Aihe: Tuska 2007
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Migz
18.02.2007 13:40:31
Eipä taideta tuskaan tänä vuonna lähteä, black metal ei ole ikinä oikeen iskeny.
HoHo
lord of this world
18.02.2007 13:50:54 (muokattu 18.02.2007 13:55:27)

On kyllä paskin Tuskan esiintyjälista mikä tähän mennessä on silmien eteen sattunut. Kyllä minä siellä silti olen, mutta taitaapi mennä lähinnä ryyppäämisen puolelle alueella....

Joo aika tasapaksu kans mielestäni... mutta nää Norjan Blackmetallistit on mielenkiintoista nähdä. Käsittääkseni kummatkin Immortal ja Emperor ekaa kertaa Suomessa? Tuskaan on kuitenkin onneksi tulossa lisää nimiä, joten eiköhän sinne taas joku maailmanluokan nimikin saada...

E: Niin joo ja Bodom feat. Latvala -kokoonpanon näkee vihdoinkin, vaikkei Bodom oo soittimessa pyöriny toviin, niin bändillä on aina paikka sydämessä.
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
Ragorn
18.02.2007 14:18:01
Onko Keep of Kalessin soittanut Tuskassa koskaan?
Olisi aika mahti... :P
Hyvää ja monipuolista melodista metallia - www.mikseri.net/oblivion
Migz
18.02.2007 15:10:57

Ei ainakaa näkyny ku nopeesti katoin tuskan sivuilta.
HoHo
Räkkipeli
18.02.2007 15:41:51
Muakin naurattaa ihan vitusti.

Se on hyvä että jotain muutaki ku mua.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Ischtar
18.02.2007 17:22:43
voi perhana.. jos olisi rahaa voisi ainakin emperoria mennä katsomaan ja immortalkin olisi mukava nähdä.

katsoo nyt sitten..
Torniojaws
18.02.2007 22:01:58

Se vielä niin olisi kyllä vuoden kovin festari!
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Vipu
19.02.2007 09:52:40
Taitaa Tuska muuttaa nimensä kohta Black Tuskaksi ja pari sataa piikkiä ja muuta tikkua siihen logon ympärille.
TILU soolot < all! Ja 90% sooloista kans turhia! (IMO)
Tapani L
19.02.2007 10:05:13
Taitaa Tuska muuttaa nimensä kohta Black Tuskaksi ja pari sataa piikkiä ja muuta tikkua siihen logon ympärille.

Nnii, tai sitten Turskaksi.

Nojoo, ihan loistavalta vaikuttaa esiintyjälista, pakkohan tuonne on lähteä.

Emperor (NOR)
Immortal (NOR)
DragonForce (UK)
DespairsRay (JPN)
Katatonia (SWE)
Pain (SWE)
Finntroll
Moonsorrow
Vader (POL)
Brother Firetribe
Nicole

Tossa ne jotka minua kiinnostavat eniten.
Narcosynthesis
19.02.2007 11:05:04

Niin no, niin no...Mercenarya olen halunnut päästä katsomaan vaikka kuinka kauan, mutta muita ihan ykköskovia juttuja ei meikäläiselle tuolla ole ainakaan vielä.

Toki esimerkiksi Pain olisi mukava nähdä, ja mikäpä olisi kivempaa kuin diggailla Veli Paloheimosta aurinkoisena kesäpäivänä. Myös Insomnium on aina poikaa. Tosin mun tuurillani Mercenary ja Pain vetää perjantaina päällekkäin heti ekana ja Insomnium ja Paloheimo sitten la ja su...
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Maardi
19.02.2007 12:09:30

Joo, todella kattava black metal tarjonta. Moro.
_Juzzi_
19.02.2007 12:54:39
W.A.S.P. kiinnostas kyllä kovasti. En kuitenkaan ole menossa ku kaikki rahat palaa musiikkitarvikkeisiin tässä lähiaikona.. Myös Insomniumin kehitys ois ihan kiva nähä, viimeks joskus monta vuotta sitten näin Joensuussa Huvitörmällä. Mortal Share -videossa tuntus ainakin olevan ihan kova meininki.
Jääkarhut on lihavia, mutta ToMi88 vielä lihavempi.
Narcosynthesis
19.02.2007 14:58:48

W.A.S.P. kiinnostas kyllä kovasti. En kuitenkaan ole menossa ku kaikki rahat palaa musiikkitarvikkeisiin tässä lähiaikona.. Myös Insomniumin kehitys ois ihan kiva nähä, viimeks joskus monta vuotta sitten näin Joensuussa Huvitörmällä. Mortal Share -videossa tuntus ainakin olevan ihan kova meininki.

Insomnium on livenä rautaa! Suosittelen! Näin ne viime syksynä Misery Inc:n kanssa Tavastialla ja oli kyllä kovimpia keikkoja aikoihin!
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
_Juzzi_
19.02.2007 17:13:42
Insomnium on livenä rautaa! Suosittelen! Näin ne viime syksynä Misery Inc:n kanssa Tavastialla ja oli kyllä kovimpia keikkoja aikoihin!

