dictatorsh*t 16.11.2003 21:03:27 | |
---|
Eli voisiko joku valaista mulle että minkä takia nuo kyseiset Zildjianin A-Customit maksaa niin jumalattomia määriä kolikoita/rahaa? Johtuuko se siitä että ne vaan on niin pirun hyviä vai mistä? Hyviähän ne ovat ei sitä voi kiistää. Olin ateisti kunnes tajusin olevani Jumala. |
Niskamies 16.11.2003 21:28:00 | |
---|
Eli voisiko joku valaista mulle että minkä takia nuo kyseiset Zildjianin A-Customit maksaa niin jumalattomia määriä kolikoita/rahaa? Johtuuko se siitä että ne vaan on niin pirun hyviä vai mistä? Hyviähän ne ovat ei sitä voi kiistää. laatu maksaa. aika samanlaisia symbaaleja ku paiste dimensionit, mutta tykkään paisteista enemmän sekä hinnan että saundin puolesta. Hanki presari ja ole tosimies! |
Mikko A 17.11.2003 00:11:18 | |
---|
Ei ne kyllä mun mielestä edes ole mitään erityisen kalliita, siis ei hinnaltaan kyllä erotu massasta kun verrokkina on Paisteelta signaturet ja Sabianilta HH:t, vaikka laatu on kaikissa kutakuinkin sama. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Paas 17.11.2003 22:21:33 | |
---|
No eivät ole minunkaan mielestä mitenkään mahdottoman kalliita jos vertaa joihinkin muihin peltisarjoihin. Ihan asiallisissa hinnoissa liikutaan IMO (hinta/laatu). Takatukat kunniaan! |
Micho 18.11.2003 13:34:46 | |
---|
Eli voisiko joku valaista mulle että minkä takia nuo kyseiset Zildjianin A-Customit maksaa niin jumalattomia määriä kolikoita/rahaa? Johtuuko se siitä että ne vaan on niin pirun hyviä vai mistä? Hyviähän ne ovat ei sitä voi kiistää. mene levytukusta ostamaan, niin ei maksa hirveitä hintoja. mutta laadustahan saa kuitenkin maksaa. ja a-custom on laatua. |
jazzmies 18.11.2003 19:32:37 | |
---|
Suunta Levytukkuun - myyvät hyvään hintaan! |
Paas 18.11.2003 23:21:23 | |
---|
Joo, levytukkuun vaan. Siel on aika asialliset hinnat. Takatukat kunniaan! |
AoA 17.12.2003 11:29:35 | |
---|
Onkai noi aiankin K-customeita halvempia. Myyn tuliteränä _käyttämättömän_ Zildjian A-Custom 8'' Splashin. Tarjoa! |
mites ton levytykun kanssa, kun en löydä sivuilta mitään viitteitä zildjianin tai sabianin pelteihin. Myykö ne siellä niitä? eipä näyttäs olevan kalvoissakaan valikoimaa sivujen mukaan. |
Paas 23.12.2003 11:19:36 | |
---|
mites ton levytykun kanssa, kun en löydä sivuilta mitään viitteitä zildjianin tai sabianin pelteihin. Myykö ne siellä niitä? eipä näyttäs olevan kalvoissakaan valikoimaa sivujen mukaan. Niillä on zildjiania ja hieman meinlin peltejä. Paisteen myymisen he lopettavat. Sabiania myy f-musiikki. Levytukku myy evansin ja remon kalvoja, ihan asiallinen valikoima. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Ussr 23.12.2003 13:02:03 | |
---|
Onkai noi aiankin K-customeita halvempia. Kyllä. Testailin K-customeita joku aika sitten Levytukussa, soundaavat aivan helvetin hyville, mutta ne hinnat.. En minä ainakaan pysty niin kalliita peltejä ostamaan, eihän niitä uskalla edes lyödä.. ;) |
Paas 23.12.2003 23:38:16 | |
---|
Kyllä. Testailin K-customeita joku aika sitten Levytukussa, soundaavat aivan helvetin hyville, mutta ne hinnat.. En minä ainakaan pysty niin kalliita peltejä ostamaan, eihän niitä uskalla edes lyödä.. ;) Levytukussa on kyllä erittäin kilpailukykyiset hinnat symbaaleissa. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Ussr 25.12.2003 12:02:30 | |
---|
Levytukussa on kyllä erittäin kilpailukykyiset hinnat symbaaleissa. En nyt tarkoittanut, että pellit olisi yleisesti kalliita Levytukussa, vaan että K-custom sattuu vain olemaan kallis sarja. (mihin minulla ei varmaan ikinä tule olemaan varaa..) |
afro 04.01.2004 12:51:41 | |
---|
En nyt tarkoittanut, että pellit olisi yleisesti kalliita Levytukussa, vaan että K-custom sattuu vain olemaan kallis sarja. (mihin minulla ei varmaan ikinä tule olemaan varaa..) Käytettynä löytää yllättävän edullisesti. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |