niin ,saa tuossa normaliakin helpomman tason. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
MaD PiAnIsT 23.02.2007 15:52:05 | |
---|
Tätä demoa oon x360 pelannu ja hienolta tuntui. Pitää joskus ostaa. Joo, no aluksi tuntu, että onpa pirun hieno peli, mutta nopeasti iski kyllästyminen. Teroja on niin paljon että peli menettää realistisuutensa. Jotain 50 äijää hyökkää päälle niin ei oikein iske. Ja sitten vielä se, että miksi tämä peli on pitänyt pilata skripteillä?! Se vasta ärsyttävää onkin. Esimerkiksi eräs kohta kun kävelet tietyn tolpan ohi niin katon läpi tulee 20 teroa... ei hele! En ole kyllä enää jaksanut peliin kajota:) e: ja niin ,saa tuossa normaliakin helpomman tason. Hmm, kai sitten niinkin, tai sitten minulla on vanhempi versio, kun muistaakseni minulla oli vain normal ja expert tai jtn vastaavaa.. Mutta normalilla olen sitä pelannut. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |