Niskamies 19.12.2003 22:04:58 | |
---|
Kaikki varmaan tiedätte että Music-Shop lopettaa, joten pokkasinpa sieltä halvat sonorit. Tulee 10" ja 14" tomit ja 20" basari. Aika hyvät niiden paskojen thunderien jälkeen. Annoin vaihdossa Thunderit, ja en ollenkaan välirahaa. Aikas hyvä diili. Sonorien ensiasennuskalvot ovat kyllä aika onnettomat joten ne vaihtuvat pian ambassadoreihin. Ihanaa vihdoin saada oikeat rummut! Anteeks että iloitsin täällä. Ja sitten olisi pieni jatkokysymys. Minkä tasoset pedaalit noi DW:n 7002:set on? Thomannilla tuplat 189 euroa. Häviää vissiin aika paljon 9000-sarjan pedaaleille? Oisko noi pedaalit hyvät? |
Jaska 19.12.2003 22:47:55 | |
---|
Onnea! Minä oon nyt kuus vuotta kärsinyt omista Thundereista ja kärsin vielä jatkossakin. 9000 sarja on DWn kärki, sitten on kai 5000 ja sitten 7000 ja 6000, en oo varma, mutta muistaakseni noin. |
siis mikä music-shop lopetetaa jos se on saksan niin voi ....... |
Mikko A 22.12.2003 13:25:56 | |
---|
siis mikä music-shop lopetetaa jos se on saksan niin voi ....... Helsingin MS music shop. Pirun hyvä diili, Niskamies! "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Niskamies 22.12.2003 13:55:58 | |
---|
Helsingin MS music shop. Pirun hyvä diili, Niskamies! Niin, mutta voihan *******. Sarapaltion Matti oli pistänyt liikkeeseen lapun että "Näillä rummuilla on jo ostaja", mutta myyjät eivät olleet huomanneet sitä ja joku tyyppi oli käynyt hakemassa ne pois käteisellä. Nyt kyllä ketuttaa. Mutta Sarapaltio on hyvä tuttu, ja etsii mulle uudet rummut ens vuoden puolella. Joudun pahimmillaan maksamaan väliä yhden ylimääräsen paiste signaturen, joka on tällä hetkellä ylimääräsenä *vink*. |
drummeri 24.12.2003 21:12:43 | |
---|
iha vidun hyvät rummut yhel mun kaveril on ne ja tulee ihan pirun hyvä soundi hyvä diili!!!! playing with drums is my fucking life |