kyseinen 22.02.2007 21:21:59 | |
---|
Tais olla Ashes To Ashes. Voin vahvistaa. Soitettiin kahteen eri otteeseen. 30 Seconds to Mars ja Rush myös. Hauskaa. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
bedlam 22.02.2007 21:22:48 | |
---|
Olisin äänestäny Ruslaanaa, mutta Mia oli oikeestaan kakkosvaihtoehto. Hyvää musaa oli taas, Qotsaa ja Toolia ja Rushia ja jeejee. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Apina Behavior 22.02.2007 21:27:22 | |
---|
Hmm.. ei varmaan arvannut miten käy. Kuvausryhmä tulee himassa käymään ihan muuten vaan? Ei välttämättä. Edellisinä vuonna ne on kuvannu vastaavia että "et päässyt jatkoon" |
ICE 22.02.2007 21:28:29 | |
---|
Onnea Mialle ja toivottavasti hän pääsee mahdollisimman pitkälle Idols-kisassa. Tykkään hänen tyylistä ja persoonasta varsin paljon. T: nimim. entinen ruotsinsuomalainen :-) Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
"Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #1 |
-Cale 22.02.2007 21:40:23 | |
---|
Siellähän soi Van Haleniakin, Right Now. Hassua kun juuri soittelin sitä tänään. |
Bonham 22.02.2007 21:44:39 | |
---|
Onnea Mialle ja toivottavasti hän pääsee mahdollisimman pitkälle Idols-kisassa. Tykkään hänen tyylistä ja persoonasta varsin paljon. T: nimim. entinen ruotsinsuomalainen :-) Ai, oleksää parantunu jo??? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Bonham 22.02.2007 21:45:43 | |
---|
Siellähän soi Van Haleniakin, Right Now. Hassua kun juuri soittelin sitä tänään. Mikä helvatan ilmiö tää nyt on; kaikki aivan tohkeissaan jonkun ohjelman taustalla soivasta musasta??? Miten mä en hiffaa lainkaan tän hienoutta... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Anonymous-jazz 22.02.2007 21:47:25 | |
---|
No niin näin kävi että itkupilli pistettiin finaaliin. Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
-Cale 22.02.2007 21:47:40 | |
---|
Mikä helvatan ilmiö tää nyt on; kaikki aivan tohkeissaan jonkun ohjelman taustalla soivasta musasta??? Miten mä en hiffaa lainkaan tän hienoutta... Pahoitteluni. Mun mielestä on vaan kiva kuulla lempparibändien musaa. |
bedlam 22.02.2007 21:48:13 (muokattu 22.02.2007 21:48:44) | |
---|
Mikä helvatan ilmiö tää nyt on; kaikki aivan tohkeissaan jonkun ohjelman taustalla soivasta musasta??? Miten mä en hiffaa lainkaan tän hienoutta... Sä oot ihan huono kun sä et tajuu! Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Bonham 22.02.2007 21:49:29 | |
---|
Pahoitteluni. Mun mielestä on vaan kiva kuulla lempparibändien musaa. No juu, alusta alkaen porukat ollu kovin innoissaan noista biiseistä... ihme intoilijoita:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Bonham 22.02.2007 21:49:41 | |
---|
Sä oot ihan huono kun sä et tajuu! No se o kyllä totta Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
-Cale 22.02.2007 21:59:15 | |
---|
No juu, alusta alkaen porukat ollu kovin innoissaan noista biiseistä... ihme intoilijoita:) No joo, tarkemmin ajateltuna, onhan se aika idioottimaista... :) |
Johnny Buzz 22.02.2007 22:08:51 | |
---|
Mikä helvatan ilmiö tää nyt on; kaikki aivan tohkeissaan jonkun ohjelman taustalla soivasta musasta??? Miten mä en hiffaa lainkaan tän hienoutta... Sanos muuta. Mitä hienoo siinä on, kun biisi soi sen 10 sekunttia? Ainahan niitä suosikkibiisejään voi kuunnella kotona eikä tarvitse tyytyä pikku pätkiin. |
Bonham 22.02.2007 22:12:48 | |
---|
Sanos muuta. Mitä hienoo siinä on, kun biisi soi sen 10 sekunttia? Ainahan niitä suosikkibiisejään voi kuunnella kotona eikä tarvitse tyytyä pikku pätkiin. Onhan se toisaalta tommosta musadiggarien puuhaa; bongataan niitä muutaman sekunnin pätkiä... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
bedlam 22.02.2007 22:13:20 | |
---|
Mä olen vain ollut niin yllättynyt siitä, että melkein kaikki soitetut biisit ja orkesterit ovat olleet omia lemppareitani. Kun mun mielestä kaikilla muilla paitsi mulla on paska musiikkimaku. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Bonham 22.02.2007 22:15:44 | |
---|
Mä olen vain ollut niin yllättynyt siitä, että melkein kaikki soitetut biisit ja orkesterit ovat olleet omia lemppareitani. Kun mun mielestä kaikilla muilla paitsi mulla on paska musiikkimaku. Vierestä seuranneena, toi tuotantoporkukka on varsin asiallista jengiä... joten en ylläty musavalinnoista Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
jazzmies 22.02.2007 22:43:46 | |
---|
Vierestä seuranneena, toi tuotantoporkukka on varsin asiallista jengiä... joten en ylläty musavalinnoista Ihme rokkia ja kotkotusta tuo nykyajan televisio-ohjelmien teko. Vanhan kunnon Erkki Ilon vuosina ei soinut mikään taustalla, paitsi ehkä Beethoven. Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Sanos muuta. Mitä hienoo siinä on, kun biisi soi sen 10 sekunttia? Ainahan niitä suosikkibiisejään voi kuunnella kotona eikä tarvitse tyytyä pikku pätkiin. Kumma juttu, että vaikka kotona on "hyvää" musaa hyllyt piukas, niin kun radiosta tai vaikka just jonkun ohjelman taustalta pärähtää joku tykäri soimaan niin tuntuu ja kuulostaa vaan perhanan hyvältä. Se tulee vaan niin puskista, että derivaatta saa maksimiarvoja verrattuna siihen, että tietosesti laitat jonku lätyn pöhiseen ja tiedät tarkkaan, että mitä on luvassa. Naisetkin käyvät kakkalla! |
bedlam 22.02.2007 22:54:42 (muokattu 22.02.2007 22:58:50) | |
---|
Se on vähän kuin että vaikka leffasta omistaa hypersuperresoluutio-dvd:n, niin se on silti hienoa ja mahtavaa kun se tulee töllöstä ihan livenä kaikkine väärine kuvasuhteineen ja mainoskatkoineen. edit: tai eihän tää liittyny tähän mitenkään, mutta ihan pakko oli kirjottaa kun nyt sattui olemaan just tasan 1279. viesti ketjussa. Hyvää yötä. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |