McNulty 16.02.2007 12:50:51 | |
---|
Itselläni on myös LTD EC-1000... ja se on todellakin mainio soitin. Ei pelkästään specsien suhteen vaan kyllä se myös soi (käy ja kukkuu). Harmi vain että olen investoimassa custom-skebaan ja joku keihäs saa lähteä. Veikkaanpa että tuo LTD joutaa jossain vaiheessa pois, kun on kuitenkin kaksi G-pajan LePakkoa kämpässä. Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
Noh, ostin halvahkon Jacksonin jäljiltä Ltd kh602:n.Alkupeljästyksen jälkeen olen ollut tyytyväinen ja varsinkin oikean käden soittoasento tuntuu tässä passelimmalta.Kaula on jonkin verran paksumpi, muttei se minua haittaa, koska olen akustista kitaraa soitellut pienen ikäni.Jacksonin kaula on jo miltei liian ohut.EMG mikit myös ilahduttavat ,tottakai. Ihmetyttää vaan tosiaan tuo ESP-logon hinta...hurrjaa touhua. Kaikki päätyy tritonukseen. |
juso 16.02.2007 20:14:56 | |
---|
Mistä mahtaa koostua hintaero esp ltd 1000:n ja koreassa tehtyjen tokain lespakopioiden välille? Toki kyseessä aivan eri kitarat mutta kun molemmissa ei nimellä voi rahastaa niin kiinnostais tietää syy moiseen. |
oiva tumpeloinen 16.02.2007 23:15:33 | |
---|
Mistä mahtaa koostua hintaero esp ltd 1000:n ja koreassa tehtyjen tokain lespakopioiden välille? Toki kyseessä aivan eri kitarat mutta kun molemmissa ei nimellä voi rahastaa niin kiinnostais tietää syy moiseen. Tuossa kysymyksessä mennään sen verran syvälle pisnisideoihin, että harvalla täällä riittää älykkyys siihen. Tai sitten useammalla, kuin voisi kuvitellakaan..... |
McNulty 16.02.2007 23:52:39 | |
---|
Mistä mahtaa koostua hintaero esp ltd 1000:n ja koreassa tehtyjen tokain lespakopioiden välille? Toki kyseessä aivan eri kitarat mutta kun molemmissa ei nimellä voi rahastaa niin kiinnostais tietää syy moiseen. No, uskaltaisin väittää että osa hinnasta selitetään kitaran spekseillä ja laadunvalvonnalla. Materiaalit ei kauheasti firmalle kustanna kun hankkivat niitä niin suurissa läjöissä, mutta tottakai niillä voidaan loppukäyttäjille tarkoitettua hintaa korottaa. Samoin laatukontrollointi maksaa. Kyllä eron huomaa jo ihan lakkapinnassa kun vertaa korealaista Tokaita ja LTD 1000-sarjasta, enkä sano tätä pelkästään siksi että omistan LTD:n. Sen verran montaa yksilöä olen kummaltakin puolelta päässyt käpistelemään, joten uskaltaisin väittää arviotani neutraaliksi puolin ja toisin. Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |