tamande 17.12.2003 22:08:12 | |
---|
oon ostamassa taman rummut mut ongelmana on se et minne vien ehkä vien ne mun kaverin mummille ja sit siitä tulee harkka paikka onx siinä järkee?? |
Bonham 17.12.2003 22:12:05 | |
---|
Sinnehän ne kannattaa viedä, missä niitä voi käyttää... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Beelsebub 18.12.2003 00:02:45 | |
---|
Sinnehän ne kannattaa viedä, missä niitä voi käyttää... Tuon takia jäi kerran yhet halvat rummut ostamatta. Vaikka mulla ei ole tänä päivänäkään vielä paikkaa missä niitä voisi soittaa niin vieläkin harmittaa ettei tullut silloin ostettua. Rummut kannattaa viedä kellariin. |
Vemmy 18.12.2003 09:20:06 | |
---|
Ehdottomasti kaverin mummille, siellä saa sitten mehua ja vastaleivottua pullaa aina treenien aikana. Jostain syystä vanhemmat ihmiset suhtautuvat yleensä hyvin ymmärtäväisesti nuorten musiikkiharrastukseen, mikäli harrastus ei keskity kiljunjuontiin ja tupakanpolttoon, eikä sekään aina aiheuta suurtakaan meteliä. Harrastajan aiheuttama meteli ei yleensä tunnu vanhempaa ja kokeneempaa kansanosaa häiritsevän, ilmeisesti muistissa on vielä talvi- ja jatkosodan huumaava tykkien pauhu. Tai sitten kuulolaitteesta on vain helppoa ottaa patteri nuorison mellastuksen ajaksi pois. Ja asiaa. Ehdottomasti musiikkiharrastuksessa on järkeä, mikäli se pätkääkään kiinnostaa. Ei sitten tarvitse vanhana pappana/mummona harmitella sitä, että kun olisi ollut mahdollisuus mutta kun en sitten kuitenkaan viitsinyt/jaksanut/uskaltanut. Ja kyllä niitä rumpujakin jaksaa kasata vaikka pari kertaa päivässä, jos innostusta on, mutta kyllähän "kiinteä asennus" on aina vaivattomampi, ja säästyy aikaa enemmän soittamiseen. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Ehdottomasti kaverin mummille, siellä saa sitten mehua ja vastaleivottua pullaa aina treenien aikana. Jostain syystä vanhemmat ihmiset suhtautuvat yleensä hyvin ymmärtäväisesti nuorten musiikkiharrastukseen, mikäli harrastus ei keskity kiljunjuontiin ja tupakanpolttoon, eikä sekään aina aiheuta suurtakaan meteliä. Harrastajan aiheuttama meteli ei yleensä tunnu vanhempaa ja kokeneempaa kansanosaa häiritsevän, ilmeisesti muistissa on vielä talvi- ja jatkosodan huumaava tykkien pauhu. Tai sitten kuulolaitteesta on vain helppoa ottaa patteri nuorison mellastuksen ajaksi pois. Hoho! |
TheWickerMan 23.12.2003 14:52:45 (muokattu 23.12.2003 14:53:25) | |
---|
oon ostamassa taman rummut mut ongelmana on se et minne vien ehkä vien ne mun kaverin mummille ja sit siitä tulee harkka paikka onx siinä järkee?? Käyttäisit edes välimerkkejä. "Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings |
J_Mikkonen 23.12.2003 18:26:41 | |
---|
Ehdottomasti kaverin mummille, siellä saa sitten mehua ja vastaleivottua pullaa aina treenien aikana. Jostain syystä vanhemmat ihmiset suhtautuvat yleensä hyvin ymmärtäväisesti nuorten musiikkiharrastukseen, mikäli harrastus ei keskity kiljunjuontiin ja tupakanpolttoon, eikä sekään aina aiheuta suurtakaan meteliä. Harrastajan aiheuttama meteli ei yleensä tunnu vanhempaa ja kokeneempaa kansanosaa häiritsevän, ilmeisesti muistissa on vielä talvi- ja jatkosodan huumaava tykkien pauhu. Tai sitten kuulolaitteesta on vain helppoa ottaa patteri nuorison mellastuksen ajaksi pois. Ja asiaa. Ehdottomasti musiikkiharrastuksessa on järkeä, mikäli se pätkääkään kiinnostaa. Ei sitten tarvitse vanhana pappana/mummona harmitella sitä, että kun olisi ollut mahdollisuus mutta kun en sitten kuitenkaan viitsinyt/jaksanut/uskaltanut. Ja kyllä niitä rumpujakin jaksaa kasata vaikka pari kertaa päivässä, jos innostusta on, mutta kyllähän "kiinteä asennus" on aina vaivattomampi, ja säästyy aikaa enemmän soittamiseen. Oot kyllä niitä harvoja ihmisiä jotka saa tuosta vaan käännettyä puheen rumpujen ostamisesta musiikkiharrastuksen tärkeyteen ja järkevyyteen.Loistavaa! |
Paas 24.12.2003 12:16:32 | |
---|
Ehdottomasti kaverin mummille, siellä saa sitten mehua ja vastaleivottua pullaa aina treenien aikana. Jostain syystä vanhemmat ihmiset suhtautuvat yleensä hyvin ymmärtäväisesti nuorten musiikkiharrastukseen, mikäli harrastus ei keskity kiljunjuontiin ja tupakanpolttoon, eikä sekään aina aiheuta suurtakaan meteliä. Harrastajan aiheuttama meteli ei yleensä tunnu vanhempaa ja kokeneempaa kansanosaa häiritsevän, ilmeisesti muistissa on vielä talvi- ja jatkosodan huumaava tykkien pauhu. Tai sitten kuulolaitteesta on vain helppoa ottaa patteri nuorison mellastuksen ajaksi pois. Ja asiaa. Ehdottomasti musiikkiharrastuksessa on järkeä, mikäli se pätkääkään kiinnostaa. Ei sitten tarvitse vanhana pappana/mummona harmitella sitä, että kun olisi ollut mahdollisuus mutta kun en sitten kuitenkaan viitsinyt/jaksanut/uskaltanut. Ja kyllä niitä rumpujakin jaksaa kasata vaikka pari kertaa päivässä, jos innostusta on, mutta kyllähän "kiinteä asennus" on aina vaivattomampi, ja säästyy aikaa enemmän soittamiseen. Tämä oli hyvä kirjoitus! Plussaa ropisee! :) Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
J_Mikkonen 24.12.2003 12:25:54 | |
---|
Tämä oli hyvä kirjoitus! Plussaa ropisee! :) Totta. Näin joulun kunniaksi plussaa. |
Skywalker 27.12.2003 00:41:31 | |
---|
oon ostamassa taman rummut mut ongelmana on se et minne vien ehkä vien ne mun kaverin mummille ja sit siitä tulee harkka paikka onx siinä järkee?? Siin on tosiaanx aivan kauheexna järkee hei dyyd.. mut midäs mummi diggaa jos vaigga gaveri ei enää jaxakaan niinku soittaa niinku..? T: Tohtori X Polje perkele, polje!! |