-Aleksi- 22.02.2007 23:19:51 | |
---|
Kumma juttu, että vaikka kotona on "hyvää" musaa hyllyt piukas, niin kun radiosta tai vaikka just jonkun ohjelman taustalta pärähtää joku tykäri soimaan niin tuntuu ja kuulostaa vaan perhanan hyvältä. Se tulee vaan niin puskista, että derivaatta saa maksimiarvoja verrattuna siihen, että tietosesti laitat jonku lätyn pöhiseen ja tiedät tarkkaan, että mitä on luvassa. Mielummin mä kuuntelen/kuulen sitä musaa radiosta/tv:stä mitä mulla on levyhylly täynnä :D Ja tosiaan hyvää musaa tulee, Led Zeppelin, Van Halen, Kingston Wall jne |
timanttiananas 23.02.2007 00:33:15 | |
---|
"Tää (jäähalli) on niin iso paikka, varsinki ku on näin pieni". Argh! Näyttääkö muka jäähalli tai muu iso paikka jotenki ratkaisevasti pienemmältä esim. 20 senttiä pidemmän ihmisen silmissä? Ehkä sitte. No joo. Yritän tästä eteepäin pitää kaiken ärsytyksen omana tietonani. Ruslanas olis kyllä finaalipaikan ansainnu. Vähän epäilen että Johanna ja Kristiina on ekoina liipasimen alla. Always look on the dark side of life |
Keijukais 23.02.2007 00:39:24 | |
---|
Muistaakos kukaan, että kuka olikaan viime vuonna tuomareiden säälivalinta idols-finalisteista? |
juhokoo 23.02.2007 00:49:45 | |
---|
Muistaakos kukaan, että kuka olikaan viime vuonna tuomareiden säälivalinta idols-finalisteista? Eikös viime Idolssissa katsojat äänestäny ne loput finalistit pudonneiden joukosta. Muistelisin että Pete Seppälä ainakin pääsi sitä kautta finaaleihin. V.U.K #29 |
Sertzo S 23.02.2007 07:19:11 (muokattu 23.02.2007 07:20:22) | |
---|
Mittenkähän tuon armosta mukaan pässeen mimmin, Mia taisi olla nimeltään, pönttö kestää kaikkea pyöritystä, jos nyt kisan voittaisi. Epäilen. Tuossa hommassa on pään pysyttävä kylmänä ja turhat pillitykset pois, vaikka eihän siinä mitään jos tunteensa näyttää, mutta siltikin saattaa neito menoon seota. |
Mittenkähän tuon armosta mukaan pässeen mimmin, Mia taisi olla nimeltään, pönttö kestää kaikkea pyöritystä, jos nyt kisan voittaisi. Epäilen. Tuossa hommassa on pään pysyttävä kylmänä ja turhat pillitykset pois, vaikka eihän siinä mitään jos tunteensa näyttää, mutta siltikin saattaa neito menoon seota. Tarkottaako itkeminen heikkoutta? Mun mielestä itkeminen tarkoittaa nimenomaan vahvuutta. On vahvuutta näyttää avoimesti tunteensa, eikä jää kaunat vuosiksi pyörimään päähän. Mielestäni Mia on paljon kypsempi, kuin 5-kymppiset ukot, jotka patouttavat paskat energiansa sisällensä ja sitten hakkaavat vaimojaan, kun pitää tunteet jotenkin näyttää. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Tympee Huttunen 23.02.2007 08:36:40 | |
---|
Mittenkähän tuon armosta mukaan pässeen mimmin, Mia taisi olla nimeltään, pönttö kestää kaikkea pyöritystä, jos nyt kisan voittaisi. Epäilen. Tuossa hommassa on pään pysyttävä kylmänä ja turhat pillitykset pois, vaikka eihän siinä mitään jos tunteensa näyttää, mutta siltikin saattaa neito menoon seota. Musta asia on vähän toisinpäin. Tuollaiset heti tunteensa näyttävät ihmiset tulevat toimeen paremmin ihmisten kanssa. Perisuomalaiseen mentaliteettiin toki kuuluu, ettei tunteita näytetä, paitsi kännissä ja puukon kera. Ennemmin veikkaan sekoamista sellaiselle tyypille, joka pitää kaikki tunteet sisällään. Sitten kun pärähtää, pärähtää kunnolla. |
Sertzo S 23.02.2007 08:53:39 (muokattu 23.02.2007 09:57:55) | |
---|
Tarkottaako itkeminen heikkoutta? Mun mielestä itkeminen tarkoittaa nimenomaan vahvuutta. On vahvuutta näyttää avoimesti tunteensa, eikä jää kaunat vuosiksi pyörimään päähän. Mielestäni Mia on paljon kypsempi, kuin 5-kymppiset ukot, jotka patouttavat paskat energiansa sisällensä ja sitten hakkaavat vaimojaan, kun pitää tunteet jotenkin näyttää. Kirjoitinkin, että hyvä, kun tunteensa pystyy näyttään vaikka sitten itkemällä. Sellainen jatkuva märiseminen antaa kyllä ymmärtää aivan jotain muuta. Mian mahdollinen vahvuus tai heikkous tulee sitten myöhemmin esille, kunhan ja jos etenee voittoon tai muuten jää viihdealalle ja julkisuuteen pyöritettäväksi kaikessa sen hyvässä sekä pahassa. Kyllä niitä paljon huomattavasti alle 50-kymppisiäkin eukkojenhakkaajia ja väkivallantekijöitä, näköalattomia ja lisäksi aika nuoriakin ihmisiä patoutumineen löytyy aivan tarpeeksi. Näistä nuorista voi vaikka kysellä peruskoulun yläasteen oppettajilta kokemuksiaan. |
bedlam 23.02.2007 09:39:15 (muokattu 23.02.2007 09:40:11) | |
---|
Vähän epäilen että Johanna ja Kristiina on ekoina liipasimen alla. Juup. Kristiinan tiputtaisin itse seuraavana. Johannan laulelua en ole kyl kuullut kuin pienen pätkän, mutta ei sen perusteella ainakaan säväyttänyt. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
haunted 23.02.2007 11:35:21 | |
---|
Tarkottaako itkeminen heikkoutta? Mun mielestä itkeminen tarkoittaa nimenomaan vahvuutta. On vahvuutta näyttää avoimesti tunteensa, eikä jää kaunat vuosiksi pyörimään päähän. Mielestäni Mia on paljon kypsempi, kuin 5-kymppiset ukot, jotka patouttavat paskat energiansa sisällensä ja sitten hakkaavat vaimojaan, kun pitää tunteet jotenkin näyttää. Naulankantoja. Sitäpaitsi sympatiaa sillä heruu ja se on kuitenki aivan eri asia kun sääli, jota saa esim. väkivallalla. Naisetkin käyvät kakkalla! |
Disposable 23.02.2007 14:21:58 | |
---|
Miten tämä ketju on vielä pystyssä? Arihan on jo voittanu koko skaban. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
Dunga 23.02.2007 14:45:05 | |
---|
Miten tämä ketju on vielä pystyssä? Arihan on jo voittanu koko skaban. Siksi, että me odotetaan mitä biisejä se laulaa. Ridin´ with the Horst. Ostan Line6 Pod XT:n. Tarjoa! |
VeeKoo 23.02.2007 15:11:35 | |
---|
Kyl Ari ja Kristian on varmasti pitkällä tässä hommassa, molemmat todella hyviä laulajia. rokkijere: Eisssss reenikämppä täyteen paskapaperia.. |
cerulean 23.02.2007 15:53:09 | |
---|
Kyl Ari ja Kristian on varmasti pitkällä tässä hommassa, molemmat todella hyviä laulajia. Toivottavasti Kristian tippuu ensimmäisenä. Jätkällä nousi kusi päähän saman tien. Koko eilisen lähetyksen sen vaan uhos ja kehu itseään. Uskomaton kaveri. Fucked up, got ambushed, zipped in. |
