DethBanger 21.02.2007 15:39:28 | |
---|
Äxästä ei mulle sanottu että pitää olla kuvalliset henkkarit mukana kun tuolta postista DVD haetaan... Menin siis hakemaan DVD:tä ja palasin tyhjin käsin koska passi on jossain ties missä isän kätköissä ja isä on lentokoneessa eikä vastaa puhelimeen =D Kohtuu hyvä mäihä kävi. Huomenna pääsen varmaan näkemään stonea kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
Jannipaali 21.02.2007 16:07:14 | |
---|
No voi perse, ei ollu muka DVD tullu, kun kävin postista (Ärrältä) sitä kyselemässä. Huomenna uuestaan. M.A.C.H.O. # 6 "You're a one ugly motherfucker!"
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
KTR 21.02.2007 18:06:41 | |
---|
Kouvolan Anttilasta hain. Ihan kivalta vaikuttaa. |
lord of this world 21.02.2007 18:17:58 (muokattu 21.02.2007 18:19:02) | |
---|
Äxästä ei mulle sanottu että pitää olla kuvalliset henkkarit mukana kun tuolta postista DVD haetaan... Menin siis hakemaan DVD:tä ja palasin tyhjin käsin koska passi on jossain ties missä isän kätköissä ja isä on lentokoneessa eikä vastaa puhelimeen =D Kohtuu hyvä mäihä kävi. Huomenna pääsen varmaan näkemään stonea Ahaa, hyvä kun kerroit. Täytyy muistaa sitte näyttää henkkareita... (vaikka ei ennen ole tarvinnu) Onneks äxä on reilu kauppa, ja toimittaa aina ajalllaan tavarat perille... itse en ole kun ei ole fyrkkaa hakea tota. hehheh. vielä Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!! |
suolintu 21.02.2007 19:14:05 | |
---|
Aika hurjaa ollu tuo lavalta hyppiminen tuohon aikaa.. |
Parasite 21.02.2007 19:52:01 | |
---|
Ahaa, hyvä kun kerroit. Täytyy muistaa sitte näyttää henkkareita... (vaikka ei ennen ole tarvinnu) Onneks äxä on reilu kauppa, ja toimittaa aina ajalllaan tavarat perille... itse en ole kun ei ole fyrkkaa hakea tota. hehheh. vielä En minä ainakaan mitään henkkareita tarvinnu. "I love animals, that's why I like to kill them" |
Mnjaa. Empä erityisemmin tykännyt DVD:stä, vaikka kivat nostalgia fiilikset kyllä tuli. Taitaapa mennä jälleenmyyntiin mulla tuo levy hihamerkkeineen. Ei saa ymmärtää väärin, omalla tavallaan hyvä paketti, mutta en usko että jaksaisin toista kertaa enää katsoa. Homma toimi aikanaan varsinkin livenä nähtynä. Nyt tv:stä katsottuna täytyy asennoitua hieman eritavalla. Hienosti vetivät jokatapauksessa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ja tuolla Tallinnan keikalla on pojilla ihan ykkös paidat... ;) May Your Will Be Done Dear Lord |
Juhah3 21.02.2007 20:35:50 | |
---|
Aivan sigamageesuperhuippumatskua!!!!!!!!!! Aivan loistavaa, täydellinen bändi, ei voi muuta sanoa. Siis mahtavaa! Järeton meno, helevetin kovaa soitantaa ja asenne kohillaan! Roope on kyllä sympaattinen kaveri! Äijällä ois kyllä vara rueta ynkkäkusipäämulkuksi, mutta se on vaan niin kova äijjä kaikin puolin! Mun mielestä tuo laatuki on hyvää, varsinki äänen puolelta tuossa DVDllä. Tietenki noissa bootleg-kuvauksissa nyt vähän paskempaa. Valittaa ken jaksaa, kyllä mulle kelpaa! Jihuu, olen niin onnellinen! Paras bändi, parhaat soittajat! Aamen! |
suolintu 21.02.2007 23:12:46 | |
---|
Roopen taidothan kaikki tietää, mutta kyllä myös jiri vetää todella tiukasti noi soolot. Mikähän oli syy miksi se laitettiin bändistä pihalle vai kyllästyikö vain koko hommaan? |
Salieri 22.02.2007 00:10:22 | |
---|
Roopen taidothan kaikki tietää, mutta kyllä myös jiri vetää todella tiukasti noi soolot. Mikähän oli syy miksi se laitettiin bändistä pihalle vai kyllästyikö vain koko hommaan? Ilmeisesti Jirillä nousi maine päähän niin pahasti että muita alkoi hävettämään. Mutta kyllä se tosiaan osasi soolonsa, ei siinä mitään... Paskimmillaankin hevi on parasta. |
terone 22.02.2007 00:58:51 | |
---|
Mnjaa. Empä erityisemmin tykännyt DVD:stä, vaikka kivat nostalgia fiilikset kyllä tuli. Taitaapa mennä jälleenmyyntiin mulla tuo levy hihamerkkeineen. Ei saa ymmärtää väärin, omalla tavallaan hyvä paketti, mutta en usko että jaksaisin toista kertaa enää katsoa. Homma toimi aikanaan varsinkin livenä nähtynä. Nyt tv:stä katsottuna täytyy asennoitua hieman eritavalla. Hienosti vetivät jokatapauksessa. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ja tuolla Tallinnan keikalla on pojilla ihan ykkös paidat... ;) vähän samalaiset fiilikset, en nyt tiedä vielä laitanko myyntiin, mutta aika kultaa muistot ja nostalgia on hienoa, mutta ... We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
thrashmetallisti 22.02.2007 11:54:42 | |
