Aihe: The Offspring - Splinter
1 2 3 4 5 6
Errorist
17.12.2003 11:26:59
2 ensimmäistä on perkeleen hyviä.
"i say fuck authority silent majority raised by the system now it's time to rise against them" -pennywise
Negative creep
17.12.2003 16:24:41
2 ensimmäistä on perkeleen hyviä.

Hhahahahaa... Mulla o jo kaikki levyt. AHAHAHHAHAHAAaa....
Kerran me vaan eletään...
Errorist
17.12.2003 16:50:24
Hhahahahaa... Mulla o jo kaikki levyt. AHAHAHHAHAHAAaa....

Hanki elämä, nilsiäläinen.
"i say fuck authority silent majority raised by the system now it's time to rise against them" -pennywise
Negative creep
17.12.2003 22:39:46 (muokattu 17.12.2003 22:40:03)
Hanki elämä, nilsiäläinen.

mut ku mulla on jo kaikki levyt... HSHSHSHAHHAHHAAaaa...
Kerran me vaan eletään...
Vilhelmus
24.12.2003 11:53:08

Eilen hain omani pois kaupasta. Hyvä on, mutta ihan sellasta tunteen paloa ei välity mistään biisistä minulle, kuin Bad Habiteista, Smasheista, All I Wanteista ja Americanoista..

Hit that iskee toistaiseksi koviten. Race against myself lähtee kuin Niskalaukaus ikään :)
Now he knows his father betrayed, Now his wings turn to ashes to ashes his grave.
Burning Winter The Coveralls
Errorist
24.12.2003 14:12:46
Hyvä on, mutta ihan sellasta tunteen paloa ei välity mistään biisistä minulle, kuin Bad Habiteista, Smasheista, All I Wanteista ja Americanoista..

Älähän vielä sano. Paranee joka kuuntelukerralla.
Väinämöinen
27.12.2003 23:40:20
Race against myself lähtee kuin Niskalaukaus ikään :)

Oliskohan ollut Soundin arvostelussa, kun Race Against Myselfia verrattiin juuri Timpan ja Viikatteenkin (suuria suosikkejani myöskin) tuotantoon.

mutta siis: en osaa nimetä yhtä suosikkia Splinteristä (koko tuotannosta nyt puhumattakaan). myöskään en ole tarpeeksi hyvin perehtynyt nimikkoalbumiin. siispä listat näyttävät alustavasti tältä:

Koko bändin tuotanto:

Jennifer Lost the War
Kill the President

Dirty Magic
Burn It Up
Forever And a Day
Get It Right
Session

Nitro (Youth Energy)
Bad Habit
Gotta Get Away
Genocide
Something to Believe in
Self Esteem
What Happened to You?
Smash

The Meaning of Life
Mota
Cool to Hate
Gone Away
Intermission :D
Amazed
Change the World

Have You Ever
Staring at the Sun
The Kids Aren't Alright
Feelings
No Brakes
Americana

Come Out Swinging
Want You Bad
Million Miles Away
Dammit, I Changed Again
Huck It
All Along
Denial, Revisited
One Fine Day

The Noose
Long Way Home
Race Against Myself
(Can't Get My) Head Around You
Never Gonna Find Me
Lightning Rod
Da Hui
Naiset edustavat kauneuden voittoa älystä, miehet älyn voittoa moraalista (Dorian Grayn muotokuva, Oscar Wilde)
ten
28.12.2003 01:21:22
Miksei kukaan puhu Ignitionista saatikka debyytistä?

Jennifer Lost the War. Oliko se nyt noin? Tuo on kuiteskin ehkä yksi parhaista Offspring-biiseistä.

Sitten Splinterin pariin:

Race Against Myself on mielestäni levyn paras biisi, mutta mä olenkin aina diggaillut tollasesta pophempeilystä. :)

(Can't Get My) Head Around You on kyllä siitä todella PASKA biisi, että Offspringillä on ihan varmana biisi, jossa on tuollainen sointukulku sekä laulumelodia. Surullista, mutta totta.

Levyllä on toki monia muitakin biisejä, jotka on jo tehty, mutta tuo kyllä hyppi silmille ja korville heti ekalla kerralla. Kuitenkin tämä levy kyllä voittaa Americanan ja Conspiracy of Onen. Ehkäpä jopa Ixnay on the Hombrenkin, tai ainakin kilpailee sen kanssa kovasti. :)

