Sinap 20.02.2007 19:30:40 | |
---|
Koskahan tuo selviää? 10.3. Eiköhän tuo ole jo selvä... "Siinähän se tuubi on." |
jazzmies 20.02.2007 21:21:28 | |
---|
No jaa, mun mielestä ei kumpikaan, vaan Johanna Kurkela. Omaamansa kornihko koreografia olis just passeli viemään viisuja taas viisumpaan suuntaan, Suomen osalta. Suomi yritti aikoinaan Edealla menestyä, mutta ei tuollaisella musiikilla viisuissa menestytä. Biisi ja laulutulkinta olivat parasta A-luokkaa. Se oli niin vakuuttava esitys, että voisi ostaa Johannan seuraavan levyn, jos vain muiden biisien laatu liikkuu samoissa sfääreissä. Ja koreografian korniudesta olen täysinn eri mieltä. Koreografia oli loistavaa ammattilaisten jälkeä ja Johanna pystyi suvereeniin laulun ja tanssin hallintaa leikkaamattomassa suorassa lähetyksessä. Haukkumalla koreografiaa korniksi samalla koko tanssitaide on tulkittavissa korniksi taiteenlajiksi, eli taitaa vastaanottajan puutteissa olla vika tällä kertaa. Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Lennu 20.02.2007 22:43:26 | |
---|
Suomi yritti aikoinaan Edealla menestyä, mutta ei tuollaisella musiikilla viisuissa menestytä. Biisi ja laulutulkinta olivat parasta A-luokkaa. Se oli niin vakuuttava esitys, että voisi ostaa Johannan seuraavan levyn, jos vain muiden biisien laatu liikkuu samoissa sfääreissä. Ja koreografian korniudesta olen täysinn eri mieltä. Koreografia oli loistavaa ammattilaisten jälkeä ja Johanna pystyi suvereeniin laulun ja tanssin hallintaa leikkaamattomassa suorassa lähetyksessä. Haukkumalla koreografiaa korniksi samalla koko tanssitaide on tulkittavissa korniksi taiteenlajiksi, eli taitaa vastaanottajan puutteissa olla vika tällä kertaa. No jaa, lähinnä ehkä koreografian aihe oli korni. Esitys sinänsä oli ihan hieno, jos verrataan yleisesti tanssitaiteeseen, joka on melkoista venkoilua ja vaaputtamista. Kyllä sä saat edelleenkin tanssia, mä pidän huolen omista vastaanottimistani. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
StJerky 21.02.2007 10:08:49 (muokattu 21.02.2007 10:09:45) | |
---|
Me ollaan hävitty tää peli. Ei sitä olisi voitettu millään karsintojen piisillä. Mun mielestä Thunderstonelta löytyy parempiakin veisuja (ja tarttuvampia) kuin tuo euroviisurykäisy. Uskon sen. Sekin toinen karsinnoissa ollut piisi oli astetta parempi. |
Numbie 21.02.2007 14:07:14 | |
---|
Suessa luki että Englantia edustais mahdollisesti Morrissey. Toivottavasti on pelkkä huhu. |
Johannes_t 21.02.2007 14:10:12 | |
---|
Suessa luki että Englantia edustais mahdollisesti Morrissey. Toivottavasti on pelkkä huhu. Sehän on ennenkin halunnut viisuihin. Älkää hyvät ihmiset ottako näit(kään) skaboja niin vakavasti! :D Hyvät bileet, joissa joku sitten voittaa, mutta sillä ei ole kellekään mitään väliä. Paitsi muutamalle tuhannelle Euroviisu-friikille, jotka onkin asia erikseen... |
Sinap 21.02.2007 15:50:21 | |
---|
Hyvät bileet, joissa joku sitten voittaa, mutta sillä ei ole kellekään mitään väliä. Paitsi muutamalle tuhannelle Euroviisu-friikille, jotka onkin asia erikseen... En mä tohon lähtis mukaan. Luulen että viimevuotinen Lordin voitto sykähdytti useampaa kuin paria tuhatta. Ja mitä Suomen finaaliin tulee..Lovexin voitto olis ollu aika kova juttu ulkomaanmyynnin kannalta. En usko, että pojat sitä ihan niin otti.."ihan kivat bileet oli". Aika pettyneen näkösiä kavereita läks lavalta. Tietyille bändeille se oli nimenomaan sitä kivat bileet meininkiä ja suomenmyynnin edistämistä. "Siinähän se tuubi on." |
mailbag 21.02.2007 18:47:39 | |
---|
laura oli kyllä ihan hyvä |
carnation 21.02.2007 21:04:02 | |
---|
Suessa luki että Englantia edustais mahdollisesti Morrissey. Toivottavasti on pelkkä huhu. Onhan tuosta ollut puhetta, mutta käsittääkseni juttu lähti siitä liikkeelle, että Morrissey olisi ollut halukas sanoittamaan/säveltämään jonkun kappaleen Euroviisuihin. Eli ainakin minun tietojeni mukaan mistään varsinaisesta esiintymisestä ei kai ollut kyse... mutta mistä näistä tietää. Olishan tuo kyllä kova, Euroviisut ja Morrissey :) |
Karipiirto 21.02.2007 21:05:52 | |
---|
Olen jotenkin tyytyväinen ettei se Jann Wilde päässyt. Sen kitaristin(arde?) eno on tuttuja ja se olis varmaan taas leukaallu niin pirusti:-) Se kitaristi on muuten aika rock tapaus, meinaan jos Gunnareiden basisti ryyppäs maksansa paskaksi uransa huipulla niin tämä päräytti saman ennen ekan levyn julkaisuaXD Alien : "I come in peace."
