hegemonia 18.12.2003 09:58:51 | |
---|
Kun HIM on livenä Tavastialla ja se tulee suorana MTV3+:lta uutena vuotena,niin ketkä ajatteli kahtoo sen (tai pystyy kun tarttee digiboxin.) Ajattelin kahtoo jos jään kotia. Riippuu ilmasta. Jos on 50 astetta pakkasta niin ei sitä jaksa lähtee kännää. Ursulan munakarva |
Nimismies 18.12.2003 09:59:57 (muokattu 18.12.2003 10:00:15) | |
---|
Hm. Kiva tietää. EDIT: Enkä kyllä katsoisi vaikka olisi digiboxxi. "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
salmivaara 18.12.2003 10:44:22 | |
---|
Hm. Kiva tietää. Jeh. EDIT: Enkä kyllä katsoisi vaikka olisi digiboxxi. Minä saattaisin katsoa. Informaatiosisältö 0. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
musa 18.12.2003 10:56:55 (muokattu 18.12.2003 10:57:55) | |
---|
Ei löydy digiboksia ikävä kyllä. Muuten olisin tuon keikan mahdollisesti katsonut. Ihan mielenkiinnosta. Tosin aika epätodennäköistä, että tulisi oltua tuohon aikaan aattoyönä telkkarin ääressä. Him toimii levyllä hyvin, mutta livenä ei minusta ole kovinkaan kummonen. Lähinnä Ville Valon laulun takia olen moista mieltä. Hyvä laulajahan se on, mutta improvisoi minusta aivan liikaa livetilanteissa. Menee välillä niin pahasti nuotin vierestä, että oikein vihlasee. Edit: Kirjoitusvirhe |
Jormaz 22.12.2003 16:01:28 | |
---|
Mua alkaa nykyään jostain syystä naurattaa kun katson Ville Valoa. Johtuiskohan siitä typerästä piposta? Tämmönen off-topic tällä kertaa. Back to the 80's |
Him toimii levyllä hyvin, mutta livenä ei minusta ole kovinkaan kummonen. Lähinnä Ville Valon laulun takia olen moista mieltä. Hyvä laulajahan se on, mutta improvisoi minusta aivan liikaa livetilanteissa. Menee välillä niin pahasti nuotin vierestä, että oikein vihlasee. Olen nauhoitellut radiosta ja töllöstä useita Himin keikkoja vuosien varrelta ja olen huomannut,että Valon laulu on heikentynyt paljon.Jotenkin tuntuu että se on huutanut äänensä pilalle.Provinssissa,olikohan se nyt -98,laulu vielä toimi erinomaisesti,mutta parina viime vuotena se on muuttunut niin Kirkamaiseksi raakkumiseksi että pahaa tekee. Viimeiset kaksi levyäkin ovat olleet enää saman toistoa.Eipä jaksa enää kyseinen orkesteri paljon kiinnostaa. Musiikki on elämä. |
Hyla 23.12.2003 18:48:40 | |
---|
Joskus lukion kuvistunnilla meinasi kyllä irrota pää kun piti kuunnella HIMiä levyllinen putkeen paikallisten teinipeelojen päätettyä musiikista (demokratiassa on pahat puolensa). Loppuvaiheessa alkoi kyllä jo hysteerisesti naurattaa se miten samalla kaavalla ne biisit on tehty:) |
Ada 24.12.2003 01:33:41 | |
---|
Kun HIM on livenä Tavastialla ja se tulee suorana MTV3+:lta uutena vuotena,niin ketkä ajatteli kahtoo sen (tai pystyy kun tarttee digiboxin.) Ajattelin kahtoo jos jään kotia. Riippuu ilmasta. Jos on 50 astetta pakkasta niin ei sitä jaksa lähtee kännää. En pysty katsomaan kun en omista digiboxia, tosin se ei harmita niin paljoa kun olen silloin itse paikan päällä. :P Ei kehtaa mennä kovin eteen kun kerta näytetään suorana TV:ssä... ;) "I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
betty_blue 30.12.2003 00:39:57 | |
---|
Keikka näkyy koosteena la 3.1. klo 00.05-01.05 myös tavallisten pulliaisten kanavalla, siis MTV3:lla. Ei oo digiboxia, eikä ikää tai lippuja Tavastialle joten koostetta tulen katsomaan. Love Metal. |
voltasparta 30.12.2003 14:38:34 | |
---|
on digiboxi,mutta toi + ei näy.. pitäis uusi antenni asentaa,sitä näkyis mtv+ ja subit.. Miraculous you call it babe
You ain't seen nothing yet
They've got Pepsi in the Andes
McDonalds in Tibet
Yosemite's been turned into
A golf course for the Japs
The Dead Sea is alive with rap |
Jokkeri 30.12.2003 14:57:52 | |
---|
Him toimii levyllä hyvin, mutta livenä ei minusta ole kovinkaan kummonen. Lähinnä Ville Valon laulun takia olen moista mieltä. Hyvä laulajahan se on, mutta improvisoi minusta aivan liikaa livetilanteissa. Menee välillä niin pahasti nuotin vierestä, että oikein vihlasee. Samaa mieltä. Tosin mielestäni koko bändi suondaa jotenkin ponnettomasti livenä. |
musa 30.12.2003 15:04:50 (muokattu 30.12.2003 15:05:04) | |
---|
Samaa mieltä. Tosin mielestäni koko bändi suondaa jotenkin ponnettomasti livenä. Jees, jokseenkin samaa mieltä. Bändin livesoitossa ei ole oikeastaan minkäänlaista dynamiikkaa. Kaasun vetää biisin kuin biisin täysin samalla meiningillä, joka puuduttaa ainakin minua. |
aivokuolio 30.12.2003 17:39:39 | |
---|
vanha kansanviisaus: HIM on järjettömän heikko livebändi. |
Juntunen 30.12.2003 17:50:52 | |
---|
Ei oo digipokseja täällä hevonkuusessa, mutta katsoisin varmaan mikäli olisi. Mielestäni ihan kelporytyytystä verrattuna TV:n musiikkitarjontaan yleensä. |
SusaN 31.12.2003 14:57:53 | |
---|
Samaa mieltä. Tosin mielestäni koko bändi suondaa jotenkin ponnettomasti livenä. Olen nähnyt kyseisen orkesterin vajaa 20 kertaa livenä ja silloin kun keikka "onnistuu" niin HIM on h*lvetin kova live bändi, vikana vaan on se, ettei keikat enää niin usein ole mitään ihmeellistä katsottavaa...Vaikka hyviä onkin:) Tosin en panisi pahakseni vaikka tavastialla olisinkin ja keikka kyllä katsotaan digiboxista:) Paskakin hevi on aina parempaa kun Justin |
Xebeche 31.12.2003 18:19:37 | |
---|
Hm, tulin toukokuussa nähneeksi HIM:in livenä Semifinaalissa ja mielestäni bändi toimi huomattavasti paremmin kuin pahimmillaan pirun latteilla ja tylsillä levytyksillä. (Edellisen kerran bändin näin livenä 1998, joten muuten orkesterin keikkakunnosta en osaa sanoa mitään.) Erityisesti uudet sovitukset, joihin synisti vaikuttaa melko paljon, tekivät kuuntelukokemuksesta mielenkiintoisen, ja ensimmäisen levyn jälkeiset kappaleet saivat aika lailla uutta henkeä yllensä. Ainoa ongelma on oikeastaan kitarasoolot, Linde kun tuntuu heittävän joka kappaleessa jotakuinkin saman jutun vailla mitään sen suurempaa mielikuvituksen käyttöä. Kassun rumputyöskentelyn monotonisuuden pistän itse enemmänkin varmuuden ja tasaisuuden piikkiin, joskin toisenlaisessa musiikillisessa yhteydessä se olisikin varmasti todella pitkästyttävää kuultavaa. Mutta oman kokemukseni mukaan HIM on ihan mainio yhtye livenä, kun taas levyllä tilanne on ns. tähtihetkien ohella vähän niin ja näin. Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille. |
1960-1980 31.12.2003 20:30:42 | |
---|
Kaipa tuo pitää katsoa kun ei ole muutakaan tekemistä. |
meiju 01.01.2004 12:29:51 | |
---|
Mä kattelin sen keikan. Him on ainakin joskus parempi livenä, kun jostain levyltä kuunneltuna. Ja Piina Jatkuu... |
aikavaikea 02.01.2004 12:38:06 | |
---|
Keikkasetti tässä (lähde Iltalehti-Online): HIMin uudenvuoden setti Soul On Fire Your Sweet 666 Join Me Beyond Redemption Heartache Every Moment It´s All Tears In Joy And Sorrow Right Here In My Arms Funeral Of Hearts Lose You Tonight Poison Girl The Sacrament Pretending Wicked Game Buried Alive By Love Encoret: Solitary Man Sweet Pandemonium Razorblade Kiss And Love Said No Gone With The Sin Muista aamuisin herätä,
tehdä hyvin turha työsi.
Kello käy sinun aikaasi,
sinun lyhyttä aikaasi.
(A.W.Y.) |
SiwamieS 02.01.2004 13:24:48 | |
---|
Haa. Solitary man. There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |