Vic Firth 17.01.2007 22:29:06 | |
---|
kitaristi/laulaja: soittaa liian hyvin, mulle tulee alemmuuskompleksi. tekee niin paljon ja niin hyviä biisejä, että mulle tulee paineita siitä, kun en ite saa tehtyä biisejä basisti: soittaa liian hyvin, mulle tulee alemmuuskompleksi. liian hyvä bassosoundi mun kitarasoundiin verrattuna. rumpali: liian hyvä, tulee alemmuuskompleksi. HOHO! Kitaristi/laulaja: On vaan aivan liian yleispätevä! Sooloilijakitaristi: sillon liian iso haukkari ja se on niin paljon komeempi. soittaa se ei tosiaan osaa! Basisti: Sen sormet käy ihan liian nopeasti. Siltä saisi turpaan kun se on karatekaninja. Minä: Sekoan epätoivoisissa Lombardofilleissäni, tai sitten työnnä liikaa niitä joka paikkaan! Mihin vittuun mä jätin sen etutomin?? |
saha 21.01.2007 14:36:25 (muokattu 21.01.2007 14:40:35) | |
---|
1. kitara ja laulu (hän itse): - ei taho saada valmista biisiä tekemälläkään 2. kitara: - jätkä on ihan turisti - jätkä on laiska basso: - hiljasenpuoleinen rumpali: - hauska vain kun muita väsyttää - kyrvähtää pitemmissä sessioissa Ja koko rakennelma on aika hajallaan. |
RockRock123 21.01.2007 17:13:38 | |
---|
Laulaja-Juoppo Kitaristi-Juoppo Basisti-Juoppo Rumpali-Juoppo Täytyy tässä vielä todeta etten kyllä itsekkään lasiin paljon syljeskele :) |
Aika härkä 22.01.2007 18:53:50 | |
---|
ohhoh. kuulostinpa jyrkältä O: noei, kaikki parhaita tyyppejä. kaikki ollaan paskoja. (paitsi minä) EDIT paljon siis hyviä puolia nuissa soittajissa. eikä kitaristi lennä ulos. repeat the musik, repeat |
Korsutin 26.01.2007 15:42:50 (muokattu 26.01.2007 15:43:51) | |
---|
ööö... minä (basso ja laulu) : liian tyhmä tähän bändiin Arttu (kitara ja laulu) : liian fiksu tähän bändiin Pera (rummut) : öö.. se on siltä väliltä xD |
Joystick 26.01.2007 21:37:47 | |
---|
Kitaristi: Ei osaa soittaa ja vaikka on sovittu reenit viikkoa ennen reenejä, nii tää sitten sanoo reenipäivänä että meneekin tyttöystävälleen. Basisti: Ei osaa soittaa Perskuta :/ Elä lujaa, kuole nuorena!
Symphony X - The Odyssey |
D-pick 27.01.2007 20:13:53 | |
---|
Solisti: Suppea ääniala, eikä pysty aina laulamaan kevyempiä biisejä. Usein kännissä treeneissä. Rumpali: Ei osaa vielä soittaa tarpeeksi hyvin. Pelkää virheitä liikaa ja ottaa itsensä turhan vakavasti. Pyrkii aina vaikuttamaan asioihin, vaikkei välttämättä kannattaisi. Kitaristi: Usein hieman pihalla. Soittotyyli erittäin omaperäinen ja toimiva, jättää minut varjoonsa. Toinen kitaristi(D-pick): Häröilee toisinaan biisien välissä, saundit eivät istu rokkiin. Basisti: Ei kysy ennenkuin soittaa väärin. Ei tajua täysin kitaran ja basson eroa. |
käsi 28.01.2007 17:03:17 (muokattu 28.01.2007 17:04:12) | |
---|
eh, ei mitään Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa |
purple_turtle 31.01.2007 16:34:25 | |
---|
nonniin basisti: seilaa kahden kymmenen musiikkityylin välissä ja soittaa jotain aivan käsittämätöntä välillä. rumpali: soittaa toisten kamoilla eikä silti uskalla soittaa kun mies. minä: soitan rasittavan pitkiä sooloja ja pomotan ja teen kaiken muunkin hard being me |
Don Make 02.02.2007 14:50:53 | |
---|
Laulaja/Rumpali: Asennetta löytyy mutta ei taitoa. Basisti: no...se on basisti... Kitaristi: menee soolot överiks. Kitaristi(minä): jää treenit kesken kun pitää lähteä naisiin. MEISTÄ KUULLAAN VIELÄ!!! ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
VeeKoo 04.02.2007 15:28:41 | |
---|
Kitaristi 1. Paha sanoa mitään.. Liian komea! :D + välitilut Kitaristi 2: Asuu 80km päässä ja joskus jää treenit väliin. + välitilut Rumpali: Toisinaan helvetin jääräpää + välisooloilut Laulaja: En tiedä onko meillä vielä laulajaa... Basisti: Puuttu kokonaan rokkijere: Eisssss reenikämppä täyteen paskapaperia.. |
Novice 04.02.2007 21:32:11 | |
---|