Thet 23.02.2007 16:01:13 (muokattu 23.02.2007 16:01:26) | |
---|
kuin 5-kymppiset ukot, jotka patouttavat paskat energiansa sisällensä ja sitten hakkaavat vaimojaan, kun pitää tunteet jotenkin näyttää. Tai naiset miehiään. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
aivokuolio 23.02.2007 16:04:16 | |
---|
Toivottavasti Kristian tippuu ensimmäisenä. Jätkällä nousi kusi päähän saman tien. Koko eilisen lähetyksen sen vaan uhos ja kehu itseään. Uskomaton kaveri. Samaa kattelin iteki, toivottavasti oli sentään edes vähän pilke silmäkulmassa. Minä en valittettavasti moista ainakaa huomannu. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
-Cale 23.02.2007 16:13:15 (muokattu 23.02.2007 16:15:07) | |
---|
Tai naiset miehiään. Niin, voihan se tietty olla näinkin päin, ja yllättävän usein onkin. Olen nähnyt hieman vastaavia piirteitä tyttöystävässänikin, vähän arvelluttaa mitä on luvassa tulevaisuudessa :/ Edit: Samaa kattelin iteki, toivottavasti oli sentään edes vähän pilke silmäkulmassa. Minä en valittettavasti moista ainakaa huomannu. Voi olla että hitusen oli tuollaista aistittavissa, mutta ei vielä hälyttävässä määrin. Saattaisin mäki olla vähän ylimielinen jos osaisin laulaa kuin Kristian... :) Suotakoon se vielä hänelle. |
Sertzo S 23.02.2007 16:15:20 (muokattu 23.02.2007 16:18:22) | |
---|
Toivottavasti Kristian tippuu ensimmäisenä. Jätkällä nousi kusi päähän saman tien. Koko eilisen lähetyksen sen vaan uhos ja kehu itseään. Uskomaton kaveri. Tervettä itsevarmuutta se vain oli, eikä voi kusipäisyydeksi noteerata. Tässä maassa sitä pitää aina olla niin pää alaspäin ja leikkiä vain vaatimatonta, niin vaatimatonta, että. Sehän se on kaunista kaikkia miellyttävää ja kosiskelevaa, kun toteaa, että enhän minä nyt mitään, kunhan tässä nyt vähän vain laulelen. Voi saatana! |
-Cale 23.02.2007 16:18:13 | |
---|
Tervettä itsevarmuutta se oli, eikä voi kusipäisyydeksi noteerata. Tässä maassa sitä pitää aina olla niin pää alas päin ja leikkiä vain vaatimatonta, niin vaatimatonta, että. Sehän se on kaunista kaikkia miellyttävää ja kosiskelevaa, kun toteaa, että enhän minä nyt mitään, kunhan tässä nyt vähän vain laulelen. Voi saatana! Joo, samoilla linjoilla. Joskus jopa pistää ärsyttämään sellaset tyypit jotka pyytelee anteeksi olemassaoloaan vaikka tietävät varsin hyvin että osaavat jonkun homman todella hyvin. Heti jos on vähänkin itsevarmuutta leimataan ylenkatsovaksi kusipääksi. Tosin tuota itsevarmuuttakin on hyvä olla terveessä määrin, ei liikaa. |
Kirk_Hammett 23.02.2007 16:56:21 | |
---|
Toivottavasti Kristian tippuu ensimmäisenä. Jätkällä nousi kusi päähän saman tien. Koko eilisen lähetyksen sen vaan uhos ja kehu itseään. Uskomaton kaveri. lähinnä itsevarmuutta tuo oli. Luulen että Kristian pääsee pitkälle, toivon ainakin. On se sen verran kova laulaja You know it's sad but true... |