Anonymous-jazz 18.02.2007 23:29:58 (muokattu 18.02.2007 23:30:06) | |
---|
Löytyhän tuolta maikkarin Idols-keskustelusta tällainen kommentti joltain "Joko äänestystuloksia peukaloidaan tai sitten Suomalaiset ovat niin lainkuuliasia, että äänestävät tuomareiden "aivoilla". Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
eino mutku 18.02.2007 23:31:48 | |
---|
kyllä kai tuolla huomenta suomessa nuo kaikki kilpailijat käyvät, kristian ja anna on huomenna siellä. Ok sitten, taas meni hyvä salaliittoteoria hukkaan. kalamies#23 >-)))>
"Voi juku ja keltakaikkiaan myäs!" -Sofia 3 v. |
Hot RedX 18.02.2007 23:34:15 (muokattu 19.02.2007 09:09:28) | |
---|
E: Onko tää Panu muuten edes se pakastejätkä? Meni alkuerät vähän ohi. Panu on eka erän voittaja
|
zekeode 18.02.2007 23:34:45 | |
---|
Eikös Panu ollut yllätys? Ehkä ennakkoon, mutta ei esityksensä jälkeen. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
Hot RedX 18.02.2007 23:35:16 | |
---|
Ehkä ennakkoon, mutta ei esityksensä jälkeen. En muista mitä lauloi |
Anonymous-jazz 18.02.2007 23:39:05 | |
---|
En muista mitä lauloi Michael Bublen "Home". Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
Kitarasankari 18.02.2007 23:39:36 | |
---|
Löytyhän tuolta maikkarin Idols-keskustelusta tällainen kommentti joltain "Joko äänestystuloksia peukaloidaan tai sitten Suomalaiset ovat niin lainkuuliasia, että äänestävät tuomareiden "aivoilla". bäy bäy ja höpö höpö :) mielestäni kaikki jatkoon päässeet ovat paikkansa ansainneet ja jos olisin äänestänyt niin juurikin näitä.. enemmän olisin suomen kansasta huolissani jos olisivat jatkoon äänestäneet jotain ihan paskoja! Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn... |
bedlam 18.02.2007 23:41:36 | |
---|
tai sitten Suomalaiset ovat niin lainkuuliasia, että äänestävät tuomareiden "aivoilla". Näinhän se näyttäisi olevan. Minusta Anna ansaitsi kyllä kaikki äänensä, mutta kakkossija oli ihan ja vain Kallosen sekoamisen ansiota. Ihmiset eivät usko omia korviaan, kun asiantuntija kerran sanoo toisin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
aarghto 19.02.2007 03:44:15 | |
---|
Olen ilmeisesti ainoa, mutta mun mielestä toi Anna Arabi on aivan vitun rasittavan näkönen. Samaa mieltä. Ääni ja olemus on sitten vielä tuplasti rasittavempia. Mutta kaikkihan ne aika kehnoja olivat. juksasin |
aikavaikea 19.02.2007 07:28:18 | |
---|
Eihän noita käsittääkseni ilmoiteta missään näitä lopullisia lukuja. Eli niitä äänestystekstareita on todennäköisesti lähetetty about kymmenen, joista kahdeksan meni Annalle. Päättelen näin siksi, etten itse lähettänyt yhtään viestiä. Todennäköisesti ei silloin juuri kukaan muukaan. Huonoa bisnestä! Ajattele, vain kymmenen ääntä! I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Rattata 19.02.2007 08:13:49 | |
---|
Olihan toi nyt ansaittu jatkopaikka, mitä helvettiä te kuuntelette... Kaikki muut veti korneintaan keskinkertasesti. Pikkublondi pisti sentäs yritystä peliin, muut veti taas karaokee. Onhan sillä aika kauhee vibra, mutta vahvin ääni paras laulaja _noista_. Asko taas pisti ihmetyttämään. Ensimmäisen kehu, joka oli aivan karsee. Toisen haukku, joka oli paljon parempi. Viimesen kehu, joka oli kaikista paskin. |
Lennu 19.02.2007 09:04:22 | |
---|
Olihan toi nyt ansaittu jatkopaikka, mitä helvettiä te kuuntelette... Kaikki muut veti korneintaan keskinkertasesti. Pikkublondi pisti sentäs yritystä peliin, muut veti taas karaokee. Onhan sillä aika kauhee vibra, mutta vahvin ääni paras laulaja _noista_. Asko taas pisti ihmetyttämään. Ensimmäisen kehu, joka oli aivan karsee. Toisen haukku, joka oli paljon parempi. Viimesen kehu, joka oli kaikista paskin. Se taitaa vetää lekkeriksi ton homman, kun huomaa, että lampaat seuraa hölmöinä perässä. Tälläkin hetkellä varmaan naureskelee partaansa, kun lukee tätä säiettä toimistossaan. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
Johnny Buzz 19.02.2007 10:04:59 | |
---|
bäy bäy ja höpö höpö :) mielestäni kaikki jatkoon päässeet ovat paikkansa ansainneet ja jos olisin äänestänyt niin juurikin näitä.. enemmän olisin suomen kansasta huolissani jos olisivat jatkoon äänestäneet jotain ihan paskoja! Sanos muuta. Ihme salaliittoteorioita ja kitinää täällä jengillä. Ihan selkeästi parhaat laulajat ovat menneet joka erästä jatkoon. Ainoa yllätys tähän mennessä oli, että Kristian meni noinkin selvästi jatkoon. Olisin odottanut, että Ruslanas olisi kerännyt enemmän ääniä. |
"Sanos muuta. Ihme salaliittoteorioita ja kitinää täällä jengillä. Ihan selkeästi parhaat laulajat ovat menneet joka erästä jatkoon." Samoilla linjoilla ollaan. Näin minunkin mielestäni. |
Musta Arkipyhä 19.02.2007 11:49:05 | |
---|
Ja vielä. Hanna Pakarinen tai Antti Tuisku eivät ole tähtiä. Tauno Palo, Olavi Virta ja Lasse Pöysti olivat/ovat. Tauno Palo taisi kertoman mukaan todeta ,että Suomessa on tähtiä vain taivaalla.. Kyllähän Tuisku ja Pakarinen tähtiä on Suomen mittakaavassa.Se pidetäänkö sinä tai minä niistä on toinen juttu. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
aivokuolio 19.02.2007 12:03:06 | |
---|
Vaikka hatuttaakin tuo Annan promoaminen joka penteleen välissä ja koosteessa, niin täytyyhän tuo totuuden nimissä todeta että oli eilen selkeästi paras noista ehdokkaista. Oma lempparini oli Heidi, mutta kun ei ääni auennut niin se ei sitte auennut. Finaaleista tulee aika tasokkaat ainakin jos verrataan edelliseen kertaa. Oikeasti, Pete Seppälä...? 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
samsonov 19.02.2007 12:20:35 | |
---|
Vaikka hatuttaakin tuo Annan promoaminen joka penteleen välissä ja koosteessa, niin täytyyhän tuo totuuden nimissä todeta että oli eilen selkeästi paras noista ehdokkaista. Oma lempparini oli Heidi, mutta kun ei ääni auennut niin se ei sitte auennut. Finaaleista tulee aika tasokkaat ainakin jos verrataan edelliseen kertaa. Oikeasti, Pete Seppälä...? Selkeesti parempi taso. Viime vuoden finalisteista vakavasti otettavia oli vaan (?) Katri Ylander. Ainakin mun silmissä. Jääskeläisen Ile nyt oli aivan täys läppä alusta loppuun. Mut Anna Arabista en tykkää minäkää, esittää liikaa, ei järkevää vastausta yhteenkää kysymykseen. Toivottavast iei tolla pelkällä söpöydellään pääsis kovin pitkälle All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
aikavaikea 19.02.2007 12:33:16 | |
---|
...ei järkevää vastausta yhteenkää kysymykseen. Äläs nyt. Sanoihan tuo eilenkin suunnittelevansa psykologin uraa, koska on aina tykännyt kuunnella ihmisten ongelmia. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
bedlam 19.02.2007 12:56:29 (muokattu 19.02.2007 12:57:20) | |
---|
Mut Anna Arabista en tykkää minäkää, esittää liikaa, ei järkevää vastausta yhteenkää kysymykseen. Toivottavast iei tolla pelkällä söpöydellään pääsis kovin pitkälle Pelkällä söpöydellään? Minusta Anna on ehdottomasti kolmen parhaan laulajan joukossa koko kisasta ja tytöistä paras. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
zirkonium 19.02.2007 14:30:23 | |
---|
Eiliset tytöt oli kyllä niin ennalta-arvattua kauraa että huh huh. Asko vähän jotain muka-hypeä yritti sille viimeiselle, en kyllä tiedä millä perusteella. Välillä tuomarien kommentteja kuunnellessa olen ihan varma että meidän telkkarissa on jotain vikaa kun kuulen ihan eri asioita kuin tuomarit, se viimeinen tyttö oli niin kauhea. Edelleenkin olen sitä mieltä että tuomarien kommentit olisi pitänyt näyttää vasta äänestysajan loputtua... Tän vuoden Idolsissa ei ole ollut kyllä yhtään tyttöä joka olisi minua säväyttänyt. Anna Abreu on aika mielipiteitä herättävä, oma kantani neitoseen on hiukan negatiivinen. Mä en vain tykkää sen äänestä, vaikka sillä tiettyjä taitoja siinä onkin. Lisäksi ärsyttää Annan lapsellisuus ja jatkuva ittensä mainostaminen. Sori, mutta Annaa katsoessa tuli just mieleen että ei puutu ku Seppo Hovi tältä Tenavatähdeltä... Nythän Anna yrittää mtv3:n nettisivuilla mainostaa kovasti myös Nisseä sillä armolipulla finaaliin. No, jos Anna ja Nina Tapio sais päättää niin Nisse varmaan pääsiskin finaaleihin vielä. Luulen kuitenkin että tuomarit valitsee Ruslanasin, juurikin siksi että sillä on jo valmiiksi julkisuusarvoa. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Idolsin ikärajaa vois vuodella tai parilla nostaa. Annankin musiikkiura saattais muodostua ihan erilaiseksi, ehkä jopa hieman pitempiaikaiseksi, jos se nyt treenais vielä, kävis sen Sibelius-lukionsa loppuun ja kasvaisi aikuiseksi. Ja joo, olen varmaan vaan ihan mielettömän kateellinen kun tällaisia tuumin... "Rakkautta on silloin kun näkee jonkun mutta se tuntuukin mahassa." |