Oceancalibra 19.02.2007 14:58:16 | |
---|
Tuomarit valittee Ruslanin, koska Askoha sano eilen että Liettuassa katotaa tätä ohjelmaa joten miksi ne ei ottais Liettualaista sinne, että katsojaluvut pysyis samana? "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Juzzu 19.02.2007 15:05:47 | |
---|
Enpä haluaisi olla nuori 16v äm.nettiin kirjautunut laulava naisolento ja lukea täältä komeiden, kauniiden ja ääritaitavien ihmisten kommentteja omasta mielenlaadusta, ulkonäöstä, laatikkopäisyydestä tai päättömyydestä ja ties mistä. Noh, kai nuo nuoret on sen verran viksuja että osaavat olla välittämättä. Tuli vaan mieleen :o) |
kyseinen 19.02.2007 15:10:22 | |
---|
Annan dissaus on kyllä aika helposti ennalta-arvattavaa. Eihän ketään tommonen pikkupissis mukamas voi miellyttää. Eihän sitä vaan voi tollasista pitää, kauhistus. Toivottavasti joku ruma junttihevari voittaa, jotta ei tarvi tuntea alemmuutta, kun itsekin on ruma, juntti ja hevari. Anna oli kuitenkin eilen aika löysää paras. Vähän harmitti, kun se Keanen biisin vetänyt lauloi sen aivan väärästä sävellajista ja niin epävarman ponnettomasti muutenkin. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
rockitsb 19.02.2007 15:22:27 | |
---|
Kahdelle viimeiselle kirjoitukselle plussaa. Tää ketju on muutenkin 89% kakkaa. Makuuhuonemuusikot arvostelee kilpaa ohjelman formaattia ja sen kaupallisuutta ja 16-vuotiaitten teiniyttä. Itsehän olin 16-vuotiaana mhdottoman kypsä ja lähes aikuinen, osasin myös laulaa. Se yksi tyttöjen semifinaalikin kun oli niin nerokkaimmat kommentit meni jotenkin näin (ulkomuistista): -tuo tyttö x äänestetään tietty jatkoon kun se on hottein. ----noh tyttö x ei päässyt finaaliin vaan tyttö y -suomalaisten peruskateus voitti ja kauneimmat äänestettiin ulos, rumin jatkoon ettei pääse kateus ja ahistus päälle. joopa joo.. "kaunissti soi blues..." -veksi5
Bella Italia #5 |
-Aleksi- 19.02.2007 15:24:12 | |
---|
Sitähän mäkin kokoajan oon selittänyt että mitä helvettiä teillä on annan ulkonäköä vastaan, siis lol. Ja muutenkin tää on kyllä jo aika huvittaa seurata näitä dissaus viestejä. |
aivokuolio 19.02.2007 15:27:17 | |
---|
Kyseessä on kilpailu jonka voittajan ratkaisee äänestävä yleisö. Ja nytkö on kiellettyä arvostella esiintyjiä? Köh-ristiriitaista-köh. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Itsehän olin 16-vuotiaana mhdottoman kypsä ja lähes aikuinen, osasin myös laulaa. Hehe, niinpä :D Ja toisekseen taitaa olla Anna jo äskettäin 17 täyttänyt. Nih! "Jos haluaa valaista, on kestettävä palaminen." |
kyseinen 19.02.2007 15:42:11 | |
---|
Kyseessä on kilpailu jonka voittajan ratkaisee äänestävä yleisö. Ja nytkö on kiellettyä arvostella esiintyjiä? Köh-ristiriitaista-köh. Jos tämä nyt millään lailla edes viittasi juuri mun kirjoitukseen, niin en toki väittänytkään, etteikö saisi arvostella. Anna oli kuitenkin eilen PARAS ja ns. ansaitsi voittaa, siinä mielessä turha itkeä. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Sinap 19.02.2007 15:43:19 | |
---|
Kyseessä on kilpailu jonka voittajan ratkaisee äänestävä yleisö. Ja nytkö on kiellettyä arvostella esiintyjiä? Köh-ristiriitaista-köh. Aivan. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Jos joku on liian nuori kisaan, siitä saa syyttää tuotantoa. Vaikka täällä jengi jakaantuukin jyrkästi kahteen leiriin Annan suhteen niin on aika molopäistä ajatella, että kaikki vastustajat on kateellisia kuin myös ajatella, että kannattajat ovat sokaistuneet häikäisevästä söpöydestä. Toki täältä komppaajia löytyy, mutta suurin osa käyttää omia aivojaan. "Siinähän se tuubi on." |
carlos 19.02.2007 15:43:20 | |
---|
Anna oli kuitenkin eilen PARAS ja ns. ansaitsi voittaa, siinä mielessä turha itkeä. Turha siitä itkeä, jos joku muu oli sitä mieltä, että Anna ei ollut paras eikä täten ansainnut voittoa. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
kyseinen 19.02.2007 15:48:09 (muokattu 20.02.2007 12:29:18) | |
---|
Turha siitä itkeä, jos joku muu oli sitä mieltä, että Anna ei ollut paras eikä täten ansainnut voittoa. HOHO. Kerro mulle kuka lauloi eilen paremmin? Ihan millä tahansa yhtään objektiivisella mittarilla? Muusikon terävin "perfect pitch" -korvin? En ota kantaa nyt ulkomusiikillisiin tekijöihin. Onhan se pissis ja teennäinen, live with it. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
zirkonium 19.02.2007 15:55:06 (muokattu 19.02.2007 15:58:35) | |
---|
Enpä haluaisi olla nuori 16v äm.nettiin kirjautunut laulava naisolento ja lukea täältä komeiden, kauniiden ja ääritaitavien ihmisten kommentteja omasta mielenlaadusta Enpä haluaisi olla nuori 16v itsestäni liikoja luuleva laulutaidoton tyttö, joka menee Idolsiin ja jonka (suht rumannäköinen) Asko haukkuu päin naamaa rumaksi noin miljoonan TV-katsojan edessä. Ehkä kannattaisi nostaa sitä ikärajaa jos 16-vuotiaat saattaa loukkaantua. Annan dissaus on kyllä aika helposti ennalta-arvattavaa. Eihän ketään tommonen pikkupissis mukamas voi miellyttää. Eihän sitä vaan voi tollasista pitää, kauhistus. Toivottavasti joku ruma junttihevari voittaa, jotta ei tarvi tuntea alemmuutta, kun itsekin on ruma, juntti ja hevari. Nojoo, dissaan Annaa vaikken olekaan ruma hevari. Itse asiassa olen itsekin alle 160-senttinen blondi. Dissaan Annaa koska sen TV-persoona vaikuttaa teennäiseltä, en tykkää sen jatkuvasta itsensä mainostamisesta ja enkä sen lauluäänestä. Voihan se ihmisenä olla itse Äiti Teresa, mutta Idolsin perusteella en tykkää. En jotenkin tajua, miksi on niin väärin kertoa mielipiteensä täällä? Pitäisikö kaikkia kehua vain siksi, ettei ole ilkeä? Pitäisikö oikeasti ajatella, että voi Anna Abreu-parkaa kun se meni julkiseen laulukilpailuun ja saattaa joutua kuulemaan myös negatiivista palautetta? Idols on nimenomaan julkinen kilpailu jossa katsojat päättää oman makunsa mukaan, kestä tykkäävät ja kuka sitten äänestetään jatkoon. Pitäiskö nyt sitten olla huolestunut esim. siitä että Milja Mäkelä-parka on nyt loukkaantunut kun katsojien mielipide oli että ei finaaleihin? Ja ennenkaikkea, pitäisikö nyt olla hipi hiljaa koska massa on eri mieltä? Edit: Niin ja mitä tulee siihen että Anna meni eilen jatkoon, niin so be it, en mä sitä vastaan purnaa ja arvasin sen. Mutta pointti siis se, että itse en sen äänestä tykkää ja vaikka se voittais koko kisan, tuskin ostan levyä. Toiset tykkää, toiset ei. "Rakkautta on silloin kun näkee jonkun mutta se tuntuukin mahassa." |
carlos 19.02.2007 15:57:47 (muokattu 19.02.2007 15:59:15) | |
---|
HOHO. Kerro mulle kuka lauloi eilen paremmin? Ihan millä tahansa yhtään subjektiivisella mittarilla? Muusikon terävin "perfect pitch" -korvin? En ota kantaa nyt ulkomusiikillisiin tekijöihin. Onhan se pissis ja teennäinen, live with it. Mä en tietääkseni maininnut, etteikö Anna olisi laulanut parhaiten. Yksin laulu ei vaan saa mua vakuuttumaan. Jos mä olisin saanut valita, kuka menee jatkoon, olisin laittanut sinne Miljan. Pidin hänen kappalevalinnastaan, eikä esityskään ollut huono. Niin kuin joku jo aikaisemmin mainitsi, Milja oli ainoa, joka osasi esiintyä bändin kanssa. Ja muutenkin tuollainen oman tiensä kulkija erottui mielestäni edukseen eilisestä porukasta. Sen sijaan jatkoon meni tyyppi, joka kertoi esittävänsä enemmänkin soul ja R'n'b-vaikutteista musaa... jees. Noni, on pissis ja teennäinen, ja pelkästään siitä syystä voisin olla häntä äänestämättä. Sen kanssa on elettävä, mutta eipä tuollaisten lihatiskille itsensä asettaneiden arviointi ole mikään tabu. Tai ei ainakaan saisi olla. Exoskeletal junction at the railroad delayed |
sikanaama 19.02.2007 17:49:12 (muokattu 19.02.2007 17:58:05) | |
---|
Anna oli heleposti paras esiintyjä eilen. Miljasta intoilin eka kovasti, mutta kyl Anna veti paremmin (kyynelistä muodostui puro). Miusta Annalla oli just eilen kaikkein järkevimmät vastauksetkin koko porukasta, niistäku joku jurputti. Onhan se kyllä aika nuori, mutta kyllähän Laila Kinnunenkin oli nuori kaunis tähti ja hyvä laulaja ja ja... sitten vanhemmiten alkoholisti. Mod.huom. Jos ketju ei pysy asiallisena, se lukitaan ja poistetaan eikä asiasta enää keskustella. Idols-esiintyjien ja muidenkin ihmisten loukkaaminen törkeyksillä ja asiattomuuksilla on lapsellista eikä kuulu tälle foorumille. Asianosaisia on jäähytetty kovalla kädellä. Keskustelu jatkukoon, jos se pysyy asialinjalla. Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, mutta ne perustellaan ja pidetään mielessä, että ko. kilpailuun osallistujatkin ovat ihan tavallisia ihmisiä, joilla on tunteet. |
Rattata 19.02.2007 18:31:13 | |
---|
Kyseessä on kilpailu jonka voittajan ratkaisee äänestävä yleisö. Ja nytkö on kiellettyä arvostella esiintyjiä? Köh-ristiriitaista-köh. Hehjuu, senkin kun voi tehdä niin monella tavalla. IMO tää Annan dissaaminen on mennyt aika naurettavaksi ja lapselliseksi. |
-Cale 19.02.2007 18:34:11 (muokattu 19.02.2007 18:35:10) | |
---|
Mod.huom. Jos ketju ei pysy asiallisena, se lukitaan ja poistetaan eikä asiasta enää keskustella. Idols-esiintyjien ja muidenkin ihmisten loukkaaminen törkeyksillä ja asiattomuuksilla on lapsellista eikä kuulu tälle foorumille. Asianosaisia on jäähytetty kovalla kädellä. Keskustelu jatkukoon, jos se pysyy asialinjalla. Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, mutta ne perustellaan ja pidetään mielessä, että ko. kilpailuun osallistujatkin ovat ihan tavallisia ihmisiä, joilla on tunteet. Kerrankin modelta tulee asiaa, hyvä! :) Edit: Olisin antanut plussan mutta en tiedä mihin antaa. |
Leipuri 19.02.2007 19:47:00 (muokattu 19.02.2007 19:49:39) | |
---|
Abreu on liian nuori, nätti, välitön, suosittu ja hyvä laulaja päästäkseen m.netin kriitikoiden suosioon. Eihän nättiä voi kannustaa, ku sit ei näe artistissa muuta kuin ulkonäön. Kun on ruma ja erilainen, niin sit vasta voi olla uskottava laulaja... |
Hot RedX 19.02.2007 20:00:27 | |
---|
Abreu on liian nuori, nätti, välitön, suosittu ja hyvä laulaja päästäkseen m.netin kriitikoiden suosioon. Eihän nättiä voi kannustaa, ku sit ei näe artistissa muuta kuin ulkonäön. Kun on ruma ja erilainen, niin sit vasta voi olla uskottava laulaja... Muistaako kukaan enää Kristiinaa? Sitä joka voitti toisen karsinnan. Itse olin unohtanut kokonaan... |
Jenka 19.02.2007 20:07:26 | |
---|
Anna on ihan hyvä ja kiva kuulla erilaisempaa Idolsissa kuin aina niitä ainaisia Ronan Keating-covereita. En tosin tiedä tulenko täysillä innostumaan koskaan esittämästään musiikistaan, mutta kyllä se nyt enempi lämmittää kuin vaikkapa Ilkka Jääskeläinen. Ja ihan kiva, että on innoissaan vaikka saattaakin tosiaan hössöttää vähän liikaa. Mut samapa se, ei ole multa pois vaikka voittaisi...Sittenhän sen tulevaisuudessa vasta näkee, että mikä on menestymään vaikka ois kuinka voittaja. Ja niistä muistakin voi yhtä lailla kuulla, vaikkei sitä pystiä saisi. Eli mikä mättää? |
sivupersoona 19.02.2007 20:38:37 | |
---|
Abreu on liian nuori, nätti, välitön, suosittu ja hyvä laulaja päästäkseen m.netin kriitikoiden suosioon. Eihän nättiä voi kannustaa, ku sit ei näe artistissa muuta kuin ulkonäön. Kun on ruma ja erilainen, niin sit vasta voi olla uskottava laulaja... Mä en pidä siitä siksi, kun se muistuttaa niitä tyyppejä ketä inhosin ja ketkä inhosi itseäni lukiossa. Eihän siinä järkeä ole, mutta asiakas tekee ratkaisut aina tunnepohjaisesti. "If I put my mind to it, I could do anything. I just don't feel like putting my mind to something. So there." |