Lord of the strings 19.12.2003 21:28:37 (muokattu 19.12.2003 21:31:31) | |
---|
Hintakatto on n.500-ekiä? Musatyylinä Rock ja hiukan raskaampikin musiikki. Ei mitään ihan ritsaa, kunnon humbukkerit pitää olla. Edit, älkää valittako, haku on paskana. "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
Itselläni on Epiphonen SG http://koti.mbnet.fi/hpalm/sg.jpg ja olen ollut tyytyväinen. Ainoa miinus on etupainoisuus, mutta siihen kyllä tottuu. SG on myöskin parempi soittaa ja se sopii syliin LP:tä paremmin. Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus! |
Hannu H. 19.12.2003 22:58:56 (muokattu 19.12.2003 23:02:26) | |
---|
SG on myöskin parempi soittaa ja se sopii syliin LP:tä paremmin. Itse olen kyllä juuri päinvastaista mieltä, mutta makuasioitahan nämä on. Jos alkuperäinen kysyjä vaikka menisi itse kauppaan testaamaan kumpi olisi parempi? En nyt ole varma, että löytyykö tuohon budjettiin, mutta tokai on myös katsastamisen arvoinen merkki... EDIT: musamaailman hintojen mukaan ainakin pitäisi löytyä tuohon hintaan. Muutamaa mallia enempi jos tinkasee... "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
Härski 19.12.2003 23:10:02 | |
---|
En nyt ole varma, että löytyykö tuohon budjettiin, mutta tokai on myös katsastamisen arvoinen merkki... Tokai on varmasti katsastamisen arvoinen, mutta luulen, että niitä vielä huonommin tuohon hintaan löytyy. |
Lord of the strings 22.12.2003 13:21:37 | |
---|
Vois tossa käydä joku päivä testaamassa noita. "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
Sammakko 22.12.2003 13:32:42 | |
---|
joku puolakustinen kunnon epiphone. ei mitään gibson kopioita. "Elämä on parasta kuumetta" Piparin paistaja |
Prowleri 22.12.2003 13:33:08 | |
---|
Säästä pari hunttia vielä ja hommaa Gibson Faded SG. Aika näppärä nimittäin ainakin tuntumaltaan. Hähähä. -Jami |
JLM 22.12.2003 13:34:53 | |
---|
Mikit on varmaan noissa aika tasalaatuisia, eli kun sanoit että "kunnon humbuckerit" pitää olla, niin valitettavasti sekä SG, että LP malleissa on kummissakin samat hiukan tuhnun kuuloiset mikit. Ei ne mielestäni mitenkään erityisen luokattomia silti ole. Kauppaan vaan testaamaan siis. Tokain keppejä ei taida ihan tuohon hintaan saada. Halvempia korean malleja saa mutta runko onkin sitten leppää ja niin edelleen. |
mikko1 22.12.2003 15:11:28 | |
---|
korean tokain lespauleja olen ainakin yhtä 571 maksavaa testannut ja ihan hyvä oli...saa niitä vissiin vielä halvemmallakin... "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
PIM 22.12.2003 21:49:50 | |
---|
Mä ostin joku aika sitten käytetyn Epi SG Deluxen ja siihen käytetyt Gibsonin Classic '57 humpparit. Rahaa paloi n. 460e enkä kyllä vaihtaisi mihinkään halpis Gibsoniin. Niin karsean hutiloidusti viimeisteltyä Faded SG:tä kokeilin kaupassa että sen jälkeen Epin SG tuntui todellakin luksukselta, ellei peräti deluxukselta. Mutta jollekin voi tietysti olla tärkeämpää se merkki mikä näkyy kuin se mikä kuuluu. If the tool we have is
a hammer, make the problem look like a nail. |
mongoloidi 22.12.2003 21:58:08 | |
---|
Itse suosittelisin,että ostat tuon äSGeen. Se on kevyempi,kun LesPot ja omasta mielestäni parempi soittaa. Toisaalta nuo semiakustiset toimii myös tosi hyvin. No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa. |