villeh 25.01.2007 09:21:06 (muokattu 25.01.2007 09:53:18) | |
---|
mulla on tilaus vahvistettu 5.6.06 ja tuossa kyselin niin maaliskuun loppupuolella pitäis olla valmista kepukkaa, tottakai toimitusaikaan vaikuttaa se kuinka paljon kitarassa on sälää, ei ne bindingit ja upotukset sinne itsestään tipahtele. Mulle on tottakai tulossa vasuri, ei se haittaa jos menee vaikka kuukaudella yli jos se näkyy laadussa. pitää sitten pitää joku RAN meeting täälä suomessa kun keppejä on tullut tilaajille, laitetaan kaikki yhdelle seinälle, ihaillaan ja juodaan bisseä, eheheheheheh |
saastara 25.01.2007 15:07:45 (muokattu 25.01.2007 16:21:21) | |
---|
Kas.. On näemmä RANilla hinnat tosiaan jonkin verran noussut.. Viime vuonna kun hintaa kyselin, oli hinta-arvio siinä 1250€.. Nyt kun lähetin uuden kepin speksit, joka hieman erosi vanhemmasta (lähinnä ohuemman rungon, kansipuun ja mikityksen kohdalla), oli hinta-arvio 2100€.. On näemmä tullut enemmänkin kysyntää Raneille. E: Pari näemmää poistettu. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
pths 25.01.2007 16:00:33 | |
---|
Kas.. On näemmä RANilla hinnat tosiaan jonkin verran noussut.. Viime vuonna kun hintaa kyselin, oli hinta-arvio siinä 1250€.. Nyt kun lähetin uuden kepin speksit, joka hieman erosi vanhemmasta (lähinnä ohuemman rungon, kansipuun ja mikityksen kohdalla), oli hinta-arvio 2100€.. On näemmä tullut enemmänkin kysyntää Raneille näemmä. näemmä.....sori, oli pakko. itsekin huomannut(kukapa ei olisi) saman seikan, kun kysellyt hintoja. |
N33m0 25.01.2007 22:26:41 | |
---|
Toistan tässä itseäni mutta pakko sanoa vielä että onneks tuli tilattua kun oli hinnat vielä alhaalla ;D slow music for slow people |
Tympee Huttunen 25.01.2007 22:34:36 | |
---|
näemmä.....sori, oli pakko. itsekin huomannut(kukapa ei olisi) saman seikan, kun kysellyt hintoja. Niin, olisi kannattanut tilata, eikä koko ajan pistää sinne uusia kyselyitä. Syystäkin Puolan miestä ketuttaa:) |
Jii 25.01.2007 22:55:49 | |
---|
Niin, olisi kannattanut tilata, eikä koko ajan pistää sinne uusia kyselyitä. Syystäkin Puolan miestä ketuttaa:) Eiköhön tuo silti kysynnän ja tarjonnan lain mukaan mene enemmän kuin ketutuksen. Jos laatu pysyy, niin aikaiset linnut on todella saaneet madot. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
saastara 26.01.2007 02:00:59 | |
---|
Tarkoitus ei ollut nyt kuulostaa mitenkään katkeralta.. Hyvähän se vain on, että saavat polakit viimeinkin vähän voita leipänsä päälle. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
ps3t 17.02.2007 18:19:21 (muokattu 17.02.2007 18:20:45) | |
---|
Lähetin eilen puolaan kyselyä missä vaiheessaa keppi on, ja voisinko saada kuvia, kun viimeisen tiedon mukaan kitaran arvioitiin olevan valmiina helmikuun puolessavälissä. Vastaus tuli tänään, että "juu, onhan se valmis". Eivät sitten vaan vaivautuneet ilmoittamaan. Sama juttu oli viime marraskuussa, jolloin kitaran piti ensimmäisen arvion mukaan valmistua. Eli ei mitään yhteydenottoa RANin suunnalta asiakkaalle... Ties kuinka kauan kitara olisi nytkin lojunut pajalla ellen olisi itse alkanut kyselemään. Ja kuvia ei tullut joten laitoin heti toisen viestin perään ja kyselin uudestaan. Vähän kumastuttaa Puolan miesten kiinnostus asiakaspalvelua kohtaan. Ja mitäänhän en ala maksamaan, ennenkuin näen että kitara on olemassa ja sellainen kuin pitää. Teknisyys on perseestä. |
aptoriar 17.02.2007 18:46:37 | |
---|
Ja mitäänhän en ala maksamaan, ennenkuin näen että kitara on olemassa ja sellainen kuin pitää. Vähintäänkin kohtuullista. Itsekin kyselin jälleen kerran kitaran perään viikko sitten ja sieltä vastattiin että tämän viikon (eli se joka loppuu nyt huomenna) lopulla pitäisi olla valmis ja että kuviakin tulee. Eipä ole sen jälkeen kuulunut mitään, mutta annetaan vielä pari päivää ensi viikkoa aikaa ennen kuin lähetän seuraavaa viestiä. This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
H.Corruption 20.02.2007 09:21:05 | |
---|
Lähetin eilen puolaan kyselyä missä vaiheessaa keppi on, ja voisinko saada kuvia, kun viimeisen tiedon mukaan kitaran arvioitiin olevan valmiina helmikuun puolessavälissä. Vastaus tuli tänään, että "juu, onhan se valmis". Eivät sitten vaan vaivautuneet ilmoittamaan. Sama juttu oli viime marraskuussa, jolloin kitaran piti ensimmäisen arvion mukaan valmistua. Eli ei mitään yhteydenottoa RANin suunnalta asiakkaalle... Ties kuinka kauan kitara olisi nytkin lojunut pajalla ellen olisi itse alkanut kyselemään. Ja kuvia ei tullut joten laitoin heti toisen viestin perään ja kyselin uudestaan. Vähän kumastuttaa Puolan miesten kiinnostus asiakaspalvelua kohtaan. Ja mitäänhän en ala maksamaan, ennenkuin näen että kitara on olemassa ja sellainen kuin pitää. Joo on toi asiakaspalvelu Ranilla edelleen aika hakusessa. Kävin asiasta aikaa tiukkaakin keskustelua Dariuksen kanssa ja vakuutteluistaan huolimatta asiaan ei ole tullut juurikaan parannusta. Kyllä mä oon huomannu, ettei se asiakaspalvelu pelaa Suomessakaan. Taitaa olla aika yleismaailmallinen trendi sellanen "ellet pidä ääntä, ei sulla oo mitään asiaakaan". Mun OFR-jutun Ran hoiti yllättävänkin mallikkaasti, eli tremolo tuli odottettua nopeammin. |
maggot 20.02.2007 10:37:55 | |
---|
Kyllä mä oon huomannu, ettei se asiakaspalvelu pelaa Suomessakaan. Taitaa olla aika yleismaailmallinen trendi sellanen "ellet pidä ääntä, ei sulla oo mitään asiaakaan". Mä olen ihmetellyt jo pitkään samaa asiaa, tai siis sitä että mikä vaikeus siinä hyvässä asiakaspalvelussa on. Luulisi että se asiakaspalvelu olisi se ykkös juttu mihin yrityksessä satsataan. Mielestäni hyvällä asiakaspalvelulla sitä saadaan porukka tulemaan samaan liikkeeseen uudestaankin tekemään kauppoja, ei nuivalla käyttäytymisellä tai hällä väliä asenteella ja evvk meiningillä. Sorry off-topic. "You want to kill me Tucker, don´t you? Well, take a number and get in line!" |
Mä olen ihmetellyt jo pitkään samaa asiaa, tai siis sitä että mikä vaikeus siinä hyvässä asiakaspalvelussa on. Se, että se vie uskomattoman paljon aikaa sellaiselta työltä mikä tuottaa suoraan. Siksi se tuolla Ranillakin vastaa säntillisesti tarjouspyyntöihin, koska se saattaa tuoda rahaa himaan. Nuo muut jutut sitten taas on vähän toisarvoisempia, esimerkiksi speksien vaihtelu on myyjälle pelkkää tappiota. |
Werde 20.02.2007 11:03:54 | |
---|
Se, että se vie uskomattoman paljon aikaa sellaiselta työltä mikä tuottaa suoraan. Siksi se tuolla Ranillakin vastaa säntillisesti tarjouspyyntöihin, koska se saattaa tuoda rahaa himaan. Nuo muut jutut sitten taas on vähän toisarvoisempia, esimerkiksi speksien vaihtelu on myyjälle pelkkää tappiota. Yksi tekijä on varmasti myös ilmeisen voimakas kysyntä, mikä tekee helposti välinpitämättömäksi asiakaspalvelun suhteen. Kun tilauksia on jonossa hamaan tulevaisuuteen, niin ei juuri kiinnosta alkaa vanhoja virheitä korjailemaan. Asiakaslähtöinen markkinointi on loppuviimein melko uusi juttu vielä länsimaissakin. Itäblokkiin voimme olettaa sen rantautuvan vuoden 2100 tietämillä. I kneel only to God.. I don't see him here. |
