Aihe: Työpöytä, johon saa syntikan?
1
ondy
22.02.2007 18:31:07
Tahtoisin laittaa Triton Studiolleni pöydän, johon soitin menisi kuin tietokoneen näppäimistö kiskoilla. Löytyykö Suomesta tällaisia työpöytiä ja mihin hintaan?
JPQ
22.02.2007 19:50:31

Valmista tuotetta suomesta en tiedä mutta luulempa että löytyy puuseppiä joiden kanssa voit just sulle sopivan suunnitella.
JPQ
23.02.2007 02:58:18

No tässä iittalasta firma joka tekee ihan mita vain asiakas voi jopa itse suunitella ja voivat käydä tarpeiden kartoitus käynnilläkin eikä ole saamani käsityksen mukaan kalliskaan mutta laatua silti.
http://www.sainio.fi/
isojussi
23.02.2007 03:30:44
No tässä iittalasta firma joka tekee ihan mita vain asiakas voi jopa itse suunitella ja voivat käydä tarpeiden kartoitus käynnilläkin eikä ole saamani käsityksen mukaan kalliskaan mutta laatua silti.
http://www.sainio.fi/

Suosittelen. Mun vanha asiakas niiltä ajoilta, kun tein "oikeita töitä".
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Titares
23.02.2007 08:46:02 (muokattu 23.02.2007 08:48:20)
Hah, hah, haa, luin ensin, että "Tyttöystävä, johon saa syntikan"! Se olisikin hauskaa, ja pelkästään jo sekin, että tyttöystävä soittaisi syntikkaa, ettei aina olisi niin kovasti hellasäröä. ...
kepulainen
23.02.2007 10:10:18
Älä luule. Meikällä oli joskus tuollainen tyttöystävä. Homma meni lopulta siihen että en saanut soittaa himassa ollenkaan silloin kun se oli himassa. Olin niin paska soittaja siihen verrattuna, ettei se jaksanut kuunnella.

Oisit sanonut sille että "..ja sä et saa elää kun ole niin paska ihminen".
ondy
23.02.2007 10:27:36
kiitoksia vastauksista! pitänee harkita tuota Sainiota.
WanhaWetäjä
23.02.2007 11:54:14 (muokattu 23.02.2007 11:56:18)

Tahtoisin laittaa Triton Studiolleni pöydän, johon soitin menisi kuin tietokoneen näppäimistö kiskoilla. Löytyykö Suomesta tällaisia työpöytiä ja mihin hintaan?

Eli haluat saada Tritonin "piilon"työtason alle ja sieltä tarvittaessa esiin?
Ainakin "Quick lok"tekee tollasia "Workstation Furniture"syna/tietsikka/kotistudiopöytiä, voi olla vaan aika suolasia hinnaltaan!http://www.quiklok.com/catalog/?p=p … ;iProduct=472&sName=Z-260-TI-BK ...noissahan on ogelmana sitten se että sitä varsinaista työtasoa ei ole muuta kuin näppikselle.

Mulla on pienet tilat , ja syna pitää saada välillä pois jaloista...
Ratkaisin asian tekemällä Trinitylle tason ihan vaan pöytälevystä, jossa on pyörillä varustetut metallijalat, tälläkin hetkellä syna köllöttää tuossa pöydän alla...toimii!

Eikä maksanut paljoa...
Ostan Casion kun täytän 50v...
Titares
23.02.2007 18:21:37 (muokattu 23.02.2007 18:25:56)
Älä luule. Meikällä oli joskus tuollainen tyttöystävä. Homma meni lopulta siihen että en saanut soittaa himassa ollenkaan silloin kun se oli himassa. Olin niin paska soittaja siihen verrattuna, ettei se jaksanut kuunnella.

Joo, koskaan ei ole hyvä. Pitäisi olla miljonääri, mutta ei varmaan sekään olisi lopulta hyväksi, kuten usein on nähty. Naisia on vaikea ymmärtää, kun ne ovat niin monimutkaisia eliöitä. Tapaavat vielä joskus sanoakin miehiä yksinkertaisiksi. Suoraviivaisen ja loogisen allekirjoittaisin omalla kohdallani mieluummin.
Titares
23.02.2007 18:30:53 (muokattu 23.02.2007 18:33:21)
Vetolaudasta: Eihän mikään estä ostamasta puista tietokonelautaa ja sahauttamasta siihen pidemmän levyn vaikka K-raudassa. Korokkeeksi (oik. alentimeksi) voi laittaa pari lankunpalaa. Minulla on töissä käytössä sellainen, jota voi näin helposti modifioida. Muistan niitä hankitun taloon aikoinaan montakin, ja ihan kotimainen tuote on kyseessä. Sellaista muovista pilipalinatistinta, mitä myöhemmin on kaupoissa näkynyt, ei kannata edes harkita.
moder
23.02.2007 18:50:00
tavallinen tietokoneen näppäimistölle tarkoitettu taso ei kestä synaa... ja vaikka kestäisikin, niin ei ainakaan soittamista. Ainakin mun kokemukset näppäimistötasoista on, että ne olis liian hepposia.
Titares
25.02.2007 07:42:34 (muokattu 25.02.2007 07:44:24)
Mainitsemani vanhanaikainen puinen teline on paljon tukevampi. Reunaliukuja voi laittaa kaksi peräkanaa, ja levyn syvyyden voi vaikka kolminkertaistaa, niin kestää varmasti. Tukevan liukusysteemin voi tehdä itsekin käyttämällä puuta tai alumiinikiskoja ja kumipyöriä. Nitisevät ja natisevat muoviset tietokonetasot ovat lapsellisia.
Titares
02.03.2007 12:59:29 (muokattu 03.03.2007 13:01:50)
... kokeilin ja kyllä tämä teline kestää kiipparin kuin kiipparin notkumatta ihan sellaisenaan. On sen verran kovaa puuta (tn. koivua), paksuus 2cm ja reunakiskot terästä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)