Juhani 17.02.2007 23:17:27 | |
---|
Moi, olen Juhani ja Muusikoiden.net:in perustaja. Olemme uudistamassa Muusikoiden.net:in keskustelua ja seuraavaksi aiomme laajentaa tanssimusiikki palstaa, koska täällä on niin paljon asiaa, joka ei varsinaisesti liity itse tanssimusiikkiin. Eli olemme avaamassa rinnakkaista keskustelualuetta ns. huonetta. Keskustelu : Tanssimusiikki Virallinen, tanssimusiikkiin liittyvä asia. Se mitä se tarkoittaa pitää määritellä. Huoneet : Tanssimusiikki Kaikki muu tanssimuusikon elämään ja yleensäkin teidän elämään liittyvä vapaa keskustelu. Tämä tarkoittaa sitä, että voitte vapaammin turista asioista "huoneissa" ja täällä taas virallisemmin puhua alan tapahtumista. Mitään ei poistu, vaan päinvastoin tulee tilaa lisää. Kaikki ovat tervetulleita tuohon toiseen palstaan, joten ketään ei rajata pois. Toivottavasti myös kaikenlainen turha jäähyttely jää pois tämän myötä. Kaikkea hyvää toivoen. Juhani |
Juhani 17.02.2007 23:26:56 | |
---|
|
EP 17.02.2007 23:29:11 | |
---|
No ei kai tässä sitten mitään hätää jos kaikki säilyy, nimeksi vaan tulee joku Tanssimusiikki-huone? Toi siirtyminen vaan voi olla pulmana, kun aletaan puhuun ns. asiaa niin: "hei siirrytääs nyt tuonne toiselle palstalle" ..siihen se keskustelu saattaa tyrehtyä? |
Pula-Aho 17.02.2007 23:30:11 | |
---|
Heipä hei Juhani, Alkuun kiitokset loistavasta palstasta. Kiitos. Kaiken näköinen kehitys on aina hyvästä, vaikka näin juuri keikalta tulleena ja pikaisia kalsarikännejä vetäneenä en vielä hahmottanut, mistä on kyse. Hienosta asiasta kuitenkin varmasti. Tanssimusiikki on monitahoinen asia. Yhtä monitahoinen kuin elämä yleensäkin. Voisi sanoa, että elämä on tanssimusiikkia ja tanssimusiikki on elämää. Juttua riittää varmasti kahteenkin paikkaan. Siitäkin huolimatta, että jutut kietoutuvat vain kolmen asian ympärille. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
oizo 17.02.2007 23:34:45 (muokattu 17.02.2007 23:36:55) | |
---|
No ei kai tässä sitten mitään hätää jos kaikki säilyy, nimeksi vaan tulee joku Tanssimusiikki-huone? Toi siirtyminen vaan voi olla pulmana, kun aletaan puhuun ns. asiaa niin: "hei siirrytääs nyt tuonne toiselle palstalle" ..siihen se keskustelu saattaa tyrehtyä? Tämähän on juuri sitä melkein joka keskusteluun eksyvää offtopiccia. Tästä olisikin minun mielestä päästävä eroon ja näin ollen asiaketjut pysyisivät asiassa. Muisteluja ja offtopicointia voi sitten harrastaa esim tuossa vapaassa keskustelussa. Hmm vai ymmärsinkö väärin päin? Tarkoititko, että kun jos tulevaisuudessa mahdollisissa huoneissa offtopic meininki muuttuukin hyväksi asiakeskusteluksi niin tämä jää silloin harmittavasti muun jutustelun sekaan. sattuuhan näitä |
Juhani 17.02.2007 23:35:51 | |
---|
No ei kai tässä sitten mitään hätää jos kaikki säilyy, nimeksi vaan tulee joku Tanssimusiikki-huone? Toi siirtyminen vaan voi olla pulmana, kun aletaan puhuun ns. asiaa niin: "hei siirrytääs nyt tuonne toiselle palstalle" ..siihen se keskustelu saattaa tyrehtyä? Sinänä siitä ei tule ongelmaa kun kaikki tottuvat siihen että huoneissa puhutaan muusta kuin "työstä" ja "tanssimusiikista". Ja sitten taas tällä puolella puhutaan ne virallisimmat tanssimusiikki asiat. Huoneet on vielä vähän alkutekijöissä, eivätkä tunnu ehkä samalta, mutta teemme työtä kokoajan asioiden parantamiseen. Ne ovat kuitenkin ihan samanlaisia kuitenkin perustaltaan. Toivon teiltä joustavuutta ja ymmärrystä. Kaikkien parasta tässä ajan takaa. En halua tukahduttaa mitään, päinvastoin antaa lisää tilaa hengittää. |
EP 17.02.2007 23:37:31 | |
---|
Tämähän on juuri sitä melkein joka keskusteluun eksyvää offtopiccia. Tästä olisikin minun mielestä päästävä eroon ja näin ollen asiaketjut pysyisivät asiassa. Muisteluja ja offtopicointia voi sitten harrastaa esim tuossa vapaassa keskustelussa. Joo, mä arvasinkin, että oot nuori! Kun mä aloin 15 v käymään keikoilla niin vanhemmilta äijiltä mä opin kaikkea, siinä puhuttiin naisista, viinasta ja musiikki tuli siinä sivussa.. :) |
Timi 17.02.2007 23:56:26 | |
---|
Sinänä siitä ei tule ongelmaa kun kaikki tottuvat siihen että huoneissa puhutaan muusta kuin "työstä" ja "tanssimusiikista". Ja sitten taas tällä puolella puhutaan ne virallisimmat tanssimusiikki asiat. Huoneet on vielä vähän alkutekijöissä, eivätkä tunnu ehkä samalta, mutta teemme työtä kokoajan asioiden parantamiseen. Ne ovat kuitenkin ihan samanlaisia kuitenkin perustaltaan. Toivon teiltä joustavuutta ja ymmärrystä. Kaikkien parasta tässä ajan takaa. En halua tukahduttaa mitään, päinvastoin antaa lisää tilaa hengittää. Hyvältähän tuo kuullostaa.Aina kun on tulossa muutoksia,het me älähdetään kunnes hiffataan et tää toimii!Tanssimuusikko osaa joustaa! Kylmän viileesti! |
jykke65 18.02.2007 00:06:05 | |
---|
Ymmärrystä helpottais varmaan vaihtuvan topicin nimeäminen Aromaksi. Vanhojen käsitys kyky muutokseen on rajallinen : ) Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
baron 18.02.2007 00:09:26 | |
---|
Ymmärrystä helpottais varmaan vaihtuvan topicin nimeäminen Aromaksi. Vanhojen käsitys kyky muutokseen on rajallinen : ) 1. Joka organisaatiossa on muutosvastarinta 2. Cheefit kuvittelee, että toimintatapaan tulee muutos organisaatiota muuttamalla 3. Ne samat vanhat tyypit kuitenkin siellä toimii, mikään ei muutu, jollei vanhoja heitetä ulos ja uusia tilalle. COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
paice60 18.02.2007 01:13:49 | |
---|
Siis mitenkäs se homma toimii? Onko niin että tuo entinen Aroma on nyt tuo vapaampaa jne, ja mitä ne huoneet ovat? Olen kenties tyhmä mutta en ymmärrä tuota huonejuttua. Vittu näitä hommia. |
manjaana 18.02.2007 01:36:16 | |
---|
Siis mitenkäs se homma toimii? Onko niin että tuo entinen Aroma on nyt tuo vapaampaa jne, ja mitä ne huoneet ovat? Olen kenties tyhmä mutta en ymmärrä tuota huonejuttua. Kävin backstagella lueskelemassa ja annoin itseni ymmärtää, että huoneet ovat suljettuja, ei välttämättä pöllömpi idea pidemmän päälle. Tuollainen ratkaisu on käytös meilläkin tuolla toisaalla... Homma hoidossa |
isojussi 18.02.2007 08:18:51 (muokattu 18.02.2007 08:21:19) | |
---|
Kävin backstagella lueskelemassa ja annoin itseni ymmärtää, että huoneet ovat suljettuja... Minä: Kuka omistaa tm-huoneen ja näin määrää keitä sinne sopii tulla? Juhani: Kerron siitä myöhemmin, kaikki halukkaat ovat tietenkin tervetulleita. Mutta jos huone ei ole julkinen, mistä sitä tietää ja keneltä kysellä äksessin perään? Mun pointtini on edelleen se, että jos näin heterogeenisestä porukasta kuin tm-gängi rupeaa joku päättämään, että kuka voi tulla mestoille, menettää keskustelu teränsä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 18.02.2007 08:45:05 | |
---|
? Mun pointtini on edelleen se, että jos näin heterogeenisestä porukasta kuin tm-gängi rupeaa joku päättämään, että kuka voi tulla mestoille, menettää keskustelu teränsä. Niin justiinsa! Kyllä kaikki mielipiteet ja etenkin paskanpuhuminenkin pitää olla täysin avointa ja julkista aivan kaikille! |
Martso 18.02.2007 08:46:51 | |
---|
Mitä te nyt siitä huoneesta kätisette? Onko teidät kaikki pantu lapsena maaliin? Tuossahan tuo aroma toimii ihan niin kuin ennenkin, vaikkakin eri nimellä. Mihin sitä huonetta tarvii. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Sertzo S 18.02.2007 08:49:01 | |
---|
Mitä te nyt siitä huoneesta kätisette? Onko teidät kaikki pantu lapsena maaliin? Tuossahan tuo aroma toimii ihan niin kuin ennenkin, vaikkakin eri nimellä. Mihin sitä huonetta tarvii. No ei mihinkään! Olen tuossa yhdessä biisitekijähuoneessa jäsenenä ja siellä ei ole tapahtunut kuukausiin mitään stana. |
isojussi 18.02.2007 09:45:53 | |
---|
Mitä te nyt siitä huoneesta kätisette? Onko teidät kaikki pantu lapsena maaliin? Tuossahan tuo aroma toimii ihan niin kuin ennenkin, vaikkakin eri nimellä. Mihin sitä huonetta tarvii. Siis minusta just ei tarvita. Lapsena maaliin ....... HOHO! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Juhani 18.02.2007 19:30:40 | |
---|
Minä: Juhani: Mutta jos huone ei ole julkinen, mistä sitä tietää ja keneltä kysellä äksessin perään? Mun pointtini on edelleen se, että jos näin heterogeenisestä porukasta kuin tm-gängi rupeaa joku päättämään, että kuka voi tulla mestoille, menettää keskustelu teränsä. Teen sille pysyvän ketjun ja ohjeet miten mukaan pääsee. |
|
R.Syke 19.02.2007 07:48:33 (muokattu 19.02.2007 07:49:55) | |
---|
Kyllä Juhanilla on nyt oikeansuuntaiset tsydeemit menossa. Vielä kun noita keskustelualueitten nimiä hieman miettii - siellä kun on yleistä yleistä ja sitten muuta yleistä, niin karsimaan vaan. Pitäähän homman perustajalla olla oikeus tuotettaan kehittää. Tuollinen 'Muu yleinen keskustelu' on mielestäni aivan turha. |