Tämmöinen limerikki tuli kun kitaran kanssa aloin kikkailemaan. Lauletaanpas --------------- Taisin olla tarhassa kun siitä kuulin huhuja ne pelastivat päivän ankean Ala-asteen aikana lehdessä näin kuvia ne olon teki oudon kankean Yläasteella mun käsiin känsät kasvoi koska mä niin ahkerasti sitä aattelin - no tietenkin Minä öitä yksin valvoin haaveissani sitä palvoin portti taivainen vaan päällä maan "lauletaanpas pillusta se on makeaa ja maukasta tummaa punaista tai vaaleaa lauletaanpas pillusta se miehen tekee pojasta se joskus jopa on karvaton" Minä olin kuudentoista kun koin jotain suurenmoista vei nainen sydämmein ja poikuutein se oli aivan ihanaa en muuta pysty muistamaan menolippu suoraan nirvanaan jäi mulle kaipuu polttava lisää oli saatava ne samat liekit rinnassani lyö joka yö minä ulvon kuutamoon minä vankina sen oon mitään muuta mieti en mut hymyilen "lauletaanpas pillusta.." Viimein jokaiselta varmaan loppuu halut maiset sitten järjestetään hautajaiset Käyn pilven päälle istumaan ja käteeni mä harpun saan sillä soitan biisin joka menee näin "lauletaanpas pillusta se on makeaa ja maukasta tummaa punaista tai vaalea lauletaanpas pillusta se miehen tekee pojasta se joskus jopa on karvaton" "lauletaanpas pillusta.." Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |