no tähän voi ehkä suhtautua pienellä varauksella. Kyllä itsellä ainakin tähän asti putkimarsuista on lähteny parempi rokkisoundi ku mistään trankusta..no toiset tykkää äidistä toiset isästä :) Mulla oli aikanaan se Peaveyn Studio Pro tai joku... Voi luoja kun mä kerran sain tosi maagisen hetken sen kanssa. Välissä oli Hot Cake-pedaali. Asetuksista tai mistään ei mitään hajua. Mutta sinä kertana se soundi oli aivan käsittämättömän kaunis. Toiste on saanut vehkeellä moista, enkä millään muullakaan trankulla. Ja putkista mä oon saanut aina paremmat soundit noin niinku sillee... Se oli tuo yksi kerta, en tajua mitä tapahtui mutta hitto sen olisin halunnut narulle saada. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
RekoS 20.02.2007 20:53:29 | |
---|
pitää ottaa varmaan klippejä että uskotte :D Tuo vehjehän on vanha Bandit, olisko -95 tai -97 vuodelta. Takana liitännässä lukee että "no less than 4 ohm" ja siitä päättelin että tässä olisi putkiakin. |
tenkainen 20.02.2007 21:38:34 | |
---|
pitää ottaa varmaan klippejä että uskotte :D Tuo vehjehän on vanha Bandit, olisko -95 tai -97 vuodelta. Takana liitännässä lukee että "no less than 4 ohm" ja siitä päättelin että tässä olisi putkiakin. Trankku se on. Juuri niissähän ilmoitetaan useimmiten tuo min. load... "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
RekoS 20.02.2007 22:35:15 | |
---|
Trankku se on. Juuri niissähän ilmoitetaan useimmiten tuo min. load... no perkele, en vaan osaa. Otetaanpas uusista: pitää ottaa varmaan klippejä että uskotte :D Tuo vehjehän on vanha Bandit, olisko -95 tai -97 vuodelta. Takana liitännässä lukee että "no less than 4 ohm" eli se on trankku. |