carlos 19.09.2006 20:18:06 | |
---|
Onpas mielenkiintoinen levy. Viscera eyes on minulle tällä hetkellä levyn SE biisi. Mahtava syke läpi biisin. Hitaasti tuntuu tämäkin levy aukenevan, mutta sama juttu on the Mars voltan kanssa tapahtunut aikaisemminkin, joten ei liene syytä huoleen! :) Exoskeletal junction at the railroad delayed |
sientenystävä. 19.09.2006 20:19:09 | |
---|
Mulle kolahtaa eniten Tetragrammaton ja Meccamputechture ja miksei muuten myös tuo Day of the Baphomets. Loistokamaa! Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan! |
voima 20.09.2006 11:56:29 | |
---|
Saako mars voltan paitoja suomesta? |
voltasparta 20.09.2006 12:21:47 | |
---|
jotenkaan ei enää jaksa kuunnella tollasta sekomusaa :D mieli sekottuu.. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Pitstop 20.09.2006 12:22:11 (muokattu 20.09.2006 12:23:11) | |
---|
Saako mars voltan paitoja suomesta? Jep, kyllä saa. On noita tullut nähtyä levykaupassa. |
SiwamieS 20.09.2006 14:50:09 | |
---|
Take your wings outside, you can't fly in here |
voima 20.09.2006 16:08:56 | |
---|
|
Osmo 26.09.2006 14:17:35 | |
---|
Eipä se uusin nyt kauheasti kyllä iskenyt. Jotenkin ei jaksa edes laittaa levyä pyörimään. Tiedä sitten oikein mikä levyssä on vikana, ehkä se on se tasapaksuus ja vanhojen asioiden kierrätys. Toki levyllä on hienojakin hetkiä, mutta varsinaisiin tunnelmapaloihin ei tällä levyllä ylletä. Kaikki hoidetaan ammattitaidolla, mutta koko homma tuntuu jotenkin suorittamiselta. Fiilis uupuu. Ensi levyyn uudistuksia ja radikaaleja ratkaisuja saisi tehdä enemmän, muuten taitaa meikäläisen Mars Voltailut jäädä tähän. Toisaalta levy voi hyvinkin aueta myöhemmin, sillä näinkin on joidenkin levyjen kanssa käynyt. Pixies. |
tatska 31.12.2006 13:34:11 | |
---|
kuuntelin amputechturen nyt toisen kerran ja toimiihan se! mä en jaksa ainaskaan rockata rajusti 60min putkeen,välillä pitää vähän hengähtää. parempi vaihtoehto mun mielestä soittaa pari "kitaratunteilua" kuin laittaa vaan jotain suhinoita,mut joo.. eihän se viarious atonement ihan täysin lähtenyt. livenä provinssirockissa 2005 yhdistelivät biisejä toiseen jamittelemalla. en ymmärrä mikseivät levylle laita improvisaatiota enemmän. niillä olisi siihen sillai "kaikki edellytykset",tai luulen että sillä tavalla levyistä tulisi vielä parempia...? hengästyttävää kohkausta olisi saanut olla vielä enemmän,yllättävän hitaita biisejä suurin osa,kun tarkemmin miettii. seon. |
carnation 01.01.2007 15:02:38 | |
---|
livenä provinssirockissa 2005 yhdistelivät biisejä toiseen jamittelemalla. en ymmärrä mikseivät levylle laita improvisaatiota enemmän. niillä olisi siihen sillai "kaikki edellytykset",tai luulen että sillä tavalla levyistä tulisi vielä parempia...? hengästyttävää kohkausta olisi saanut olla vielä enemmän,yllättävän hitaita biisejä suurin osa,kun tarkemmin miettii. Kyllähän Mars Voltalta löytyy Scab Dates -live, jossa on sotkettu normibiiseihin pitkiä improvisaatio-osuuksia. En ole tosin itse tuota levyä kuullut, mutta mitä esim. täältä olen lukenut kommenttia, niin melko väsyttävä sillisalaatti kai. Ettei sitä voi suositella kuin hc-faneille. Tiedä sitten miten on asian laita... pitäisi varmaan kuunnella. Onhan tuo Amputechture kyllä varsin pätevä levy nyt kun sitä on tullut enemmän kuunneltua. Kun se oli bändin myspace-sivustolla kuunneltavana, niin pitihän se tsekata ennakkoon, mutta pettymys oli aika suuri kun mistään en saanut otetta. Myöhemmin kun se sitten tarttui Free Record Shopista mukaan kympillä, niin pakko oli ostaa ja kuunnella uudemman kerran. Hyvä levy se on. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
tatska 14.02.2007 17:48:50 | |
---|
