Aegis 12.12.2003 09:45:20 (muokattu 12.12.2003 13:58:33) | |
---|
Minkälaisesta virpasta on kysymys kun sillä on tuollainen nimi? Pearlin sivuilla sanottiin soundin olevan sellainen "all-round rock soundi" ja että virityssäde on laaja. Mutta onkos kellään kokemuksia ja mielipiteitä asiasta? EDIT: Niin ja kuten aina, hakusessa erottuva ja korkea soundi, metallia sillä soitettaisiin. Too fast to be dead! |
zzound 12.12.2003 12:20:41 | |
---|
Minkälaisesta virpasta on kysymys kun sillä on tuollainen nimi? Pearlin sivuilla sanottiin soundin olevan sellainen "all-round rock soundi" ja että virityssäde on laaja. Mutta onkos kellään kokemuksia ja mielipiteitä asiasta? Muistaakseni 5" metallisnare väriltään musta tai ainakin tumma. Itselleni jäi ainakin positiiviset muistikuvat virpasta kerran sitä jossain soittaneena... |
Bacchus 16.12.2003 17:15:49 | |
---|
Minkälaisesta virpasta on kysymys kun sillä on tuollainen nimi? Pearlin sivuilla sanottiin soundin olevan sellainen "all-round rock soundi" ja että virityssäde on laaja. Mutta onkos kellään kokemuksia ja mielipiteitä asiasta? EDIT: Niin ja kuten aina, hakusessa erottuva ja korkea soundi, metallia sillä soitettaisiin. En oo itse testaillut, mutta terästä se on ja joku nikkeli-päällyste siinä taitaa olla, elikkäs tummanpuhuvalta näyttää. Se nimenomaan on all-round rock-virveli. Jos uutena oot ostamassa, niin samasta hintaluokasta löytyy aika helmi yksilö, Pearlin Ian Paice signature. 14" x 6,5", terästä, demppari, ja Ludwigeista kopioidut lugit missä on sellainen kaksoisvarmistus. Kannattaa Pearlin sivuilta kyyläillä. Itse harkistin Ian Paicen ja Ultracastin välillä kun olin virveliä ostamassa, päädyin Ultracastiin. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Aegis 17.12.2003 14:24:13 | |
---|
En oo itse testaillut, mutta terästä se on ja joku nikkeli-päällyste siinä taitaa olla, elikkäs tummanpuhuvalta näyttää. Se nimenomaan on all-round rock-virveli. Jos uutena oot ostamassa, niin samasta hintaluokasta löytyy aika helmi yksilö, Pearlin Ian Paice signature. 14" x 6,5", terästä, demppari, ja Ludwigeista kopioidut lugit missä on sellainen kaksoisvarmistus. Kannattaa Pearlin sivuilta kyyläillä. Itse harkistin Ian Paicen ja Ultracastin välillä kun olin virveliä ostamassa, päädyin Ultracastiin. Käytettynä olen ostamassa, kun ei kasva raha puissa. Ei ole oikein meikäläisen budejttiin sopivia uutena nuo kunnolliset virpat. Mutta, mutta, silmääni sattui siellä sivuilla tälläiset Firecracker sarjan virvelit. Mahtavatko sopia ihan normaalisoittoon vai pelkästään efektivirpaksi, kun ovat kooltaan vain 10"-12" x 5"? Too fast to be dead! |
ltg 17.12.2003 14:26:42 | |
---|
Käytettynä olen ostamassa, kun ei kasva raha puissa. Ei ole oikein meikäläisen budejttiin sopivia uutena nuo kunnolliset virpat. Mutta, mutta, silmääni sattui siellä sivuilla tälläiset Firecracker sarjan virvelit. Mahtavatko sopia ihan normaalisoittoon vai pelkästään efektivirpaksi, kun ovat kooltaan vain 10"-12" x 5"? Olen kuullut 12*5 virppaa normaalikäytössä, onhan se erilainen soundi, mutta minä tykkäsin kyllä. Virveli oli tosin vaahteraa. Itse haluaisin 13*6-8" metallisnaren. Ok, kuiske kuuluu, kuuluuko, no kuuluu kuuluu keksiukko. |
Bacchus 17.12.2003 16:56:09 | |
---|
Käytettynä olen ostamassa, kun ei kasva raha puissa. Ei ole oikein meikäläisen budejttiin sopivia uutena nuo kunnolliset virpat. Mutta... Voihan niitä normaalisoitossa käyttää, jos oikeen erikoista ääntä haluaa. Mutta, itse en kyllä käyttäisi.=) Jos saa kysyä, niin paljonko myyjällä on hintapyyntö Chad Smithistä? "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Aegis 17.12.2003 17:24:05 | |
---|
Jos saa kysyä, niin paljonko myyjällä on hintapyyntö Chad Smithistä? 270e. Torillahan se. Too fast to be dead! |
Bacchus 18.12.2003 01:31:47 | |
---|
270e. Torillahan se. Suoraan sanottuna toi on kyllä sikamaisen kallis hinta käytetystä Chad Smithistä, samalla hinnalla saa uuden! Musamaailmassa laski kaikkien Pearlin rumpujen hinnat melkein 20% ihan tässä vähän aikaa sitten, joten kannattaa soittaa sinne ja kysäistä uuden ko. virvelin hintaa. Musamaailman sivut on muuten down jonkun tietomurron takia! Numeron löysin kuitenkin: 09-56271240 P.S. Ian Paice:kään ei maksa kuin jotain 350 €.;) Saatan muistaa noi hinnat väärin, joten pistä haukkumaviestiä jos näin on.=) "Life sucks, and then you fucking die you know." |
zharlie 19.12.2003 17:34:21 | |
---|