Jep, ei se sillonkaan mikään paska ollu ku kävin sitä siellä Huvitörmällä kattomassa, vaikka siitä on jo aika monta vuotta ja se oli vielä lähes tuntematon bänti. Niilo Sevänen on vielä himputin hyvä örisijä.
Jääkarhut on lihavia, mutta ToMi88 vielä lihavempi.
JOO100
19.02.2007 20:24:58 (muokattu 19.02.2007 20:32:31)
Tuli vielä vitsailtua joskus syksyllä, että varmaan tulee Emperor tai muu vastaava Suomeen kun menen armeijaan. Ja niihä siinä sitten kävi. Ei onneks vituta yhtään. Nicole, Immortal ja Insomniumkin vielä... söröhryjestehrhrjet

E. Oho perhana Tuska onkin kesäkuussa eikä heinäkuussa. Jumala on olemassa. Siellä nähdään.
Jöö
Aegis
19.02.2007 20:25:00
Ei missään nimesä ivittuilua, vaan lähinnä houmio... Mää kun luulin että et voi sietä Hate Eternalia tms. "teknistä uusdödöä".

Maailma muuttuu ja mies mukana, mieluummin sitä ottaa ilon irti siitä että saa uusia juttuja musiikista irti kuin tarraa periaatteisiin. Hate Eternal avautui uusimman levyn myötä ja Behemoth oli muuten vaan uusi tuttavuus. Toisaalta kylläkin itsetarkoituksellinen mukabrutaali runkkarihevi jää kyllä edelleen väliin.

Josko Sear tänä vuonna lavalla eikä ainoastaan Tapsa kännissä nurmikolla? :)
Tame wolves are nothing but dogs.
Tapani L
21.02.2007 00:47:41
Josko Sear tänä vuonna lavalla eikä ainoastaan Tapsa kännissä nurmikolla? :)

Oli muuten kaikki muutkin Searin tyypit kännissä samalla nurmikolla, eri kohdilla vain.

Mutta vähän epäilisin että ei ole :(

Tosin mä soitan vaan bassoa enkä tiedä muusta.
lethus1
21.02.2007 13:03:51 (muokattu 21.02.2007 13:04:42)
Maailma muuttuu ja mies mukana, mieluummin sitä ottaa ilon irti siitä että saa uusia juttuja musiikista irti kuin tarraa periaatteisiin. Hate Eternal avautui uusimman levyn myötä ja Behemoth oli muuten vaan uusi tuttavuus. Toisaalta kylläkin itsetarkoituksellinen mukabrutaali runkkarihevi jää kyllä edelleen väliin.

Näinpä. Minua on ihmetyttänyt mussutus HE:n uusimman levyn tiimoilta miten biisit on paskoja ja ollaan vaan mukabrutaalia ja meikä rehellisesti sanoen luulin että olit nimenomaan sitä mieltä. Tuo aikaisempi viesti oli FME:n jälkeis-aamuna kirjoitettu - melko söhröä. Minusta nimenomaan uudella HE:llä on biisit kunnossa ja koukkua löytyy - helkutan kova levy ja olisi aika mainio nähdä livenä Tuskassa. Turhahko toivo, kai.

Näin välihuomautuksena - Behemoth ei edelleenkään ole kolissut kunnolla enkä tiedä siihen mitään järkiperäistä syytä. Kai se joskus, jos jaksaisi keskittyä.

...Tapsa kännissä nurmikolla? :)

Tapasit meidän basistin ?? O-Ouu. Se ei ikinä tiedä hyvää.
Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3
Aegis
21.02.2007 16:36:45
Näinpä. Minua on ihmetyttänyt mussutus HE:n uusimman levyn tiimoilta miten biisit on paskoja ja ollaan vaan mukabrutaalia ja meikä rehellisesti sanoen luulin että olit nimenomaan sitä mieltä.

Siinä olet ihan oikeassa että olen joskus kironnut koko bändin alimpaan helvettiin, mutta uusimman levyn myötä sain kiinni siitä jujusta. Conquering the throne on jo tilattu, mutta King of All Kings ei vieläkään jaksa vakuuttaa.

Tapasit meidän basistin ?? O-Ouu. Se ei ikinä tiedä hyvää.

Joo, edelleen teistä ainut kuka on livenä tullut vastaan. Jos vaikka sitten tässä tuskassa loputkin löytyisi sieltä nurmikolta, että jos ei soittoa saa niin sitten jotain muunlaista esiintymistä? Hahaha...

Jokohan offtopicci riittäisi? No todettakoon löysästi että näillä näytöillä korkeintaan päiväksi Tuskaan tänä vuonna, eipä sitten tarvitse kuolla tylsyyteen bändejä odottaessa kuten viime vuonna.
Tame wolves are nothing but dogs.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)