Kyllähän Mars Voltalta löytyy Scab Dates -live, jossa on sotkettu normibiiseihin pitkiä improvisaatio-osuuksia. En ole tosin itse tuota levyä kuullut, mutta mitä esim. täältä olen lukenut kommenttia, niin melko väsyttävä sillisalaatti kai. Ettei sitä voi suositella kuin hc-faneille. Tiedä sitten miten on asian laita... pitäisi varmaan kuunnella. scab dates on kyllä hallussa ja musiikellisestihan se on hyvää kamaa. harmittavan huonot/epämääräiset saundit tosin,mikä on harmi. seon. |
carlos 14.02.2007 18:57:20 | |
---|
Joo ei oo Amputechture liian kauaa soittimessani viihtynyt. Levy on "ihan kiva" - ainakin toistaiseksi :) Exoskeletal junction at the railroad delayed |
bedlam 14.02.2007 20:06:36 (muokattu 14.02.2007 20:06:49) | |
---|
Joo ei oo Amputechture liian kauaa soittimessani viihtynyt. Levy on "ihan kiva" - ainakin toistaiseksi :) Viime kesänä ostin, enkä ole tainnut puoltaväliä pidemmälle levyä edes kuunnella. Jotensakin aiheuttaa vain suunnatonta päänsärkyä ja pahoinvointia. Pitäisi kai yrittää joskus. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Osmo 15.02.2007 22:08:29 | |
---|
Meikäläinen taas vetää aiemmat sanani takasin, ja myönnän että hyvä tekele on kyseessä. Salakavalasti takavasemmalta tuli kyllä, koska aluksi ei jaksanut yhtään. Hienoja hetkiä löytyy... Pitääpä taas kuunnella pitkästä aikaa! Pixies. |
Boogierooster 22.02.2007 16:43:14 | |
---|
Jaa, tuli tämä Amputechture hankittua lähikaupan loppuunmyynnistä 5.6€:hen. Katsotaan onko hyvä. En ole ennen bändiä kuunnellutkaan. |
author 22.02.2007 21:10:58 | |
---|
Jaa, tuli tämä Amputechture hankittua lähikaupan loppuunmyynnistä 5.6€:hen. Katsotaan onko hyvä. En ole ennen bändiä kuunnellutkaan. No äläpä siinä tapauksessa tee mitään hätiköityjä johtopäätöksiä Amputechturen perusteella. Suosittelen tarkistamaan myös aiempaa tuotantoa vaikka uusin ei miellyttäisikään. "Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa."
-Bror Erik Wallenius |
No äläpä siinä tapauksessa tee mitään hätiköityjä johtopäätöksiä Amputechturen perusteella. Suosittelen tarkistamaan myös aiempaa tuotantoa vaikka uusin ei miellyttäisikään. Näin. Francis the Mute on mulle 2000-luvun parhaita levyjä, mutta Amputechturea en näemmä saa koskaan kuunneltua edes loppuun asti. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
reino 22.02.2007 23:02:45 | |
---|
Näin. Francis the Mute on mulle 2000-luvun parhaita levyjä, mutta Amputechturea en näemmä saa koskaan kuunneltua edes loppuun asti. Vähän sama juttu, mutta De- Loused on mulle ehdottomasti bändin kovin tuotos. Francesilla on muutama tajuttoman kova ralli, mutta kokonaisuus ei toimi niin hyvin kuin debyytti. Amputechturella on hetkensä, mutta ei sen suuremmin ole sytyttänyt. ding-dong |
author 22.02.2007 23:11:22 | |
---|
Vähän sama juttu, mutta De- Loused on mulle ehdottomasti bändin kovin tuotos. Francesilla on muutama tajuttoman kova ralli, mutta kokonaisuus ei toimi niin hyvin kuin debyytti. Amputechturella on hetkensä, mutta ei sen suuremmin ole sytyttänyt. Heh, tämä on aina niin yksilöllistä. Syy miksi pidän Francesia De-Lousedia parempana on nimenomaan sen yhtenäisyys läpi levyn. Toisin sanoen: De-Lousedilla on muutama tajuttoman kova ralli, mutta kokonaisuus ei toimi niin hyvin kuin Frances The Mute ;) "Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa."
-Bror Erik Wallenius |
Pedroz 22.02.2007 23:16:19 | |
---|
Ilmestymisjärjestys on tällä hetkellä myös oma parhausjärjestykseni. Frances oli ilmestyessään vähän pettymys, mutta viime kuuntelulla joskus tuossa taannoin huomasin sen taas parantuneen entisestään. Ehkä Amputechturekin aukeaa hiljalleen, se ei missään tapauksessa tosin ole huonolta vaikuttanut, ehkä vaan jokseenkin vaisulta hienoihin edeltäjiinsä verrattuna. Tosin Baphometsin perkussio-osio ja sen jälkeiset lauluosuudet ovat parhaita juttuja ikinä. Sama myös Francesilla Cassandra Geminnin No there's no light -huipentuman kanssa. Neroutta. Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |