Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lord of the rings: Kuninkaan paluu
1 2 3 4 5 6
Monarque
29.11.2003 22:40:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketkäs on menos kattomaa uusimman Lord of the renkulan ensi-iltaan mun lisäks??
 
Väkivalta lopettaa vittuilun
FatSam
29.11.2003 22:44:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketkäs on menos kattomaa uusimman Lord of the renkulan ensi-iltaan mun lisäks??
 
Mä voin ainaki tulla. Onko hyvät paikat?
 
Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn!
Incarnation
29.11.2003 22:45:15 (muokattu 29.11.2003 22:45:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ensi-iltaan, mutta menossa kumminkin.
 
btw. perkeleen hyvä kirjasarja.
 
Modernia vittuilua jo vuodesta 1989.
Monarque
29.11.2003 23:11:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä voin ainaki tulla. Onko hyvät paikat?
 
Varmasti, jos eturiviin ei joudu
 
Väkivalta lopettaa vittuilun
Paddle
30.11.2003 19:33:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyi, vietikkö yön jossain leffateatterissa kaikkien hyvälihaisten larpmisukoitten kanssa että sait nuo liput?
 
ingle
01.12.2003 11:02:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyi, vietikkö yön jossain leffateatterissa kaikkien hyvälihaisten larpmisukoitten kanssa että sait nuo liput?
 
hehehe... nii just!
 
If assholes could fly, this place would be an airport.
elementti
13.12.2003 00:05:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liput on yöensi-iltaan. Ja pitäisi vielä aamulla mennä kouluunkin...
 
"Holy Jesus, what are these goddamn animals?!"
Fortune
13.12.2003 00:49:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ensi vuoden puolella ehtisi katsomaan. Pitäneekin varata liput jo hyvissä ajoin.
 
"Look behind you, a three-headed guitar!"
Tuowinen
17.12.2003 04:49:24 (muokattu 17.12.2003 04:50:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

*ei spoilaa*
 
No niin, nyt se on nähty. Jotenkin tyhjä olo, kun se mitä on odottanut ikuisuuden on viimeinkin ohi.
Tyhjä mutta onnellinen olo.
 
Vieläkin hurmostilassa sen enempää arvostelematta sanon vain oman tämän hetkisen mielipiteeni, että se oli kyllä paras elokuva mitä olen nähnyt. Jotain niin upeaa ja uskomatonta. Kylmät väreet kulkivat pitkin selkää vähän väliä ja itkettyä tuli useammassakin kohdassa.
Joitain pieniä kirjaan verrattavia "asiavirheitä" saattoi olla, mutta itse en sorru nyt pilkunnussintaan kun kokonaisuus oli mahtava.
Loppupuolella oli suorastaan piinaavia valelopetuksia... :)
 
Ai niin, joulukin on tulossa.
 
Mitä helvettiä minä teen hereillä tähän aikaan?!
 
"Vihollisen työtä! Näitä töitä hän rakastaa: ystävä sotii ystävää vastaan; uskollisuus eksyy sydänten järkkyessä."
elementti
17.12.2003 12:13:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanotaan näin, että tämän leffan Extended Edition tulee rokkaamaan. Ja Kovaa.
 
"Holy Jesus, what are these goddamn animals?!"
Jake24-25
17.12.2003 12:17:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen menossa tänään ensi-iltaan. Kävi tuuri eilen kun sain lipun Kuninkaan Paluuseen - tosin en hyvältä paikalta. Pääasia kuitenkin, että sain lipun ylipäätään.
 
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
PJS
17.12.2003 15:18:04 (muokattu 17.12.2003 15:18:59)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin yö ensi-illassa ja pakko sanoa että se oli ihna viihdyttävä. Ei silti vastannut odotuksiani. Bongasitteko muuten Friikkejä? (siis kaapuihin pukeutuneita LOTR nörttejä) porissa niitä oli vähän vajaa kymmenen. Ja mein paikat oli aika kurkot. Ihan keskellä riviä, vähän keskimmäisen rivin yläpuolelta.
 
23 päivää Jouluun
zernobyl
17.12.2003 16:41:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanotaan näin, että tämän leffan Extended Edition tulee rokkaamaan. Ja Kovaa.
 
Juurikin näin.
 
Leffa oli loistava. En osaa sanoa muuta.
 
Fat cats Get even Fatter.
Wezzer
18.12.2003 08:02:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, jotenkin tyhjä olo jäi mutta leffa oli loistava. Kävin eilen katsomassa heti yönäytöksestä seuraavassa ja vielä tänäänkin on jotenkin uskomaton fiilis... Jos asiavirheistä ja vastaavista puhutaan niin olihan niitä joitakin mutta kahdessa tornissa jäi harmittamaan enemmän... Tuo oli jotenkin ehkäpä onnistuneempi. Täysi kymppi lavastukselle ja kuvauspaikoille, parempia en juuri olisi voinut kuvitella.
 
hanuristi
22.12.2003 21:06:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kävin lohjan eka-näytöksessä.tykkään kaikista osista kovasti,mutta nyt koko triplan voi työntää hevon perseeseen.oon niin kyllästynyt siihen ainaiseen hehkutukseen ja mainostukseen.ehkä vuoden päästä kestän niitä katsoa.
 
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
Zed
22.12.2003 23:24:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puritaanit jaksavat "asiavirheistä" kätistä, mutta eivät ne virheet sinne huolimattomuudesta johtuen ole soluttautuneet. Elokuva on eri taidemuoto, kuin kirja; sama asia voidaan kertoa mahdollisesti tehokkaammin sovittamalla osiot ja kohtaukset toisiinsa pienten muutosten kautta. Etenkin ensimmäisestä osasta löytyy paljon eroavaisuuksia kirjaan, jotka on perusteltavissa elokuvan rytmittämiseen ja kliimakseihin liittyvillä seikoilla.
 
Prup
Xebeche
23.12.2003 13:33:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan totta. Erityisesti "Kahdessa tornissa" oleva hyvinkin kiistelty muutos - siis se, ettei Faramir heti päästäkään Frodoa jatkamaan matkaa vaan vie tämän Osgiliathiin - on erittäin hyvin perustelu, joskin vasta pidennetyssä DVD-versiossa. Ei siitä olisi mitään tullut, jos täysin alkuteoksen mukaan oltaisiin menty.
 
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
Blenderhead
23.12.2003 22:55:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasi itku päästä. Mutta...en..pysty sanomaan...
 
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
Moratoria
23.12.2003 23:03:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ärsytti ku taaemmassa penkissä joku ruotsia puhuva perhe keskusteli kokoajan. Selittivät pienemmille että mitä kohtauksessa tapahtui yms. Mut leffa oli kyl ihan jees, täytyy tsekata uudestaan ilman ruottalaisia.
 
Tapani L
24.12.2003 00:00:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava leffa oli se. Ehkäpä paras mitä olen nähnyt, mitään vikaa en ainakaan siitä keksi. Pituuskin oli hyvä.
 
Anteeksi häiriö... Noh noh, ota pastilli. sarjakuvaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «