MTM 19.02.2007 15:16:03 | |
---|
Ei tuossa lentoveessä sitten näytä sitä alkuperäisissä spekseissä mainittua Earvana-satulaa olevan. Muuttuiko mieli sen suhteen? |
ralliolli 19.02.2007 15:17:19 (muokattu 19.02.2007 15:21:08) | |
---|
|
Dunga 19.02.2007 15:20:18 | |
---|
Onneksi olkoon vaan, hieno kitara. Ja lopulliseksi hinnaksi tuli siis tuo 1350e? Erottuu edukseen noista muista REKin kitaroista omasta mielestäni. |
ralliolli 19.02.2007 15:23:21 | |
---|
Onneksi olkoon vaan, hieno kitara. Ja lopulliseksi hinnaksi tuli siis tuo 1350e? Erottuu edukseen noista muista REKin kitaroista omasta mielestäni. Jep, eli kaikkine kuluineen 1350€. Laukut ja postikulut siis sisältyvät hintaan. Mikithän kuitenkin omistin jo ennestään ja ne lähetin puolaan omin kustannuksin. |
Kyllä siinä Earvana on. No niinhän muuten onkin. Anteeksi tyhmyyteni. On erinäköinen malli kuin mitä olen nähnyt, mutta juuri tuohon sopiva. |
ralliolli 22.02.2007 15:52:44 | |
---|
Yllätyin kovasti kun jo tänä aamuna kannettiin kitara ovelle. Valitettavasti se ei jäänyt ainoaksi yllätykseksi, varsinkaan kun ne toiset eivät olleet kovin toivottuja: Ensinnäkin kitara on kaulapainoinen, vaikka lähestulkoon joka viestissä muistin painottaa balanssin tärkeyttä. Toiseksi elektroniikka oli kytketty suurinpiirtein juuri niin väärin kuin vaan voi: potikat oli väärillä paikoilla ja pyörivät vääriin suuntiin jne. Kolmanneksi yllätyin kaulan viimeistelystä, joka oli erilainen kuin sovittiin, tai ainakin mitä luulin sopineeni. Se tuntuu kuitenkin ihan hyvältä, mutta jos olisin tiennyt tästä olisin maalauttanut kitaran kokonaan valkoiseksi. Olen lähettänyt Rekille jo sähköpostia, jossa pyysin hintaneuvottelua, jotta päästäisiin molempia tyydyttävään ratkaisuun. Toivottavasti tähan saadaan vielä reilu päätös. Muuten kitara on ihan hyvä: soi kauniisti, action on matala eikä silti särise jne. Elektroniikankin saan kyllä kuntoon, mutta kaulapainoisuus vaivaa pahiten. Hihnatappejakaan kun ei viitsisi siirrellä kun jäljelle jää niin rumat jäljet. Kai se on ensialkuun käytävä ostamassa joku tukeva hihna kun vanhakin hukkui keikkapaikalle. |
Tympee Huttunen 22.02.2007 15:58:56 (muokattu 22.02.2007 16:01:44) | |
---|
Ensinnäkin kitara on kaulapainoinen, vaikka lähestulkoon joka viestissä muistin painottaa balanssin tärkeyttä. Kolmanneksi yllätyin kaulan viimeistelystä, joka oli erilainen kuin sovittiin, tai ainakin mitä luulin sopineeni. Se tuntuu kuitenkin ihan hyvältä, mutta jos olisin tiennyt tästä olisin maalauttanut kitaran kokonaan valkoiseksi. Etkö halunnut hihnatapin juuri tuohon? Halusit myös lakatun (mutta maalaamattoman) kaulan? Ihan samalta tuo kaula tietenkin nyt tuntuu, kuin maalattukin. Lakka maalatussakin olisi tietenkin ollut päällä. En syyttäisi Rekkiä siitä, että olet tilannut kitaran väärillä specseillä. Tuo elektroniikka tosin ihmetyttää. |
ralliolli 22.02.2007 16:04:43 | |
---|
Etkö halunnut hihnatapin juuri tuohon? Halusit myös lakatun (mutta maalaamattoman) kaulan? Ihan samalta tuo kaula tietenkin nyt tuntuu, kuin maalattukin. Lakka maalatussakin olisi tietenkin ollut päällä. Halusin satin finishin kaulaan ja gloss finishin muualle. Takimmaisen hihnatapin paikka piti valita balanssin mukaan, mutta nyt se on ihan liian edessä (kai?). |
Tympee Huttunen 22.02.2007 16:19:24 (muokattu 22.02.2007 16:20:41) | |
---|