maggot 20.02.2007 11:42:14 (muokattu 20.02.2007 11:44:06) | |
---|
Se, että se vie uskomattoman paljon aikaa sellaiselta työltä mikä tuottaa suoraan. Siksi se tuolla Ranillakin vastaa säntillisesti tarjouspyyntöihin, koska se saattaa tuoda rahaa himaan. Nuo muut jutut sitten taas on vähän toisarvoisempia, esimerkiksi speksien vaihtelu on myyjälle pelkkää tappiota. Aivan, mutta kyllähän sen palvelun pitäisi pelata mun mielestä loppuun asti hyvin. Tässä tapauksessa siihen saakka että kitara on asiakkaan kädessä ja sellaisena kuin on sovittu. Eihän sitä voi niin tehdä että kun tilaus on saatu ja asiakas maksanut vaikka 50% tuotteen hinnasta toimittajalle, pistetään hommat "jäihin" ja palvelun laatu huononee tasolle evvk. Onhan yrityksen pakko ottaa huomioon speksien vaihtelut yms. asiat mistä mahdollisesti saattaa tappiota firmalle tulla kun kuluja ja tuottoja lasketaan tilikaudelle. Eikä se saa olla syy huonoon asiakaspalveluun ainakaan omasta mielestäni. Myöskään se että tilauksia tulee paljon ei saisi mielestäni aiheuttaa sitä että asiakaspalvelun laatu kärsii. Mielestäni siinä kaivetaan vain itselle omaa kuoppaa.. Jossain vaiheessa nimittäin saattaa käydä niin että ei ole enää asiakkaita ollenkaan kun maine huonosta asiakaspalvelusta ja muiden asioiden huonosta hoidosta kiirii ostavien asiakkaiden keskuuteen. Aina on niitä ihmisiä kenelle se asiakaspalvelukin merkkaa jotain ja se että asiat hoidetaan jämptisti ja niinkuin on sovittu. Itse kuulun ko. ryhmään. P.S. Tarkoitus ei ole dissata Rania, en ole tilannut kitaraa kyseistä yrityksestä enkä ole tilaamassakaan, lähinnä pohdiskelua asiakaspalvelusta vain.. = ) "You want to kill me Tucker, don´t you? Well, take a number and get in line!" |
ps3t 20.02.2007 17:31:20 | |
---|
Tulihan niitä kuviakin. Jäsenkuvauksesta voi käydä pällistelemässä:) Näköä ainakin löytyy, ja toivottavasti lankku tulee vielä kotiin asti yhtenä kappaleena eikä mitään ikävää ilmene. Tuskalliset pari viikkoa(?) edessä. Teknisyys on perseestä. |
Invader 20.02.2007 17:33:13 (muokattu 20.02.2007 17:35:26) | |
---|
Meleko jees warlokki. Otelautamerkit varsinkin aika hienot. Kestikö valmistuminen kauankin, milloin tilasit? Tai sitten ei.. |
Ze Kink 20.02.2007 17:36:21 | |
---|
Tulihan niitä kuviakin. Jäsenkuvauksesta voi käydä pällistelemässä:) Näköä ainakin löytyy, ja toivottavasti lankku tulee vielä kotiin asti yhtenä kappaleena eikä mitään ikävää ilmene. Tuskalliset pari viikkoa(?) edessä. On muuten kielet varsin jännästi. Soitatko Albert King -tyylillä? Who gare`s... |
Werde 20.02.2007 17:37:58 | |
---|
On muuten kielet varsin jännästi. Soitatko Albert King -tyylillä? Toiseen kuvaan ne on näemmä korjattu:) Varsin asiallisen näköinen peli kyllä. I kneel only to God.. I don't see him here. |
Super-Jari 20.02.2007 17:41:48 | |
---|
Toiseen kuvaan ne on näemmä korjattu:) Harjoittelija pistetty ominpäin hommiin :D |
Invader 20.02.2007 17:43:33 | |
---|
Oiskohan ne testanneet sointia ja pajalla on kaikki oikeakätisiä. Tai sitten ei.. |