---|
Kovalta paketiltahan tuo näytti! Hihamerkkikin kova, vaikka omassa takissa ollut ties kuinka monta vuotta isompi, itsetehty stone-logo. Ehkä tuon voisi vaikka basson hihnaan laittaa. Tosiaan, hyvin toimii, mutta mites, johtuuko vain paskasta telkkariäänentoistostani, vai tuleeko teilläkin basso aika päälle ja kitarat jäävät alle? Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Syöpä 22.02.2007 12:22:44 | |
---|
Eipä toi DVD laadullaan huimaa,mutta saapa viskata vanhat VHS:t huitsin nevadaan. Kovaa kohkaamista poikien live-meininki aikoinaan ollut,mutta Lars Ulrichin kimppa haastis sai jostain kumman syystä ylitsepääsemättömän myötähäpeän tunteen aikaiseksi... Retrospektiivi-osio asiallista matskua,vaikka kysymyspuoli onkin mitä se on. Koko paketti toimii luultavasti parhaiten optimoidun oluenmäärän kera. |
thrashmetallisti 22.02.2007 12:32:50 | |
---|
Eipä toi DVD laadullaan huimaa,mutta saapa viskata vanhat VHS:t huitsin nevadaan. Kovaa kohkaamista poikien live-meininki aikoinaan ollut,mutta Lars Ulrichin kimppa haastis sai jostain kumman syystä ylitsepääsemättömän myötähäpeän tunteen aikaiseksi... Retrospektiivi-osio asiallista matskua,vaikka kysymyspuoli onkin mitä se on. Koko paketti toimii luultavasti parhaiten optimoidun oluenmäärän kera. Nauratti kans se Ulrichin kans tehty, se varsinkin kun Roope yrittää jotain sanoa eikä siit tule oikein mitään Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
KTR 22.02.2007 13:11:35 (muokattu 22.02.2007 13:29:24) | |
---|
Kovaa kohkaamista poikien live-meininki aikoinaan ollut,mutta Lars Ulrichin kimppa haastis sai jostain kumman syystä ylitsepääsemättömän myötähäpeän tunteen aikaiseksi...
Joo. Helvetin vaivaantunutta meininkiä. Ujot Suomen pojat ja suuren Metallican Larssi. Gööhh.. Ois sitä matskua saanu enempikin olla. Vaikuttaa siltä että ne kiinnostavimmat jutut löytyy tuolta additional live clipsien puolelta.
|
terone 22.02.2007 13:25:22 | |
---|
Eipä toi DVD laadullaan huimaa,mutta saapa viskata vanhat VHS:t huitsin nevadaan. Kovaa kohkaamista poikien live-meininki aikoinaan ollut,mutta Lars Ulrichin kimppa haastis sai jostain kumman syystä ylitsepääsemättömän myötähäpeän tunteen aikaiseksi... Retrospektiivi-osio asiallista matskua,vaikka kysymyspuoli onkin mitä se on. Koko paketti toimii luultavasti parhaiten optimoidun oluenmäärän kera.Minulle myötähäpeä tuli lähinnä Nevakareen tyhmyydestä. Kun Larssi sanoi että et ole kertonut vielä edes heidän nimeään ... eikä toimittaja vieläkään sano mitään muuta kuin "guess" ... tosiaankin vhs-kasetit voi nyt heittää menemään. We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
Juhah3 22.02.2007 17:56:28 | |
---|
Minulle myötähäpeä tuli lähinnä Nevakareen tyhmyydestä. Kun Larssi sanoi että et ole kertonut vielä edes heidän nimeään ... eikä toimittaja vieläkään sano mitään muuta kuin "guess" ... tosiaankin vhs-kasetit voi nyt heittää menemään. Joo muaki enemmän hävettää noitten toimittajian puolesta. Äijjäthän on ite alle 20-kymppisiä sympaattisia kavereita. Tuo Yölinja-haastattelijaki on pihalla kun ei kavereiden nimiä tiedä ja Havanna Blacks (vai mikä olikaan) lähtee joko Liettuaan, Latviaan tai Eestiin kiertueelle. Tuo Larssi-jutun toimittaja on kyllä kans melko "pro". Onneksi Larssi on kuitenki ihan lepposen olonen kaveri. Tuo on kans tosi mielenkiintonen tuo Roopen ja Jannen haastattelu. Kumma juttu että täällä näin moni nyt tuosta valittaa tästä DVDstä. Tätähän on jo monta vuotta kynytetty levy-yhtiöltä. Noh, varmasti tyytyväisiä ostajia löytyy minunki lisäksi. Varmaan moni Stone-fani sen verran old-school ettei ne piiperöi täällä mnetissä :D |
Jannipaali 22.02.2007 18:00:50 | |
---|
Ei vieläkään ollu postiin tullu, kun kävin siellä kyselemässä dvd:n perään. Lupailivat, että keskiviikkona sen voi hakea, mutta paskat. M.A.C.H.O. # 6 "You're a one ugly motherfucker!"
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
WinterMad 22.02.2007 18:53:18 | |
---|
Oli kyllä Yölinjan biisin nimet aika hurjia. Hyvä YLE. "Brain Sausage" "The Day of Dead Fish" Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. |
pahala 22.02.2007 19:03:32 | |
---|
Oli kyllä Yölinjan biisin nimet aika hurjia. Hyvä YLE. "Brain Sausage" "The Day of Dead Fish" Eiköhän liene pojat itse päässeet vääristelemään biisien nimet. Ei edes ylellä voi olla noin tumpeloa porukkaa että vahingossa olisi tuollaisia typottaneet. 8) |