Mattias IA Ekhlund Signature Caparison olisi aika nams. Muuten ei hirveästi signature-kepit kiinnosta. "Sillä ei ole mitään merkitystä. On fiksusti tai ei. Bannia tulee aina." -Johtaja |
rheinone 19.02.2007 11:19:29 (muokattu 19.02.2007 11:19:46) | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
cruel_destiny 19.02.2007 11:29:57 | |
---|
Petri Wallin signaturen voisin ostaakkin, jos semmoinen tulisi... :P |
Kimmo72 16.09.2007 14:58:24 (muokattu 16.09.2007 14:58:40) | |
---|
Pari signatuuria löytyy täältäkin. Eipä mua oo hämänny ollenkaan että ne on "jonkun" Mokomaa hapatusta tommonen "en ikinä ostais" Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Swan 16.09.2007 15:11:12 | |
---|
Juu ei haittaa. Ibanez Paul Gilbert -malli kaasuttaa tällä hetkellä pahasti ominaisuuksiensa (RG kiinteällä tallalla ja vaahteraotelaudalla) ja ulkonäkönsä puolesta ja sellainen todennäköisesti jossain vaiheessa tulee hankittuakin. Sama homma. En oikein floikasta enää välitä, ja joku hevikeppi on taloudessa oltava, niin tämä vaikuttaa oivalliselta. Ulkonäkö täsmää myös, ja Iban kauloista tykkään kilpailijoitaan enemmän. Voi GAS kylläkin ehtiä tukahtua, kun on muutakin ostettavaa sitä ennen. |
Carama 16.09.2007 15:31:18 | |
---|
On aivan sama onko signature vai ei, kunhan sopii omaan käteen kun itse sitä kerran soittelee.. Oppis vaan soittamaan.. |
TTV 16.09.2007 17:11:55 | |
---|
On aivan sama onko signature vai ei, kunhan sopii omaan käteen kun itse sitä kerran soittelee.. Juurikin näin! Itseltäni löytyy LTD:n AXXION ja DV8-R, joita ei Mustainen Daven nimi ainakaan yhtään huononna. Päinvastoin, toi AXXION on omalla tavallaan osoitus Daven musiikillisen luovuuden laajasta repertuaarista. Myös Mustainen LiweWire-humpparit hakevat vertaistaan aktiivien saralla. Eli, omissa Daven signaturemalleissani sain rahalla myös paljon muutakin hyvää kuin pelkän nimen lapaan. |
K.Hill 16.09.2007 17:22:16 | |
---|
Kyllähän nuo signaure-versiot tuovat vähän piristystä markkinoille, mutta kitarahan ratkaisee, kaikki versiot eivät ole kaikkien mieleen ja joissakin on hinta laatuun nähden rasvainen. Itselläni on Gibson Billie Joe Armstrong Les Paul Junior. Nimmari on lavan takana eikä kitaraa oikeastaan erota esim. Custom Shopin -57 historicista vaikka kaula on ohuempi ym. Kitara on lisäksi tosi hyvin tehty eikä häpeä Custom Shop versioiden rinnalla. Joistakin signatureista tulee kuitenkinklassikoita kuten esim. Claptonin ja SRV-stratosta sekä Claptonin Martin 000-28EC:stä. |
Lime Cat 16.09.2007 18:06:06 | |
---|
Ei nimi kitaraa pahenna, ellei kitara nimeä. Yamahan Wes Borland-signature kelpaisi ihan ulkonäkönsä perusteella, Fenderin J. Mascis Jazzmaster taas ulkonäöstään huolimatta. "Fast 'n' bulbous" |
pths 16.09.2007 20:38:53 | |
---|
Ibanez Paul Gilbert -malli kaasuttaa tällä hetkellä pahasti ominaisuuksiensa (RG kiinteällä tallalla ja vaahteraotelaudalla) ja ulkonäkönsä puolesta ja sellainen todennäköisesti jossain vaiheessa tulee hankittuakin. täysin samat sanat! seuraava kitara tulee olemaan tod. näk. tuo. "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
hullu_ukko 16.09.2007 20:51:47 | |
---|
Tosiaan.. Omistanhan itsekin signaturen, vaikka sitä en kykene signatureksi mieltämään, vaikka mm. kepin mallinumero ja otelautamerkintä vahvasti siihen suuntaan viittaavatkin. Stephen Carpenter-signature siis kyseessä. Itse en ole rehellisesti sanottuna koskaan kuunnellut yhtäkään Deftonesin biisiä, mitä nyt erään vanhan skeittipelin taustamusiikkina. Hyvä keppi se on, eikä siinä se signature-juttu vähennä tai lisää kepin käyttöarvoa yhtään. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Tomtom 16.09.2007 21:03:04 | |
---|
Perkules kun kaasuttaa ihan karmeesti Kramerin Jersey Star. Kyseessä siis Ritchie Samboran valkonen reissue- malli. Jos/kun oma Kreimeri menee kaupaks, niin tilaus ameriikkaan lähtee kyllä. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Joees 16.09.2007 21:08:42 (muokattu 16.09.2007 21:10:54) | |
---|
Perkules kun kaasuttaa ihan karmeesti Kramerin Jersey Star. Kyseessä siis Ritchie Samboran valkonen reissue- malli. Jos/kun oma Kreimeri menee kaupaks, niin tilaus ameriikkaan lähtee kyllä. Onks se sellanen ruma kasaritykki? Minkälainen lapa siinä oli? E: Just sellanen kuin kelasinkin, eli siis helkutin ruma, ja siksi aivan käsittämättömän hieno. Paitsi se lapa. Se sais olla vielä rumempi. E2: http://www.musicyo.com/product_images/984_full.jpg tollanen lapa kun siinä olisi niin mä ostaisin heti. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
thaav 16.09.2007 22:31:01 | |
---|
"Häh, eiks tilu lähekää paremmin jos lavassa lukee Alexi Laiho?", mun maailma romahti. Raaagh hevi metal raagh |
Thanatopsis 17.09.2007 01:19:35 | |
---|
Farewell happy fields
where joy forever dwells |
Tomtom 17.09.2007 09:33:14 | |
---|
Onks se sellanen ruma kasaritykki? Minkälainen lapa siinä oli? E: Just sellanen kuin kelasinkin, eli siis helkutin ruma, ja siksi aivan käsittämättömän hieno. Paitsi se lapa. Se sais olla vielä rumempi. E2: http://www.musicyo.com/product_images/984_full.jpg tollanen lapa kun siinä olisi niin mä ostaisin heti. Ei toi oo ruma! Mun luokittelussa noi "hockey stickit" on kyllä rumia mutta JS on omalla tavallaan kaunis, eli askel parempaan päin rumasta. Mahtava luokittelu näin ma-aamun ratoksi. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
thejmh 17.09.2007 15:23:59 | |
---|
Mulla on kaksi Music Manin signature kitaraa, Luke ja Petrucci, kumpaakaan en ostanut nimen vuoksi vaan siksi, että niitä kun musaliikkeessä kokeili, molemmat oli pakko saada. Aivan loistavia kitaroita. Esim. Lukeen verrattuna kaikki fenderin stratot tuntuu huonommilta kädessä, oli sitten kuinka kallis malli tahansa. Lukessa vaan kaikki on mun mielestä täydellistä. |
McNulty 17.09.2007 15:33:23 | |
---|
Mulla on kaksi Music Manin signature kitaraa, Luke ja Petrucci, kumpaakaan en ostanut nimen vuoksi vaan siksi, että niitä kun musaliikkeessä kokeili, molemmat oli pakko saada. Aivan loistavia kitaroita. Esim. Lukeen verrattuna kaikki fenderin stratot tuntuu huonommilta kädessä, oli sitten kuinka kallis malli tahansa. Lukessa vaan kaikki on mun mielestä täydellistä. Mulla on kanssa 2kpl Gibson Les Pauleja, enkä ostanut niitä Lesterin signaturen takia, vaan siksi että ne soundaa hyvältä, tuntuu hyvältä (lue: oikealta) soittaa, ne näyttää hyvältä jne. Mainioita soittimia, olkootkin "jonkun papan" signature-malleja. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Troitek 17.09.2007 16:01:56 | |
---|
Joillaki ei ole aina vaihtoehtoa ostaako signaturen vai ei ku espilläki puolet malleista on niitä. Toisaalta typerää rahastusta jos se nimi sitä hintaa lisää tuo!!! I feel good. |
Marshallga 17.09.2007 16:18:12 | |
---|
Kyllähän jonkun tuollaisen voisi hommata, joku Randy Rhoads (vaikka ihan pelkkä Jackson RR-sarja) tai Dimebag signature olisi todella mainio peli. Sitä en voi käsittää, että jos pelkällä artistin nimellä rahastetaan tuotteesta monen monta kiloeuroa. |