Aihe: Sooloskaba 68 äänestys
1 2 3 4
JarnoH
18.02.2007 17:07:20 (muokattu 18.02.2007 17:15:01)

Vaikea oli antaa pisteet ja moni jäikin nyt ilman, vaikka miellyttikin minun korvaani.

2p velsa
1p Socialite
1p Jucciz
1p Ossi
1p Stratomaster
1p WanhaWetäjä
1p cbs
"On aika harhaa sillä ikuisuus on vain pysähtynyt nykyisyys"
J.Hollström
18.02.2007 17:55:53
3p. Socialite
3p. WW
2p. Ossi
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 - - - - Jukin juutuubi
jspace
18.02.2007 18:04:44
2 Kuha
2 Ossi
2 Socialite
2 stratomaster
Tumman jäljen jos tuoppini pöytään tuo, tuoppi uusi jo ehkäpä kirkkaan luo...
WanhaWetäjä
18.02.2007 18:47:15 (muokattu 18.02.2007 19:01:21)

Huh heijaa, olipas urakka!

BigPapa : Mun makuun vähän liian raaka saundi taustaan nähden...jotain ihan pientä kökköä oli timessa tuossa dimikohdassa, mutta kokonaisuudessaan kelpo vääntöä Papalta taas kerran.
Purple masiin : Vähän erikoinen meininki noin melodisesti, eli tuo sointurakenne ei oikeen puolla noita soolon harmonisia ratkasuja, parasta antia oli osa keskivaiheesta loppuun, siinä löyty se juju, sitten ihan loppu meni taas vähän hakoteille.Sori, mutta mun "lempitermi"kulmikkuus oli tässäkin fraseerauksessa osin läsnä.
Keppa : Saundi on varsin erikoinen, ihan kivasti oli löydetty taustan henki, ja introkin oli jees.Mukavan lepposan kuulonen juttu, ehkä saundivalinta olis voinut olla toinen.
jspace : Tuo stemmaskitta oli parasta tässä ja toimi kaikin puolin erittäin hyvin...loppu"huipennus" nyt oli vähän kiikun kaakun..
Lennu : Paljon hyviä teemanpätkiä, ja soittokin toimi ihan jees, ehkä tuo "nuhanen"saundi ois voinut olla joku vähä selkeempi,mutta hyvä veto kokonaisuutena.
Kattilakettu : Niukoilla melodisilla aineksilla mentiin, ja niinhän näissä perinne/ bluesvedoissa yleensä mennäänkin.Mutta siinä sarjassa toimivaa soittoa,pientä häikkiä timessa tässäkin, mutta ei haitaksi asti kokonaisuutta ajatellen.Vähän olis voinu olla kaikua lisää...?
Golliga : Kiva intro, ja ei wahi ole huono valinta tähän, varsin hyvä kokonaisuus kaikin puolin.Hyvin soitettu, hyvä saundi, ja melodisesti taustaa myötäilevä veto
Socialite : Taidokasta soitantaa, ehkä vähän liikaa tavaraa paikoin, mutta varsin hyvin jaksoi kantaa alusta loppuun.Jotain tossa saundissa oli...pikkasen liikaa "pörinää"ja/tai vähän liian kuiva tuo saundi...eli sellanen 335/"larrycarlton"-saundi olis tässä ollut ihan nasta, sitten tuo ois ollut ihan kymppiveto
Tigerstedt : Tässäkin tuo melodialinjan valinta ei ole välttämättä se paras...siis väärinhän tuo ei ole soitettu, mutta noihin sointuihin tuo ei vaan istu parhaalla mahdollisella tavalla,eli enemmän sitä peruspentatonista tuon duuriosaston sijaan/sekaan.
Illu : Tämä menee hyvin paljon samoihin raameihin kun tuo edellinen.
Ilopertti : Pertiltä ihan pirteän iloinen veto, saundikin oli aika kohillaan, ehkä tässäkin aavistus säröä liikaa, melodisesti tää oli hyvin taustaan sopivaa soittoa
RobertR : No ai hurja!Olipas melko ronski lähtö...hienoa soitantaa nuorelta mieheltä, heh...hauska loppu!Mutta...n.50% kun olis ollut vähemmän tuota heviosastoa, niin kärkisijoista kamppailtaisiin tällä vedolla.
Mammukka : Hauska teema oli tässä parasta, no muutenkin oikeen hyvä taustaan sopiva veto, paitti lopetus oli mitä oli...?
Eddie : Tässäkin löyty tuo taustan meininki noin harmonisesti oikeen hyvin, ja soitto/saundi oli ihan kohtuullisesti kuosissaan.Tästä on hyvä jatkaa.
pes123123 : eka(?)intro ilman mitään...joo,tässäkin tuo taustan sointurakenne ei ehkä hahmotu ihan aluksi, ei sinänsä väärin soittoa mutta mutta..tää on vähän vaikea pukea sanoiksi, siis sitä taustan perushenkeä ei olla tavoitettu...?... loppupuoli meneekin sitten sen suhteen ihan jees
SamuelP. : Joku hirvee ihme sirinä/häiriö taustalla...niin no, ei tässäkään mitään isompaa moitteen sijaa ole joskaan ei tuo tyyliltään oikeen istu taustaan.
stratomaster : Hyvä saundi Podistakin(?) lähtee, näköjään:-)
Jaa, komiaa bluesvetoa tämä, sä osaat kyllä nämä kuviot loistavasti.Istuu taus
taankin hiton hyvin.
Krice : HOHO! Hienolta kuulostaa luureissa, kun tilut menee puolelta toiselle hirveetä kyytiä!Positiivisesti hullu veto, ei sovi taustaan yhtään, mutta jotain viehkoa tossa oli!Huumoria?
Kuha : Voi perse...onko se tuo sun "nurinpäinsoitto"vai mikä mutta sä oot kyllä ihan kunkku äijä!Hieno veto!Taas kerran...ekasta äänestä alkaen.
Velsa : No sullakin on kyllä tuo tatsi niin kohillaan aina...nää on niin makuasioita, mutta
joidenkin soittotyylissä vaan on sitä jotain joka aina vaan jaksaa miellyttää
MadMatt : No persana!Onpas löytynyt bluesmeininki kohilleen tässä vedossa..saundi on just passeli soittoon/taustaan nähden, niukasti teemallisia aineksia mutta ei tähän oikeen mitään lisääkään kaipaa!Prkeleen hyvä perinneveto, komiaa...
Olanov : Rupee löytyyn jo teemaanpätkää...ei muuta kun soiton iloa ja treeniä, mä olin vasta 13 v kun aloin sähkökitaran soittamisen, sä oot mua jo siinä paljon edellä!
Johnnycaster : Melko metka saundi, vähän on ehkä tausta nyt liian hiljaa eli kitara liian pinnassa.Soitto kiutenkin ihan perushyvää perinneosastoa.
Skebaristi : Soitto oli vähän irti taustasta taimillisesti välillä, sen sijaan taustan harmonia oli tavotettu hyvin.
Karipiirto : Tää oli vissiin kolmas veto jossa on sävellaji enemmän ja vähemmän hakusessa, ei tästä oikeen osaa muuta sanoa...saundi vähän takakiree, muute ote soitossa on ihan hyvä.
Ossi : Ei ehkä ihan nappiveto, mutta varsin tyylikästä soitantaa blueshenkisesti vedettynä...hyvä saundi ja sopi taustaan.
Jucciz : Hyviä juttuja kautta linjan...aavistus alapäätä tai jotain lisää saundiin...?
Mutta toimiihan tämä näinkin.
Blaekie : Aikas kivaa wahittelua, muutenkin juuriosaston vetona varsin kuunneltava.
Friteerattu peruna : Toi soolon panorointi toiseen laitaan haittaa kyllä luureilla kuuntelua, tulee jotenkin "sairas "fiilis...ihan hyvä saundi ja soittokin hallussa.
-AjA- : Tää on sitä raaempaa vetoa, sarjassaan ihan toimiva juttu, ehkä tossa saundissa oli jotain ylimäärästä säröä tuon varsinaisen lisäksi?
cbs : Akkari...aavistuksen pinnassa...? armoahan ei tuo akustisen soitto anna yhtään, kunnialla vedetty siihen nähden , soiton kulmikkuus tulee just akustisella esiin, tuossa sitä ei niin kauheesti ollut, oli kuitenkin.
Magic Bullet : No kompuraa on vissiin vähän liikaa...toisaalta siitä syntyy aika mielenkiintonen saundi, ja ihan hyvin vedetty, hieno ja erilainen lopetus!
arkkikansleri : jokunen "hajasävel" alkupuolella, ehkä tuo fraseeraus oli vähän liian samaa alusta loppuun...jees saundi ja soitto muuten.
Juki68 : Ihan hyvin vedytty "kipein rantein"...joku toistuva rytminen elementti tossa fraseerauksessa vähä häiritsi...
IbanezenabI : Joitain "hajasävliä"alussa, sujuvaa tiluttelua, ei ehkä tähän taustaan kuitenkaan paras vaihtoehto, siis tuo tiluosasto.
Timesby : No tämäkin vähän hakee sitä oikeaa linjaa aina välillä...eli tuo perusjuttu on vähän hakusessa tässäkin, eli taustan harmonian syvin olemus.
Ville81 : Aika maltiillista menoa letkein jazz/blues vivahtein, hyvä veto...no se pieni kulmikkuus sallittakoon, ei se homma kaada, mutta siihen kannattaa kiinnittää huomioo...!
apenaattori : Aika lailla samat teesit laittaisin tähän kuin moneen muuhunkin vetoon, eli soitto on äänellisesti ihan jees, mutta se tietty kulmikkuus vähän häiritsee joskus...toistan...siis toistanko mä itseäni?
WW : Oisko taas kaikua liikaa...muutamia valitettavia kökköjä tohon jäi...jotenkin vähän ponneton perusveto, oli sinne pari ok osastoa livahtanut sekaan.
rattledad : Intro oli varsin hauska...joku tv-sarjateema mulla tuli tästä mieleen, no oli tää ainakin yks persoonallisimmista vedoista.
Tinde : Jännä saundi kuulokkeilla kuunnellen, taitavasti soitettu ja persoonallinen veto tämäkin.
man9 : Varsin miellyttävä saundi, ehkä tässäkin jotain hiomista tossa fraaseerauspuolella oli, muuten kyllä sujuvaa soittoa, no toi ihan viimenen tilu ei ollut ehkä äänellisesti aivan nappiin onnistunut.

Pisteet :

Socialite 1p
Robert R 1p
MadMatt 3p
Krice 1p
Kuha 1p
stratomaster 1p
Ostan Casion kun täytän 50v...
Eddie
18.02.2007 18:55:42

2p Velsa

1p Wanhawetaja
1p Stratomaster
1p Kuha
1p Robert
1p Jucciz

ja

1p Kricelle: erikoismainintana kunnon haistakaa paska - meininki. Eli huumorilla liikkeella... :D
Ostetaan soittotaito.
Olanov
18.02.2007 19:00:58
3p BigPapa
2p blaekie
2p Kattilakettu
1p Stratomaster
Jucciz
18.02.2007 19:03:43
1p apenaattori
1p juki68
1p WanhaWetäjä
1p BigPapa
1p Socialite
1p Robert R
1p Ossi
1p velsa
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Illu
18.02.2007 19:36:38
2p Stratomaster
2p MadMatt
1p Kattilakettu
1p Gollica
1p Kuha
1p Ossi
Kuha
18.02.2007 20:40:55

Seuraavat vielä äänestämättä:
Golliga
Robert R
mammukka
pes123123
Skebaristi
Magic Bullet
Muistakaa venytellä.
mammukka
18.02.2007 21:32:01
Stratomaster 2p
Velsa 2p
Kuha 2p
Ossi 2p
Robert R
18.02.2007 21:37:18

BigPapa 1p - Mukavan kuuloista bluesia, etenkin dimilicki siinä 40 sekunnin kohdalla suunnilleen. Hyvä soundi, "tuhti".

Golliga 1p - Kivan letkeää Wahittelua.

Eddie 1p - Timmiä settiä.

Krice 1p - "Täydellinen suoritus", ei voi muuta sanoa, niin koomisuudessan kuin myös tyylitajussa ja teknisessä osaamisessa.

Ossi 1p - Helvetin hyvä suoritus kaikinpuolin, hyvällä soundilla vetästy.

Jucciz 1p - NAM! Olipas maukas soolo, etenkin aivan loppu.

cbz 1p - Kelpo setitystä.

Ville81 1p - Hienoa kitarankäsittelyä.
Magic Bullet
18.02.2007 21:56:40
IIk! tulipa kiire. Tais itelle tulla zerö puaants, joka tarkoittaa että sitä että jatkossa pitää vetäää.... tilua IHAN TÄYZII!1!

Mutta omat pojot

Velsa 2p
Lennu 2p
Mad Matt 2p
Ossi 2p
Golliga
18.02.2007 21:59:37

Kiire tuli

Kuha 2p.
BigPapa 2p.
Ilopertti 2p.
RoberR 2p.
minä olen..olenko minä
Kuha
18.02.2007 22:56:34

Pisteet on räknätty, tiukanpuoleinen kärkikolmikko:

Voittaja, 38p; Ossi - fanfaarit ja onnittelut!
Socialite, 34p
WanhaWetäjä, 33p

Muut pisteille yltäneet:

BigPapa, 24p
Kuha, 24p
Jucciz, 21p
Stratomaster, 20p
velsa, 18p
Robert R, 16p
MadMatt, 13p
Golliga, 11p
tinde, 9p
blaekie, 7p
juki68, 6p
Krice, 6p
arkkikansleri, 5p
cbs, 5p
Lennu, 5p
rattledad, 5p
Ville81, 5p
ilopertti, 4p
kattilakettu, 4p
mammukka, 3p
apenaattori, 2p
keppa, 2p
man9, 2p
Eddie, 1p
friteerattu peruna, 1p
Ibanezenabi, 1p
Tigersted, 1p

Eivät äänestäneet/hylätty: pes123123, Skebaristi
Ekmanin antamat pisteet hylätty

Jury kiittää kaikkia hyvästä skabasta - jäämme mielenkiinnolla odottamaan Ossin taustaa!
Muistakaa venytellä.
Karipiirto
18.02.2007 22:59:29

Paljon onnea voittajalle. Pistä jotain menevää:-)
NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!!
Skebaristi
19.02.2007 17:34:45

Voi rähmä, meni tuo äänestys minulta ohi, sori.
"Sillä ei ole mitään merkitystä. On fiksusti tai ei. Bannia tulee aina." -Johtaja
Puavali
20.02.2007 23:30:08
...Ekmanin antamat pisteet hylätty...

Kuis? Eikö kilipailun ulkopuolelta tulleita pisteitä hyväksytä?
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
oiva tumpeloinen
20.02.2007 23:31:34
Kuis? Eikö kilipailun ulkopuolelta tulleita pisteitä hyväksytä?

Hyväksytään, jos arvostelet jokaisen vedon.
Puavali
20.02.2007 23:32:41
Oliks tässä skabassa Ekmanin soolo?

- OSALLISTUJAT ja KAIKKIA SOOLOJA KOMMENTOIVAT voivat äänestää.

Eiku. Enpä jaksanut kirjoitella, ja osallistuminen oli niin lähellä, että nauhimisen aikana oli äänestys alkanut. Olinpahan dadaamatta edes hetken...
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)