oon ostamassa taman swingstar settii ja haluaisin vähän tietoo ku sellassii on alunperin saamassa |
Bacchus 22.12.2003 15:06:46 (muokattu 22.12.2003 15:09:09) | |
---|
oon ostamassa taman swingstar settii ja haluaisin vähän tietoo ku sellassii on alunperin saamassa Ei millään pahalla, mutta kuinka monta keskustelua meinaat päivässä pukata tänne? Eipä noista Swingstareista nyt niin hirveästi oo sanottavaa muuta kuin että Taman halvimman pään settejä, ihan ok kamaa mutta etsisin itse mieluummin käytettyjen settien valikoimasta itselleni samalla rahalla paljon paremman setin. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
M.i.k.key 22.12.2003 15:18:10 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta kuinka monta keskustelua meinaat päivässä pukata tänne? Hyvä että nuoriso on aktiivista Melo omaa kanoottiasi |
Wiitala 22.12.2003 16:07:18 | |
---|
oon ostamassa taman swingstar settii ja haluaisin vähän tietoo ku sellassii on alunperin saamassa Samalla rahalla saa käytetyt rockstarit. Elä osta swingstaaria. Hulderihu, dra de på skogjen du! |
tamande 22.12.2003 16:16:05 | |
---|
mistä sais käytetyt rocksatrit tiiätkö |
Magetsu 22.12.2003 16:35:15 | |
---|
mistä sais käytetyt rocksatrit tiiätkö Ootko tosissaan? Tervettä järkeä käyttäen ei tarvitsisi täällä kysyä tuollaisia kysymyksiä! Hox Hox!!! Katotaan vähän mitä kirjotetaan tänne... "Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru" |
Bacchus 22.12.2003 20:49:08 | |
---|
mistä sais käytetyt rocksatrit tiiätkö Selaile vaikka tuota m.netin toria tai www.dafry.net osoitteesta löytyvää ostetaan/myydään-palstaa. Eiköhän sieltä jotain ilmaannu. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Paas 23.12.2003 11:26:44 | |
---|
Tai laita itse tori-palstalle osto-ilmoitus jossa haet jotakin rockstar settiä tai vastaavaa. Ei myöskään tarvitse tuijottaa sokeasti taman tuotteita. Pearlilla on myös esim. export sarjan rumpuja jotka ovat ihan asiallisia. Vastaavia rummustoja löytyy monelta valmistajalta. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |