Aihe: "rackbagit"
1
ooG
04.12.2003 06:48:12

Niiin, tuolta thomannilta spottailin tollaisia varsin edukkaan oloisia räkkilaukkuja. Tuommoiselta pehmeähköltä kassilta näytti ja esimerkiksi 6 unitin versio maksoi rupuiset 66 euroa!

Onko kellään teistä kokemuksia tämmöisistä ihmeellisyyksistä, tekeekö niillä ylipäänsä mitään ja mimmoinen tuo härpäke ylipäänsä on koostumukseltaan?

Kiitos!
Malungizimo
04.12.2003 10:55:40
Itelläni on ollu semmonen. Toimii hyvin jos ei käsittelee varoen. En kuitenkaan suosittele mitään päätteitä niissä roudattavan. Itelläni paukahti kahden vuoden aktiivisen käytön jälkeen vetuketju. No, se siitä. Kestävyys vois olla parempiki. Mut tuohon hintaan kannattaa ostaa.

Toisaalta kannattaa myös tutkailla muiden valmistajien vastaavia. Ovat tyyriimpiä, mutta laadukkaampia.
askomiko
04.12.2003 14:39:12
Meillä on Rockbagin 4U -laukku, jossa on 30-kiloa painava pääte. Toistaiseksi pysynyt kasassa, mutta ei sitä rajusti ole roudailtukaan. Mukavampi ainakin kuljettaa kuin pääte paljaaltaan. Pehmustetta sen verran että suojaa autoa karmeelta rautapäätteeltä.
PIM
04.12.2003 14:44:39
Ovat muuten yllättävän painavia tuollaiset koska itse räkkikehikko on n. 12mm vaneria. Mä voisin myydä mun 4 unitin rockbagin edullisesti kun bongasin juuri tänään musaliikkessä käytetyn SKB:n 3 unitin muovirakin, joka soveltuisi paremmin mun etuasteille ja kuulokevahvistimelle.
If the tool we have is a hammer, make the problem look like a nail.
larinparaske
08.12.2003 10:27:44

mulla on näitä muutamia ollut käytössä, ja vaikka ne ihan ok on kestäneet (paitsi vetoketjut on hajoilleet), niin ne on jotenkin hankalia ja ikäviä käyttää. Kansia ei saa kokonaan irti ja ne lepattaa aina väärässä paikassa.
I want to be the king and queen of cheese
Jormaz
19.12.2003 22:23:28
Perhana. Mulla on 6U gator-räkki. 5 unittia tavaraa + 2U virranjakaja takapuolella. Olen kai tuomittu jossain vaiheessa pyörillä varustettuun torniin, perhana.
Back to the 80's
M.i.k.key
22.12.2003 14:15:11
Mun 3U Rockbagi hajos aika nopeesti. Tai siis vetoketjut sekä pidikkeistä että hammastuksista. Varmaan ehkä suutari vois korjata?
Muutenki loota on aika painava tyhjänäkin. Puuta on rungossa aika paksulti.
Melo omaa kanoottiasi
Esko Deel
23.12.2003 07:41:44
Mulla on 4-unitin rockbagi ja aina pelottaa jättää se pakettiauton perään keikkamatkoilla. Pahinta siinä on "pehmeät" etu- ja takaosat. Toistaiseksi mitään ei ole vielä hajonnut, mutta pelkkä huono fiilis siitä mitä voisi tapahtua riittää argumentiksi ostaa oikea räkki.
Myydään kuin pakasta vedetty, musta ESP Viper-304 tarpeettomana. 550€.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)