Toveri 21.02.2007 08:55:07 (muokattu 21.02.2007 08:57:06) | |
---|
No milles alustalle ne vanhat MGS oli. Sellaset ylhäältäpäin kuvatut? Se oli Metal Gear. :) E: Ja ilmestyivät alunperin MSX2-koneelle. Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Harvestman 21.02.2007 08:56:17 | |
---|
No milles alustalle ne vanhat MGS oli. Sellaset ylhäältäpäin kuvatut? No nyt kyllä vähän viilaan pilkkua. Mutta ne olivat nimen omaan pelkkiä Metal Geareja. Solidit tulivat vasta PS:lle. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
No nyt kyllä vähän viilaan pilkkua. Mutta ne olivat nimen omaan pelkkiä Metal Geareja. Solidit tulivat vasta PS:lle. No voi luoja! :) On kyllä peijoonin hyvä peli tuo SWAT4 ,suosittelen kaikille taktisesta toiminnasta kiinnostuneille. Ykskin kauppavaras ei meinannut millään mennä maihin vaikka pippuriaseella ammuin ,mutta kun anto vähän pippurispraytä niin jo oltiin polvillaan :P Mukana on myös less lethal shotgun -ase joka ei ole tappava. Tosin kaks mun swat-miestä kuoli niiden takia ,kun rosvot piileksi pöydän takana. oli vissiin huono asevalinta. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
"Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.." |
Rocco_Longfella 21.02.2007 15:25:47 | |
---|
SWAT4 Kuvittelenko vain, vai saako tämänkin jo halpiksena? Juurihan se vähän aikaa sitten tuli kauppoihin. Kolmonenkin oli ihan loistava. Välillä kyllä meni hermot siihen, kun harhaili jotain fakin pilvenpiirtääjää eestaas yhden siviilin takia, joka viimein löytyi jostain tiskialtaan alta piileskelemästä. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Bella Italia #21 |
Jormaz 21.02.2007 15:42:14 | |
---|
Kuvittelenko vain, vai saako tämänkin jo halpiksena? Juurihan se vähän aikaa sitten tuli kauppoihin. Mä muistan jossain nähneeni aika halvalla, taisin harkita ostoakin mutta jäi ostamatta. Oli se nyt varmasti alle 20€. |
MaD PiAnIsT 21.02.2007 16:04:14 | |
---|
No voi luoja! :) On kyllä peijoonin hyvä peli tuo SWAT4 ,suosittelen kaikille taktisesta toiminnasta kiinnostuneille. Ykskin kauppavaras ei meinannut millään mennä maihin vaikka pippuriaseella ammuin ,mutta kun anto vähän pippurispraytä niin jo oltiin polvillaan :P Mukana on myös less lethal shotgun -ase joka ei ole tappava. Tosin kaks mun swat-miestä kuoli niiden takia ,kun rosvot piileksi pöydän takana. oli vissiin huono asevalinta. Joo ja suosittelen tätä peliä pelattavaksi laneissa. Siinä se hupi vasta nouseekin, kun kaikilla on headsetit päässä ja yhdessä mietitään miten tehtävä suoritetaan:) Kannattaa kokeilla, laatupeli. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
wrshredder 21.02.2007 17:52:44 | |
---|
Kuvittelenko vain, vai saako tämänkin jo halpiksena? Juurihan se vähän aikaa sitten tuli kauppoihin.. Kuvittelit oikein. Mulla on just tämmönen BestSeller series - versio. Makso juurikin 20e.. Joo ja suosittelen tätä peliä pelattavaksi laneissa. Siinä se hupi vasta nouseekin, kun kaikilla on headsetit päässä ja yhdessä mietitään miten tehtävä suoritetaan:) Kannattaa kokeilla, laatupeli. Kiitos vinkistä. Voisin kavereille ehdottaa sitten kun seuraavaksi lanit pidetään. Jokanen haluaa tietenkin olla päällikkö täsä. Luulen että noi tehtävän suunnittelut jää alkoholin vaikutuksen alaisena hieman epäselviksi ,mutta eisse mitään. :P "Eiku mä rynnin sisään. Mun nimiki o Rambo kkato sääh!" THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
"Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.." |
tuomittu 21.02.2007 17:59:28 (muokattu 21.02.2007 17:59:50) | |
---|
"Eiku mä rynnin sisään. Mun nimiki o Rambo kkato sääh!" SWAT3:n verkkopelit joitakin vuosia sitten meni kavereiden kanssa lähinnä näin: -Räjäytä se ovi, mulla on suunnitelma! Ja suunnitelma oli, että jätkä rynnii sisään ja ampuu kaikkea mikä liikkuu ja sellaistakin mikä ei liiku. Alelaarista ostin ensimmäisen Ghost Reconin pari päivää sitten. Täytyy ensin pelata tuo Raven Shield kuitenkin läpi, kun sitä innostuin pelaamaan. Viimeksi jäi kesken, kun tylsistyin pelaamiseen yleensä aivan totaalisesti. I broke my G-string while fingering a minor. |
Jormaz 21.02.2007 18:41:06 | |
---|
Raven Shield oli tosiaan loisto-ostos siihen 5 euron hintaan, ja siinä tuli Athena Sword-lisälevykin mukana. Näin jälkikäteen mikä jäi vähän vaivaamaan: omaa tiimiä ei pysty komentelemaan tarpeeksi tehokkaasti. Ei voi esim. käskeä että räjäyttäkää ovi. Ja tekoälykin oli toisinaan vähän perseestä. Esim. jos käskee avaamaan oven niin jätkä avaa oven ja on itse sen tukkeena niin että ovi aukeaa sen 10cm. Ja vihollisetkin oli vähän pökkelöitä. Ja tehtävätkin oli välillä vähän tylsiä, tyyliin "rescue hostages, eliminate terrorists". Minkäs tyylisiä noi Swat4:n tehtävät on, millaiseen ympäristöön sijoittuvat? Kolmosen tosiaan pelasin ja tykkäsin. |
MaD PiAnIsT 21.02.2007 18:46:20 (muokattu 21.02.2007 18:47:22) | |
---|
Minkäs tyylisiä noi Swat4:n tehtävät on, millaiseen ympäristöön sijoittuvat? Kolmosen tosiaan pelasin ja tykkäsin. No yleensä ovat tyyppiä, että joko pelastetaan joku panttivanki, palautetaan järjestys tehtäväpaikalle, tai tapetaan/vangitaan jokin tietty henkilö. Yleensä tehtävät ovat jossain rakennuksessa, tai oikeastaan kaikki tehtävät sijoittuvat sisätiloihin. Ei ole semmosia avaria kenttiä kuin Rainbowssa. Mutta ei se ainakaan itseä haitannut, koska SWAThan toimii juuri näiden panttivankitilanteiden selvittelyssä, eikä juokse pitkin peltoja ja kaupunkien katuja:) Hyvä peli on. Suosittelen ostamaan. Laatukamaa, jossa on vielä sopivalla otteella kiristyvä vaikeustaso. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Jormaz 21.02.2007 18:53:16 | |
---|
No yleensä ovat tyyppiä, että joko pelastetaan joku panttivanki, palautetaan järjestys tehtäväpaikalle, tai tapetaan/vangitaan jokin tietty henkilö. Yleensä tehtävät ovat jossain rakennuksessa, tai oikeastaan kaikki tehtävät sijoittuvat sisätiloihin. Ei ole semmosia avaria kenttiä kuin Rainbowssa. Mutta ei se ainakaan itseä haitannut, koska SWAThan toimii juuri näiden panttivankitilanteiden selvittelyssä, eikä juokse pitkin peltoja ja kaupunkien katuja:) Hyvä peli on. Suosittelen ostamaan. Laatukamaa, jossa on vielä sopivalla otteella kiristyvä vaikeustaso. Se on hyvä se. Melkeen vitutti jotkut Rainbown kentät, tuppasivat hieman liiankin isoja olemaan, haittasi vähän suunnittelua. Mieluummin ryminällä sisään ja lihaa orrelle. |
Invader 21.02.2007 19:47:51 | |
---|
XBoxille taitaapi olla myös. Ei ole. MGS2:Substance on mutta ei Twin Snakesia. Tai sitten ei.. |
moikki 21.02.2007 21:16:36 | |
---|
Ei ole. MGS2:Substance on mutta ei Twin Snakesia. Jees tänään voitin huuto.netistä twin snakesin! 30€ mut on sen väärti ;) Jees jees |
Harvestman 21.02.2007 22:09:32 (muokattu 21.02.2007 22:09:46) | |
---|
XBoxille taitaapi olla myös. Ei ole. MGS2:Substance on mutta ei Twin Snakesia. Ok. Sekoitin johonkin muuhun peliin. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
Tumocs 21.02.2007 22:12:46 | |
---|
Red Steelin hankin äskön ja tänään lähti postiin Final Fantasy XII. Ei ihan kaikkea saamaansa paskaa ole Red Steel ansainnut, vaan itseppähän hypettivät peliä liikaa ennen sen ilmestymistä. |
Milkop 21.02.2007 22:25:39 | |
---|
Huh huh, onpahan hyvä peli tuo Jade Empire. Meni yhdeksän tuntia aika huomaamatta siellä seikkaillessa :) "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
wrshredder 21.02.2007 23:48:35 | |
---|
Hyvä peli on. Suosittelen ostamaan. Laatukamaa, jossa on vielä sopivalla otteella kiristyvä vaikeustaso. No joo årgfgler! Kiristyvä vaikeustaso :P Nyt jo kolmannessa kentässä on hihat palaneet jo monta kertaa. Tämä on se tehtävä jossa pitää ottaa kontrolli haltuun tuolla yökerhossa. Hemmetti että ne viholliset on joka kerta eri paikassa (pelin yksi hyvä puoli) , ketuttaa aina kun oma swat jäsen kuolee kun ne rynnii sisään ovista. Melkeen paras mennä joskus ensin. Kyllä mä ton kentän vielä meen. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
Milkop 22.02.2007 00:00:36 | |
---|
No joo årgfgler! Kiristyvä vaikeustaso :P Ei minulla kyllä mitään vaikeuksia ollut tuon pelin läpäisyssä enkä tosiaan ole mikään maailman paras fps-pelaaja. En kyllä enää muista millä vaikeustasolla pelasin, mutta tuskin sentään kaikkein helpoimmalla. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
wrshredder 22.02.2007 00:13:01 | |
---|
Ei minulla kyllä mitään vaikeuksia ollut tuon pelin läpäisyssä enkä tosiaan ole mikään maailman paras fps-pelaaja. En kyllä enää muista millä vaikeustasolla pelasin, mutta tuskin sentään kaikkein helpoimmalla. Mulla on ihan se vaikeustaso mikä oletuksena on.. Eiku aloitan yleensä uudestaan kentän jos yksikin oma kuolee. Haluun mennä puhtaasti läpi. Ja välillä tulee ihan typeriä kuolemia ,yleensä käy jotenkin että menet huoneeseen ja hyllyn takaa putkahtaa rosvo ja sitten rosvo vetää nopeammin. :) THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
Pelsi 22.02.2007 00:49:56 | |
---|
Tällä päivämäärällä kuulemma julkaistaan uusi Final Fantasy. Perskeles, pitäisköhän loman kunniaksi ostaa ja kytkeä pleikkari vielä kiinni? |