Rumpali: Innoton, kokoajan naamalla ilme ku joku ois heittäny leijat sen nenää. Basisti: Booze booze booze.....aina jurrissa tai kankkusessa. Laulaja: Kaivamalla täyty kaivaa, mut ehkä liian suppee ääniala. Kitaristi 1: (mä). Varmaa ainakin muiden mielestä liian kiree asenne. Kitaristi 2: Laiska, saamaton, taidoton eikä treenaa. Et siitä sit rakentamaan....... |
TvA 04.02.2007 23:21:57 | |
---|
Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi ...hmm... miksi ihmeessä? ...vapaa-ajan muusikko... |
mailbag 05.02.2007 00:10:45 | |
---|
toinen kitaristi: ei tajua teoriasta mitään, soittanu ehkä 3v eikä osaa ite virittää drop-d... rumpali vois opetella soittaa laulaja ei uskalla laulaa itte oon melkein aina selvänä |
Chemical 16.02.2007 19:48:20 | |
---|
Kitaristi: Haluaa vääntää jotain garage punkkia huutamalla mikkiin, minulla 'hiukan' erilaiset visiot Rumpali: Sellanen ihan sama- asenne Basisti(minä): En osaa soittaa enkä sanoittaakaan. Ja kun en osaa laulaakaan sen paremmin ku se kitaristi niin taitaa visiot jäädä visioiks.. |
Hepetintti 17.02.2007 23:59:02 | |
---|
Minä (kitara) : laiska Kitara2 : Koittaa vetää kaiken liian nopeasti Rumpali : Yksipuolinen Basisti : Ei millä reenata Se mikä ei ole paskaa on ehdottomasti kusta. |
Kitaristi: kyyninen, välillä sille tulee joku ihme päänaukomiskausi. Toka kitaristi: ei koskaan käy treeneissä, lauska harjoittelemaan. Aina ensimmäinen meistä joka sanoo, et "lähetään jo, ihan hyvin se jo menee." ym. vastaavaa. Laulaja/basisti: Loukkaantuu jos mokiaan kommentoidaan, myöhästyy reeneistä millon vaan. rumpali:(minä) välillä laiska reenaamaan, vittuunnun omista virheistä ihan liikaa, huono häviämään jopa itelleni ja varsinkin metronomille. kovapäinen, tyhmä ja huonomuistinen. Offtopic: Mainitaan ihan tasapuolisuuden vuoksi myös hyvät puolensa, etteivät ole miuhun ihan käärmeissään seuraavissa soitteloissa. ;) Kitaristi: Äärimmäisen tarkka ja tasaisen varma soittaja, tyylitaju ja musiikillinen näkemys omaa luokkaansa, pitkäjänteinen ja itsevarma. Toka kitaristi: Sävellyksensä ovat niin kummia ja omalaatuisia, että ilman niitä musiikkimme kuulostaisi melko paljon tylsemmältä. Laulaja/basisti: Monitoimisuus plussaa(soittaa lähestulkoon mitä tahansa), näkemyksensä ja rumpulainiideansa ovat auttaneet paljon, laulaa mainiosti. Itsestäni en kehtaa alkaa nimeämään, ettei mene itsekehuilun puolelle. Vaatimattomuus kaunistaa. ;) |
HIValicious 24.02.2007 18:26:41 | |
---|
Rytmikitara/Laulu (minä): En jaksa käyttää treeniaikaa biisien kirjotteluu niinku muut vaatii Rumpali: Suuttuu helposti Soolokitara: Kerto lapsellisii vitsei ja luulee olevas hauska vaiks onki vaa ärsyttävä Basisti: Lyhyt :D |
Lesko 25.02.2007 10:54:23 | |
---|
No kaikistahan negatiivisia asioita löytyy, mutta onneksi niitä on vähemmistö kaikista puolista: Laulaja: Epävarmuus, mutta ajan kanssa varmaan muuttuu! Basisti: Hitaus ja myöhästely, pienoinen motivaation puute(?) Rumpali: Ehkä poikkeaa eniten halutusta musiikkilinjasta, mutta luulen, että on kuitenkin soveltuvainen(?), kuuntelee lähestulkoon täysin erilaista musiikkia kuin muut ja on sen myötä hieman erkaantunut joistain keskusteluista. Bändi on siis hyvin uusi ja myöskin bändin jäsenet ovat lähestulkoon vieraita vielä toisilleen! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Stalkah 26.02.2007 20:50:47 | |
---|
Minä(kitara): välillä ääliö kusipää joka on silloin tällöin menossa vastavirtaan bänditoiminnassa Basisti: oma mielipide on ainoa ja oikea Rumpali: välillä ei ole oikein mukana jutussa "laulaja": uskomaton kusipää aina välillä (vittuilee (vaik ei ois paljo varaakaan) kamojen hajoamisesta päin naamaa), ei oikein uskalla laulaakaan niin ei tiedä onko äänikään hyvä vai ei. Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |