Aihe: akustisen kitaran huollattaminen/kuntotarkastus, pks-seutu?
1
inflames
22.02.2007 11:44:42
Heippa,

haluisin viedä teräskielisen kitarani jollekkin kuntotarkastukseen ja mahdollisesti
huoltoon, ennen kuin vaihdan siihen paksummat kielet.
Mistä tällaista palvelua pääkaupunkiseudulta löytyy ja ketä suosittelisitte?
BenGlenton
23.02.2007 17:12:39
Kitarapaja tekee huoltoja myös.

www.kitarapaja.com
yrah cepai.
weelie
23.02.2007 17:19:29
ja sitten on se joku Eki Pölsä jonka nimeä en muista.

Taisi olla Tolsa tuon kaverin sukunimi. :)
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
penatuna
24.02.2007 10:55:46
Kitarapaja lähettää eteen päin akustiset. Varsinaisen duunarin nimeä en nyt muista, mutta tekee hyvää jälkeä.
tuomom
24.02.2007 12:37:04
Miksi se kitara pitää viedä sinne tarkastettavaksi ennen kuin vaihtaa paksummat?
Eikös se olisi järkevää vaihtaa ensin niin säädöt jne tulisi niiden paksumpien kielien mukaan, mikäli niitä tarvitsee tehdä?
Itse käytin kitarani vähän aikaa sitten Lottosella katsottavana, ei tarvinnut tehdä sille mitään joten en tiedä miten työt jne olisi sujuneet. Mukava kaveri osaavan tuntuinen eikä veloittanut mitään tarkastuksesta.
flattopguitar
24.02.2007 18:23:04
Kitarapaja lähettää eteen päin akustiset. Varsinaisen duunarin nimeä en nyt muista, mutta tekee hyvää jälkeä.

Ainakin Lassi Nurmi tekee niitä hommia pajalle, saman kaverin kitaroita on myynnissä siellä. Olen itse käyttänyt hänen palveluitaan useaan kertaan ja ihan hyviä ovat, kiitosta saa eteenkin rehellisyys ja työn pysyminen aikataulussa. Eli, ei lupaile liikoja jos on paljon töitä juuri silloin, mutta kun sanoo että kitara on valmis ensiviikolla, niin se kanssa tarkoittaa sitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)