Ian Paicen hinta tällä hetkellä 325 euroa (Musamaailmassa, josta tosin IP:t tällä hetkellä taas loppu). Ostin viime viikolla ja erittäin hyvältä rummulta vaikuttaa. Laskenut tosiaan hinta aika hyvin viime kuukausina, halvempi on kuin Thomannilla. |
Ian Paicen hinta tällä hetkellä 325 euroa (Musamaailmassa, josta tosin IP:t tällä hetkellä taas loppu). No voi hemmetti!!! Kesällä ostin samasta paikasta ja hinta tais olla 390 €! Se oli viimenen Ian Paice sillon, Quuppa sano, ettei vähään aikaan tuu uusia. Hirveesti hinnat laskenu! Tätä meikäläisen tuuria. EDIT: Nii eikä alennusta tippunut yhtään vaikka kuinka tinkasin, ei kuulemma voinut, kun "maahantuoja ei tykkää", eli valittaa pienistäkin alennuksista. Pitääkö paikkansa? Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Bacchus 22.12.2003 14:00:49 | |
---|
EDIT: Nii eikä alennusta tippunut yhtään vaikka kuinka tinkasin, ei kuulemma voinut, kun "maahantuoja ei tykkää", eli valittaa pienistäkin alennuksista. Pitääkö paikkansa? Musamaailmasta harvoin saa alennusta, ja vielä vähemmän nykyään kun hinnoista on vedetty löysää pois. Arvaappa naurattiko meikäläistä kun huomasin että kesällä ostamani Tico Torreksen hinta on laskenu semmoiset sata eunukkia! "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Aegis 22.12.2003 18:22:39 | |
---|
No niin, virppa testattu ja ostettu, hinta lopulta 250e. Kerran oli edellinen omistaja kahden viikon ikäisellä rummulla kuulemma soittanut. Olen kyllä tyytyväinen, eipä tässä nyt IP:tä kaipaile. Kyseinen pönttö kun sattuu olemaan jo vähän turhan syvä omiin tarpeisiin. Vanha virvelikin oli liian syvä, mutta nyt sellainen kun pitääkin. Tosin harmi että nyt oston jälkeen sain tietää noista musamaailman alennuksista, olisi pitänyt käydä siellä testailemassa. Noh, joka tapauksessa en valita, hyvän ostoksen kyllä mielestäni tein. Too fast to be dead! |
Bacchus 22.12.2003 20:45:54 | |
---|
No niin, virppa testattu ja ostettu, hinta lopulta 250e. Kerran oli edellinen omistaja kahden viikon ikäisellä rummulla kuulemma soittanut. Olen kyllä tyytyväinen, eipä tässä nyt IP:tä kaipaile... Onnea vaan hankinnallesi! Eipä sillä nyt niin väliä onko virveli uusi vai kolmasti soitettu, olis vaan ollu hyvä tinkaamisen aihe.=) "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Niskamies 22.12.2003 22:08:11 | |
---|
Btw, kukas Chad Smith on? |
zharlie 22.12.2003 23:54:58 (muokattu 22.12.2003 23:57:25) | |
---|
Juu, varmasti oikein hyvä ostos tuo Chad Smith. Minun tämän hetkiseen makuun se taas oli vähän turhan ohut. Niin, ei kai tuolla Musamaailmassa mitään sen kummempia tarjouksia oo ollu viime aikoina noiden Pearlien suhteen. Hinnat on samaa kuin maahantuojan hinnastossa http://www.smi-music.com/hinnastot.htm Ja nuo hinnat alkaa oleen jo sellaisia, ettei niistä alennuksia kehtaa edes pyytää. |
Aegis 23.12.2003 00:28:06 (muokattu 23.12.2003 00:28:23) | |
---|
Btw, kukas Chad Smith on? Taitaa soittaa Red Hot Chili Peppersissä. (Korjatkaa jos meni metsään) Too fast to be dead! |
ziggy 23.12.2003 11:52:54 | |
---|
Taitaa soittaa Red Hot Chili Peppersissä. (Korjatkaa jos meni metsään) Ei menny. "Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala |
Tombo 23.12.2003 12:11:37 | |
---|
ja RHCP:n keikka tänään 23.45 kolmosella. tosin tuskin signature snarea siellä kuuluu taikka näkyy ;) tommi |
Bacchus 23.12.2003 15:25:43 | |
---|
Juu, varmasti oikein hyvä ostos tuo Chad Smith. Minun tämän hetkiseen makuun se taas oli vähän turhan ohut. Niin, ei kai tuolla Musamaailmassa mitään sen kummempia tarjouksia oo ollu... Eihän niillä sinänsä mitään tarjouksia olekkaan, kaikkien musakamojen hinnat tais pudota sen 20-25%. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
moderndrummer88 17.04.2005 09:57:42 (muokattu 17.04.2005 11:25:25) | |
---|
no niin, nostinpa ikivanhan topikin! mutta alkoi kiinnostamaan ihan tosissaan tuo virppa,enkä viittiny aloittaa uutta topikkia, jos vaikka kohta alkais tulla ajankohtaiseksi virvelin osto kun ei tuo export perusvirveli mikään mahtava ole... no onkos ilmeentyny tällä aikavälillä uusia ihmisiä jotka olisi tuohon virveliin sotkeutunu tavalla tai toisella? ja toinen kysymys onkin että paljonkohan uudenveroisesta alle vuoden vanhasta puisesta exportin virvelistä kehtaa pyytää, mainittakoon että väri on harvinainen (3 kpl muailmassa) jos sillä pari irtotähteä irtois? ääp! laitetaan vielä samaan syssyyn: mitähän virppaa mahtaa iced earthin rumapli käyttää live in athens levyllä? siinä ois myös semmonen soundi mikä korvaa mielyttää mainstream=painstream |