Halusin satin finishin kaulaan ja gloss finishin muualle. Takimmaisen hihnatapin paikka piti valita balanssin mukaan, mutta nyt se on ihan liian edessä (kai?). Tähän malliin on Gibsonilla: http://www.flying-v.ch/customs/f04b … ckcurrentfl/f04blackcurrentflb.jpeg Itse jos saisin päättää, laittaisin noihin molempiin sarvien päihin hihnatapit. Kitaran voisi melko huoletta jättää nojaamaan vahvistinta vasten, vaikka alla olisi betonilattia. Ei tulisi kärkien lakkapintoihin kolhuja tms. |
olli8 22.02.2007 16:54:49 | |
---|
Kitara saapui tänään meikäläisellekkin kotiovelle. Kitara on meikäläiselle juuri täydellinen, kaula tuntuu aivan mahtavalta ja soittaminen on helkkarin mukavaa. Akustinen sointi on hyvin tyypillinen floikalle eli ei mikään paras. Tähän kitaraan olen todella tyytyväinen ja tilaan REKiltä tulevaisuudessa uudestaan. |
ballfish 22.02.2007 16:56:00 | |
---|
Kitara saapui tänään meikäläisellekkin kotiovelle. Kitara on meikäläiselle juuri täydellinen, kaula tuntuu aivan mahtavalta ja soittaminen on helkkarin mukavaa. Akustinen sointi on hyvin tyypillinen floikalle eli ei mikään paras. Tähän kitaraan olen todella tyytyväinen ja tilaan REKiltä tulevaisuudessa uudestaan. Onnea! Kyllä nyt Maidenit soi! :D |
Pehvanssi 22.02.2007 18:45:37 | |
---|
Kerrohan hieman lisää fiiliksiä kunhan soittamiseltas ehit, niin päässään kuulemaan tarkempia tuntoja REKin kepeistä. Niin ja onnea tietty :) |
ralliolli 22.02.2007 19:10:33 | |
---|
Kerrohan hieman lisää fiiliksiä kunhan soittamiseltas ehit, niin päässään kuulemaan tarkempia tuntoja REKin kepeistä. Niin ja onnea tietty :) No nyt olen soitellut noin kahdeksan tuntia putkeen tuolla kitarallani eikä vaan malta lopettaa. Saundaa vaan niin käsittämättömän hyvälle vaikka soittelenkin Epiphonen Valve Juniorilla. Kitara on todella jämäkkä ja siinä on laadun tuntua. Istualteen olen enimmäkseen soitellut ja siinä se toimiikin todella hyvin, mutta seisaaltaan kaulapainoisuus vaivaa niin paljon, että jotakin on tehtävä. Olen nyt tullut sellaisiin aatoksiin etten välitä vaikka kolhuja tulisikin ja muutenkin soitan sitä ihan täysillä varomatta. Näin ei hihnatappien reiätkään enää haittaa, kun jossain vaiheessa vaihdan niiden paikkaa. Vaikka tuskin minä niitä reikiä siihen jätän, vaan ruuvaan siihen jotain muuta. Eli tiivistäen: hyvä kitara kunhan kaulapainoisuudesta pääsen eroon. Toivottavasti pääsen. |
Tympee Huttunen 22.02.2007 19:26:44 | |
---|
mutta seisaaltaan kaulapainoisuus vaivaa niin paljon, että jotakin on tehtävä. Nopein ensiapu olisi mahdollisimman leveä hihna. |
Jannipaali 22.02.2007 19:55:23 | |
---|
Nopein ensiapu olisi mahdollisimman leveä hihna. Ja nahkainen sellainen. M.A.C.H.O. # 6 "You're a one ugly motherfucker!"
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
ninos 22.02.2007 20:06:36 | |
---|
Ja nahkainen sellainen. Ja hihnan toiseen päähän kilon punnus. Kakkazan kanchou |
mailbag 22.02.2007 20:17:27 | |
---|
tai salikortin osto, tulee vähän kalliimmaksi mutta hyötyä on pitkällä eteenpäinkin |
Nacher 22.02.2007 20:25:47 | |
---|
Vitsi mikä REK-gas tässä iskee. Ei vain osaa päättää, minkälaisen kepin sieltä haluaisi.. |
P2 22.02.2007 20:41:58 | |
---|
Vitsi mikä REK-gas tässä iskee. Ei vain osaa päättää, minkälaisen kepin sieltä haluaisi.. Tämän ketjun etenemistä seuranneena miettisin kyllä aika moneen kertaan ennenkuin tilaisin. Ei tunnu netin yli ohjeet oikein menevän perille.Tuon straton keskimikkiratkaisua ja V:n kaulan viimeistelyäkin kun katselee, vähän alkaa mietityttämään, että mitä sieltä omassa tapauksessa tulisi. "No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/ |
Invader 22.02.2007 21:16:25 | |
---|
Leveä hihna on vain lääkettä oireisiin, ei ratkaisu itse ongelmaan. Mielestäni siis. Tai sitten ei.. |