Aihe: orangelta uutta!! tiny terror ja thunderverb 200
1 2 3 4 5
RekoS
10.02.2007 20:15:37
Saisko tosta tiny terrorista Hevanderit esiin jos boostais rankasti esim. Tube Screamerilla ja luukuttais volat kaakossa? Hinta miellyttäisi. Tehoja on kyllä mun tarkotukseen liian vähän, mutta voisi silti desibelit juuri ja juuri riittää 4x12" kaapin kanssa...? Täytyisi useammin jaksaa hilautua täältä himasta musiikkiliikkeeseen testaamaan. Luulen kyllä että tuo ei ole suunniteltu Rockista raskaampaan musiikkiin.
Wahi
10.02.2007 20:27:35
Saisko tosta tiny terrorista Hevanderit esiin jos boostais rankasti esim. Tube Screamerilla ja luukuttais volat kaakossa? Hinta miellyttäisi. Tehoja on kyllä mun tarkotukseen liian vähän, mutta voisi silti desibelit juuri ja juuri riittää 4x12" kaapin kanssa...? Täytyisi useammin jaksaa hilautua täältä himasta musiikkiliikkeeseen testaamaan. Luulen kyllä että tuo ei ole suunniteltu Rockista raskaampaan musiikkiin.

Säröä siinä on kyllä aivan liikaa. Boosteri eteen, niin silloin viimeistään luulisi riittävän. Mutta eihän se pelkkä särö tee soundista heviä.
pekurides
10.02.2007 21:20:47

Se vähä mitä testin nii oli lupaava mutta todennäköisesti tarvittava alapääpotku reenikselle voisi jäädä vähän ohkaiseksi hevanderiin... eikä se demppaus ihan ykkönen ollut.
Tunteella päin vittua.
atimoc
11.02.2007 00:37:41

Harmony-Centralissa joku oli laittanut klippejä:
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=608016

Kuulostaapa pirun hyvältä. Itse asiassa tuossa DT-klipissä paremmalta kuin Powerball, mun mielestä.
Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta.
Fonisoul_
11.02.2007 13:46:47
Saisko tosta tiny terrorista Hevanderit esiin jos boostais rankasti esim. Tube Screamerilla ja luukuttais volat kaakossa?

Kyllä tuo vahvistin on enemmän rock, kuin heavy. Mutta varmaan sopivalla pedaalilla irtoaa haluamasi soundit.
Mulle itelle tuo sopii poprockin veivaamiseen tosi hyvin. Säröä kyllä määrällisesti riittää, mutta se ei ihan ole sellaista tiukkaa tykitystä.
Soul with a capital "S"...
StJerky
12.02.2007 10:02:15
Saisko tosta tiny terrorista Hevanderit esiin

Vanhat hevit joo, nykymetallit ei. Särö on murea ja rouhea, mutta headroom ei riitä nykyjynkytykseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)