Dolph Lundgren: "Then you go in pieces, asshole. " |
Johannes_t 22.02.2007 00:12:44 (muokattu 22.02.2007 00:14:49) | |
---|
En mä tohon lähtis mukaan. Luulen että viimevuotinen Lordin voitto sykähdytti useampaa kuin paria tuhatta. Ja mitä Suomen finaaliin tulee..Lovexin voitto olis ollu aika kova juttu ulkomaanmyynnin kannalta. En usko, että pojat sitä ihan niin otti.."ihan kivat bileet oli". Aika pettyneen näkösiä kavereita läks lavalta. Tietyille bändeille se oli nimenomaan sitä kivat bileet meininkiä ja suomenmyynnin edistämistä. Jep, Lovexin jätkille ois kyllä voiton suonut, bändin markkinointi ulkomaille on juuri alkanut. Pojat myös uskoivat voittoonsa kovasti, paska homma, vaan lippu pysyy korkealla, ei se menestyminen näistä kisoista ole kiinni, todellakaan! Sillä, että Lordin voitto sykähdytti "koko kansaa" ei taas ole mitään väliä, skabojen luonne pysyy samana, nyt vain Suomesta löytyy pari muutamaa asiantuntijaa enemmän ;) Kaikista eniten ärsyttää pessimismin pysyminen, täälläkin moni jaksaa muistuttaa, ettei mikään muutu; Suomi mokaa Euroviisut, vaikka juuri on tullut ensimäinen voitto. Voi voi voi ja vali vali vali kun kaikki on niin huonosti tehtyä... Plaah. Usko pois, ihan kaikille bändeille Euroviisut tähän asti oli hyvät bileet! |
Sinap 22.02.2007 09:55:35 | |
---|
Usko pois, ihan kaikille bändeille Euroviisut tähän asti oli hyvät bileet! Ihan varmasti. Eihän se mitään urheilua ole..ja kun jatkomahdollisuudet on pois kaikonneet, voi huoletta keskittyä juomapuoleen. Fakta on se, ettei siihen kukaan mukaan lähde kuitenkaan bilettämisen takia..paitsi ehkä B&S:n kaverit..aika suuri vaiva oli mm. wilde ja mikä lie rose avanuelta äänittää pari uutta kappaletta pelkkien bileiden takia ;) "Siinähän se tuubi on." |
sirdickyj 22.02.2007 13:52:23 | |
---|
Jep, Lovexin jätkille ois kyllä voiton suonut, bändin markkinointi ulkomaille on juuri alkanut. Pojat myös uskoivat voittoonsa kovasti, paska homma, vaan lippu pysyy korkealla, ei se menestyminen näistä kisoista ole kiinni, todellakaan! Lovexin kitaristi oli käynyt illalla baarissa "avautumassa" Thunderstonen solistille, kuinka "te tulitte tokaks, vaikkei teidän biisi mikään hyvä ollut". Veljellistä meininkiä. Vaikka mikäs siinä, jos hänen mielestään oli näin. Pataan!
...+alv. |
Lovexin kitaristi oli käynyt illalla baarissa "avautumassa" Thunderstonen solistille, kuinka "te tulitte tokaks, vaikkei teidän biisi mikään hyvä ollut". Veljellistä meininkiä. Vaikka mikäs siinä, jos hänen mielestään oli näin. Lovex oli kyllä ihan turha bändi. Jann Wildellä oli sentään piisi. Lovexilla pelkkää tylsää kosketinmattoa (mitään muuta ei jäänyt mieleen, paitsi ehkä hattu). |
Musta Arkipyhä 22.02.2007 15:47:32 | |
---|
Lovex oli kyllä ihan turha bändi. Jann Wildellä oli sentään piisi. Lovexilla pelkkää tylsää kosketinmattoa (mitään muuta ei jäänyt mieleen, paitsi ehkä hattu). Hyvä kosketinriffi siinä oli - mutta siihen se jäikin.Kertsi olis pitänyt olla paaaljon tarttuvampi.Laulu oli onnetonta.On muuten ollut molemmissa TV-vedossa mitä olen Lovexilta nähnyt. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Tupuna 22.02.2007 17:41:02 | |
---|
Lovexin kitaristi oli käynyt illalla baarissa "avautumassa" Thunderstonen solistille, kuinka "te tulitte tokaks, vaikkei teidän biisi mikään hyvä ollut". Veljellistä meininkiä. Vaikka mikäs siinä, jos hänen mielestään oli näin. Jos on Vivian SinAmour noin mennyt sanomaan, niin ei ole kyllä paljoa miehellä älliä päässä. Jos ei osaa hyväksyä tappiotaan, niin ei mielestäni ole kyllä kypsä musiikkimaailmallekaan. Kritiikkiä joutuu varmasti kuuntelemaan jatkuvasti, joten mitä nyt yksi euroviisutappio siinä haittaisi? Tarvitseeko siitä olla katkera paremmin menestyneille? Tuntuu muutenkin koko yhtye olevan väärillä motiiveilla liikkeellä. Jos luulevat, että pelkällä ulkonäöllä ja imagolla noustaan maailmantähdiksi, niin siinä ovat turkasen väärässä. Ensinnäkin bändiltä pitäis korjata tuo ylimielinen asenne ja toiseksi Theonin ääni, josta ei aidosti ole mihinkään. Kuten olen aiemminkin sanonut, Anyone anymore olisi voinut kuulostaa ihan hyvältä jollain toisella laulajalla. Theonin ähkintää, heikkoa ulosantia ja vaivalloisen kuuloista laulutekniikkaa ei yksinkertaisesti voi kauaa kuunnella. Ei sillä maailmanmaineeseen pötkitä, sori nyt vaan. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
sirdickyj 22.02.2007 18:41:49 | |
---|
Jos on Vivian SinAmour noin mennyt sanomaan, niin ei ole kyllä paljoa miehellä älliä päässä.. En tiedä että kuka sanoi, eikös siinä ole kaksi kitaristia? Pataan!
...+alv. |
sirdickyj 22.02.2007 18:43:34 | |
---|
Ensinnäkin bändiltä pitäis korjata tuo ylimielinen asenne ja toiseksi Theonin ääni, josta ei aidosti ole mihinkään. Kuten olen aiemminkin sanonut, Anyone anymore olisi voinut kuulostaa ihan hyvältä jollain toisella laulajalla. Theonin ähkintää, heikkoa ulosantia ja vaivalloisen kuuloista laulutekniikkaa ei yksinkertaisesti voi kauaa kuunnella. Ei sillä maailmanmaineeseen pötkitä, sori nyt vaan. Vielä...etkös sä ole joskus hehkuttanut HIM:iä? Ei tuo mun mielestä yhtään Ville Valoa huonompaa ollut. Samaa settiä 69 Eyesin ja muiden protools-bändien kanssa. Ei tossa laululla ole niin väliä. Pataan!
...+alv. |
Jormaz 22.02.2007 18:43:50 | |
---|
|
Tupuna 22.02.2007 23:56:24 | |
---|
Vielä...etkös sä ole joskus hehkuttanut HIM:iä? Ei tuo mun mielestä yhtään Ville Valoa huonompaa ollut. Samaa settiä 69 Eyesin ja muiden protools-bändien kanssa. Ei tossa laululla ole niin väliä. No Theonin laulu nyt on valovuosia jäljessä Ville Valon äänestä. Ja mistä sä oot saanu päähäs että olisin hehkuttanu HIMiä? Koskaan en ole HIM-fani ollut. Äläkä rupee kiitos mun muita sanomisiani tässä referoimaan, nyt puhutaan euroviisuista, eikä Ville Valolla ole mitään tekemistä asian kanssa. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |