StevieRayVehkakoski 21.02.2007 15:58:54 | |
---|
Tähän on kyllä pakko sanoa, että näin insinöörin näkökulmasta toi Floyd-Rosen kielen kiinnitys yleensäkin on jotain naurettavan ja säälittävän väliltä. |
makoskela 21.02.2007 21:53:17 | |
---|
Tähän on kyllä pakko sanoa, että näin insinöörin näkökulmasta toi Floyd-Rosen kielen kiinnitys yleensäkin on jotain naurettavan ja säälittävän väliltä. Niinkö? Olisko jotain perustelujakin? GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa. |
Da Make 22.02.2007 00:10:36 | |
---|
ei mutta ratkaisu ongelmaan.... Otetaan DR kielet pois ja laitetaan tilalle D`Addarion ysisetti.. :) D'Addariot on kaameinta kuraa oikeista kielistä. |
Ainakin joskus DR:n kieliseteissä tuli mukana ylimääräinen lappu, jossa neuvotaan punottuihin kieliin tekemään pieni "mutka" sinne tallaan menevään päähän (floydeista kun puhutaan). Eli kielipätkä on tallapalan välissä ikäänkuin kaksin kerroin. Tämä siksi että DR:t punotaan sellaisen ydinlangan ympärille, mistä punos purkaantuu herkästi jos edellämainittua toimenpidettä ei ole tehty. Olen harrastanut tuota metodia joskus, mutta olen ollut välillä harrastamattakin. Silti on DR:t pysyneet ihan kiltisti paikoillaan... Paskimmillaankin hevi on parasta. |
Twinkle 22.02.2007 00:31:58 | |
---|
D'Addariot on kaameinta kuraa oikeista kielistä. mikä ei ole muuten "oikea kieli"? |
McNulty 22.02.2007 00:54:43 | |
---|
mikä ei ole muuten "oikea kieli"? ruåtsi! Joko ois abloyn aika, tai jampat voisi ainakin nukkua välillä! Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
Arabian Lauri 22.02.2007 10:44:38 | |
---|
Tippa sulaa tinaa sinne kielen nupin luokse estää kieliä purkautumasta. Sitten vasta kielet kiinni. On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
Hammer Of The Gods 22.02.2007 13:27:14 | |
---|
Tippa sulaa tinaa sinne kielen nupin luokse estää kieliä purkautumasta. Sitten vasta kielet kiinni. Höh. Mä ajattelin tossa joku aika sitten että vois kokeilla tommosia värjättyjä kieliä, mutta väliin jää jos laatuongelmat on tota luokkaa. Hyvä alkaa keikalla kieltä vaihtamaan. "joo oottakaas vähän, tää kolvi lämpenee pikkusen aikaa..." |