Aihe: Hyviä partureita Tre:llä?
1
Order
07.02.2007 11:20:37
Alkaa tukka olla semmosessa kunnossa, että jotakin pitäisi tehdä, vähän tuppaa vaan olemaa se ongelma ettei itse tiedä millaista haluaisi. Tampereella olen käynyt ainoastaan kerran aikaisemmin parturissa, Hairstoressa, joten ottaisin mielelläni vastaan kokemuksia ja suositteluja hyvistä partureista täällä päin.
You let the phone line bring it home to you, the life, the lies, the dreams
S.M.A.K.
carlos
07.02.2007 17:01:10
Hairstore on ihan pirun kallis varmastikin! Ite en oo tamperelainen, mutta Hervannassa on semmoinen ku parturi Jarmo. Leikkaa kuulemma femmalla opiskelijoiden hiuksia. :---D
Exoskeletal junction at the railroad delayed
brn2sk8
07.02.2007 17:44:35
No tampereella varmaan paras parturi on se frenckelin headmakers... Kävin siä jotain aikaa sitten kun viellä kävin parturissa, ni siä töissä oli ainakin sillon yks annukka.. Tosi mukava nainen, eikä se 20e lompakossa liikaa paina mulle ainakaan... Tietty jos ei semmosta hintaa halua maksaa hiustenleikkuusta nihaukeutuu muualle :)
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
lasol
07.02.2007 18:19:38
Onkohan se pispalaa mutta semmonen kun Hair Zone.
ei siis, on siis
-Aleksi-
07.02.2007 20:00:37
Mun 2 edellistä parturia on mennyt konkurssiin tampereella, liittyyköhän jotenkin mun hiuksiin :P
mathias
07.02.2007 20:19:17
Anna kasvaa. Mieti siinä samalla. Loppujenlopuksi et enää raaskikkaan leikata. Ongelma ratkaistu.
Order
07.02.2007 20:45:52
Anna kasvaa. Mieti siinä samalla. Loppujenlopuksi et enää raaskikkaan leikata. Ongelma ratkaistu.

Noh, kesällä lähtee kuitenkin niin ei siitä ehdi edes mitään järkevän pituista kasvaakaan. Ja muutenkin kiinnostais vähän enempi rokimpi, tai pitäiskö sanoa punkimpi lookki ku se pitkätukkahevari. Pitänee toi headmakers katsastaa jos ei parempaa löydy, kyllä mä mielelläni sen parikymppiä maksan jos voi lopputulokseen olla tyytyväinen :)
You let the phone line bring it home to you, the life, the lies, the dreams
S.M.A.K.
-septimisti-
09.02.2007 21:27:01
Placen Anna ja Minna ovat meikäläisen tutkimusten mukaan aivan loistavia molemmat. Omakuvan kuvat eivät tee kyllä tippaakaan oikeutta, mutta noilta mimmeiltä ainakin rokkitukan luonti onnistuu mainiosti. Hairstoressa kävin joskus, mutta siellä ei oikein tärpännyt koskaan. Myös Rasta niminen paikka on ihan jees, mahtaako tosin olla pystyssä enää. On se varmaan.

www.place.st
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)