Hyvä levy ei siinä mitään. When You're in Prison on kyllä lystikäs kaikin puolin. Jos tästä nyt jotain ymmärsitte, niin taputapu teille ja hyvää loppuvuotta.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Ola_90
28.12.2003 10:43:50
Muuten Väinämöinen,unohtuiko tuolta Smashin kohdalta Come out and play? Vai etkö vain pidä siitä?
Aloin myös miettiä,mitä kappaletta My head around you muistuttaisi,mutta en vaan keksinyt.Ehdotuksia?
Ja jos näitä levyjä aletaan paremmuusjärjestyksessä vertailla,niin se menisi minun mielipiteeni mukaan aikalailla näin:
1.Smash
2.Ignition
3.Ixnay on the hombre
4.Splinter
5.The Offspring
6.Americana
7.Conspiracy of one.
Muutkin voi pistää nämä järjetykseen,jos haluaa.Eikä yksikään näistä levyistä ole huono.
This is just a punkrock song -Bad Religion
Errorist
28.12.2003 14:21:51
(Can't Get My) Head Around You on kyllä siitä todella PASKA biisi, että Offspringillä on ihan varmana biisi, jossa on tuollainen sointukulku sekä laulumelodia. Surullista, mutta totta.

Mutta totta? Ehkä sun mielestä. Itselle ei ainakaan tule mieleen Offspringin toista biisiä jossa olisi sama sointukulku sekä laulumelodia. Toki samantyylisiä biisejä on, jopa paljonkin, mutta mikäpä bändi ei tee biiseistään samantyylisiä? The Offspring on löytänyt tyylinsä, hyvä niin.
Väinämöinen
28.12.2003 18:11:23
Muuten Väinämöinen,unohtuiko tuolta Smashin kohdalta Come out and play? Vai etkö vain pidä siitä?
Aloin myös miettiä,mitä kappaletta My head around you muistuttaisi,mutta en vaan keksinyt.Ehdotuksia?

Itse asiassa juuri Come Out And Play ei unohtununut, mutta sen sijaan unohtui mainita ainakin All I Want, Leave it Behind ja Vultures. Mun mielestä Come Out And Play ei ole huono kappale, mutta ei vain lähimpänä sitä omaa kiinnostusta.
Naiset edustavat kauneuden voittoa älystä, miehet älyn voittoa moraalista (Dorian Grayn muotokuva, Oscar Wilde)
Viceroy
28.12.2003 21:20:09

(Can't Get) My Head Around You on todellakin tehty jo aiemmin. Ikävä kyllä nimeä ei tule mullekaan mieleen. Postailen sitten, kun taas kuuntelen noita vanhempia levyjä...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
ten
28.12.2003 23:34:31
Nytpä keksin sen: Staring at the Sun! Ehkä tämä ei kuitenkaan ole niin suora kopio, mitä aluksi luulin. Kuitenkin kappaleissa on selviä yhteneväisyyksiä.
Vilhelmus
28.12.2003 23:55:55

Nytpä keksin sen: Staring at the Sun! Ehkä tämä ei kuitenkaan ole niin suora kopio, mitä aluksi luulin. Kuitenkin kappaleissa on selviä yhteneväisyyksiä.

Joku biisi oli Splinteriltä tosiaan erittäin Staring..
Now he knows his father betrayed, Now his wings turn to ashes to ashes his grave.
ten
29.12.2003 11:55:21 (muokattu 29.12.2003 11:55:59)
Joku biisi oli Splinteriltä tosiaan erittäin Staring..

Vilhelmus
29.12.2003 12:23:14

Jeeh, varmistin vielä.
evil_maza
29.12.2003 16:18:34
Nyt tuli itsekkin ostettua tämä levy. Oli kyllä paljon parempi mitä odotin täytyy sanoa. En oo koskaan oikeen ollu offspring fani vaikka joku toinenkin offspringin levy taitaa hyllystä löytyä. Tämä levy kuitenkin on todella hyvä! Nostan hattua tästä.
Hell awaits and Lucifer smiles..
Ola_90
30.12.2003 17:36:43 (muokattu 30.12.2003 17:38:30)
Tosiaan...Staring at the sun.Kuuntelin justiin kyseisen biisin,ja kieltämättä jokseenkin samalta kuulosti.Staring ei vaan ole ikinä ollut niitä suosikkejani, joten se ei sillä tavalla tullut mieleen niin helposti.Mutta kuten Errorist sanoikin, milläpä bändillä ei olisi samankuuloisia biisejä?

editius.Kirjoitusvirheitä korjailtu
OMALLA VASTUULLA!1!1!1
Errorist
30.12.2003 20:05:46
Itselleni ei kyllä enemmälti tuo Staring At The Sun tule mieleen kyseisestä veisusta, tosin hieman samanlaisuuksia löytyy. Ehkä tuo intro kuulostaa eniten Staringilta. Mutta ei se minusta kyllä tee Head Around Yousta huonoa biisiä. Helvetin kova biisihän se on.
you are a hippie you smell like skunk i'm your arch-enemy a middle class streetpunk -nofx
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)