Peicco 18.02.2007 16:24:31 | |
---|
Sähkösetti kerää aikalailla pölyä tuolla yläkerrassa ..sanoo vaimo. Ja huomaahan sen itsekin kun pellit ja rummut ovat kaikki mustaa. Onkos jotain hyviä ideoita peitteeksi? Yksivärinen, musta tai tumma harmaa. Ihan valkoinenkin voisi mennä. Itse ajattelin josko jostain saisi sellaista synteettistä peitettä josta on esim. ne parturissa käytettävät suojat valmistettu. Sellaiseen vaan ompelemalla joku lyijykuulareunus? Onko jollain jotain valmiita virityksiä tai saako tollasia rumpupeitteitä kaupasta? Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
Deino 18.02.2007 16:34:56 | |
---|
Vanha lakana? |
Peicco 18.02.2007 19:03:41 | |
---|
Vanha lakana? Ei riittävän dekoratiivinen. :) Ja kerää pölyä. Pitäisi kaiketi olla keinokuitua. Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
markkuliini 18.02.2007 19:10:06 | |
---|
Ei riittävän dekoratiivinen. :) Ja kerää pölyä. Pitäisi kaiketi olla keinokuitua. Eikös keinokuitu juuri sähköisty ja kerää sitä pölyä? |
Sonormies 18.02.2007 19:57:43 (muokattu 18.02.2007 21:59:39) | |
---|
Mulla on rumpujen pölysuojana isosiskolta lahjaksi saamani iso, käytöstä poistettu puuvillaverho peitteenä. Makeet kuviot ja sama pohjaväri, kirsikan punainen, kuin rummuissakin. Toimii. Ja mikä tärkeintä: 0 €. Ei tuollaiseen kannata rahaa haaskata jollei sitä ole isiltä liian paljon tullut perittyä. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Peicco 18.02.2007 20:07:03 | |
---|
Eikös keinokuitu juuri sähköisty ja kerää sitä pölyä? Näin alkuun itsekin luulin, mutta jostain kumman syystä se ei vain ole niin päin. Juuri jossain sisustusohjelmassa kerrottiin kuinka keinokuidut ovat mainioita materiaaleja makuuhuoneisiin koska eivät kerää eivätkä myöskään tuota pölyä samoin kuin esim. puuvilla ja muut luonnonmateriaalit. Ilmassa leijuva ja lattioille kertyvä huonepöly muodostuu osaltaan juuri erilaisista kankaista, vaatteista yms. Itseasiassa sellainen liukaspintainen keinokuitu olisi materiaalina helppo kun siitä lähtee mahdollinen kerääntynyt pöly nurkasta ravistamalla lattialle josta sen saa sitten helposti imuriin. Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
K.Suninen 18.02.2007 20:53:27 | |
---|
Soundihan vaan paranee jos ne vähän pölyttyy "NO CYMBALS UNDER 16" allowed. This is a rule that is made to make
sure that no splashes or any other ridicilous shit can be used." A.R.D.W |
eino mutku 18.02.2007 20:53:57 | |
---|
Semmoinen auton päälle tarkoitettu hopeanharmaa kokopeite? kalamies#23 >-)))>
"Voi juku ja keltakaikkiaan myäs!" -Sofia 3 v. |
Peicco 18.02.2007 22:07:22 | |
---|
Semmoinen auton päälle tarkoitettu hopeanharmaa kokopeite? Kiitos ideasta. Täytyy tutkia. Sähkörumpujen soundi ei paljoa pölystä parane... Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
Kiitos ideasta. Täytyy tutkia. Sähkörumpujen soundi ei paljoa pölystä parane... huononeeko ne sitten..? Keep it Fresh |
Peicco 19.02.2007 16:32:39 | |
---|
huononeeko ne sitten..? Mä en ole koskaan kuullut, että pöly tekisi hyvää elektroniikalle. Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
Tommy-Aldridge 21.02.2007 14:05:59 | |
---|
Minä pidän autotallissa rumpuja ja peitteenä on tavallinen sängyn päiväpeite, ei pölysty! http://www.tommyaldridge.com |
El Jefe 22.02.2007 17:27:12 | |
---|
Mulla on peitteenä semmoinen vihreä säänkestävä muovipeite.Sähkörumpujen päällä ei ole mitään,pyyhin pölyt ainakin kerran viikossa.Ei ole kova vaiva. Sitten vielä Peicolle offtopic-kysymys: Saako niitä Rolandin irtotriggereitä/cushioneita Suomesta ja oletko triggeröinyt myös rungon(rim) Rolandin tuotteella? |