Exhausted 16.02.2007 10:30:12 | |
---|
Audioslave singer Chris Cornell has quit the short-lived "supergroup," citing "irresolvable personality conflicts as well as musical differences," he said on Thursday. Cornell, 42, who rose to fame with defunct Seattle rock group Soundgarden, will reignite his solo career with the May 1 release of "Carry On," his second solo album. "Due to irresolvable personality conflicts as well as musical differences, I am permanently leaving the band Audioslave. I wish the other three members nothing but the best in all of their future endeavors" http://news.yahoo.com/s/nm/20070215 … c;_ylt=Arc4_ejv1RCqyq0PKY6qlL1xFb8C Tarkoittaisiko tämä viimeinkin nyt kunnollista RATM-reunionia |
dictatorsh*t 16.02.2007 10:35:13 | |
---|
En lainkaan pahoittaisi mieltäni jos tarkoittaisi. |
-Aleksi- 16.02.2007 10:36:36 | |
---|
Saisi kyllä RATM palata yhteen. Musiikkimaku muuten aivan erilainen mutta RATM on aina jees. |
Ziggy Bubba 16.02.2007 12:24:12 | |
---|
Eipä tullut kummoisena yllätyksenä kun ajattelee viime aikojen käänteitä: RATMin paluukeikka, Cornellin tuleva soololevy, vähenevä levymyynti... Mun mielestä Audioslave ei ikinä oikein toiminut toivotulla tavalla. Bändi kuulosti "vain" osiensa summalta: Soundgardenin laulajan tulkintaa RATMin taustabändin säestämänä. Bändille ei siis ikinä oikein muodostunut sitä selkeää "omaa juttua", mikä herrojen aiemmista orkestereista selkeästi löytyi. Eiköhän Audioslave ollut tässä - Morello Commerford ja Wilk esiintynevät tulevaisuudessa toisen nimen alla ;). Myspace.com/Crookmachine |
Dunga 16.02.2007 12:44:27 | |
---|
Mun mielestä Audioslave ei ikinä oikein toiminut toivotulla tavalla. Bändi kuulosti "vain" osiensa summalta: Soundgardenin laulajan tulkintaa RATMin taustabändin säestämänä. Bändille ei siis ikinä oikein muodostunut sitä selkeää "omaa juttua", mikä herrojen aiemmista orkestereista selkeästi löytyi. Mun mielestä Cornell oli jotenkin "liian siisti" tähän bändiin. Katselin tuota DVD:tä tässä viime viikolla, eikä Cornell jotenkin vaan sopinut joukkoon. Sleep now in the firen olisi bändi ainakin voinut vetää instrumentaalina Bulls on paraden tyyliin. |
Sunna 16.02.2007 14:16:00 | |
---|
Mun mielestä Audioslave on ollut aika laimea keitos kahden kovan pändin porukasta. Soundgardenin ja RATMin kaltaisten bändien sekoituksesta olisi luullut saavan aikaan mielenkiintoisempaa matskua. Paina nuottia, kuuntele rokkia. |
Luulen että ihan hyvä juttu sekä Cornellin että Morellon ja kumppaneiden kannalta. Eka levy on hyvää rokkia mutta ei sen jälkeen ole Audioslaven tekemiset juuri jaksaneet kiinnostaa. |
bedlam 16.02.2007 14:27:42 | |
---|
Mielenkiinnolla kyllä odotan tuota Cornellin sooloa. Edellinen soolohan tuli melko pian Soundgardenin hajoamisen jälkeen, joten se sisälsi matskua jolla oli tietty etäisyys bändin musiikkiin. Nyt vuosikymmen myöhemmin voisi olettaa, että miehen ei tarvitse enää tarkoituksella vältellä kuulostamasta liikaa Soundgardenilta. Uutinen ei sinänsä kyllä mitenkään yllätä. Hyvä näin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Tympee Huttunen 16.02.2007 15:28:55 | |
---|
Ei tosiaan ole mikään yllätys ottaen huomioon Cornellin soololevyt ja RATM-reunionit. Revelations oli minusta selvästi paras Audioslave-lätty. |
Mileleo 16.02.2007 17:34:56 | |
---|
...josko se cornell vielä kasais soundgardenin niin avot! |
Tympee Huttunen 16.02.2007 19:36:36 | |
---|
...josko se cornell vielä kasais soundgardenin niin avot! Kovin se sitä kieltää nyt, mutta eipä ihme. Jos hän nyt kertoisi Soundgardenin re-unionista, ei ketään kiinnostaisi tuleva soololevy. Kaikki toimittajien kysymykset koskisi vain tuota odotettua comebackia. Kyllä Cornell vaimoineen tuota peliä osaa pelata. |
stratocaster 16.02.2007 19:40:02 (muokattu 16.02.2007 19:41:04) | |
---|
tämä on itseasiassa hyvä uutinen. vaikka audioslave on aikoinaan kuulunut lempiyhtyeisiini, niin olen tässä ihan viime aikoina huomannut seuratessani audioslaven livetaltiointeja, ettei cornell sovi siihen bändiin. siitä ei löyty sitä asennetta mitä tollanen taustabändi tarvii. ragestahan sitä löytyi aikoinaan hyvinkin paljon. toivotaan parasta, että ratm tekisi myös uuden levyn, toisin sanoen palaisi kehiin ihan kunnolla. EDIT: En jaksanut lukea kaikkia kommentteja tarkemmin, mutta juuri tätä tarkoitan: Mun mielestä Cornell oli jotenkin "liian siisti" tähän bändiin. Katselin tuota DVD:tä tässä viime viikolla, eikä Cornell jotenkin vaan sopinut joukkoon. Sleep now in the firen olisi bändi ainakin voinut vetää instrumentaalina Bulls on paraden tyyliin. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
pehko 16.02.2007 19:53:20 | |
---|
Hassua, just puhuin siskon kanssa kyseisestä herrasta/pumpusta ja sisko kysyikin että onko ne hajonnu, vastasin kieltävästi, mutta nytpä näin. RATM kun kunnon comebackin tekisi niin olisi silkkaa parhautta. HEAVY...FUCKING...METAL! |
MarkoA 16.02.2007 20:24:20 | |
---|
Mikä on RATM? Saa morkata, mutta en oikeasti tiedä?! May Your Will Be Done Dear Lord |
Lego 16.02.2007 20:26:29 | |
---|
Mikä on RATM? Saa morkata, mutta en oikeasti tiedä?! Rage Against The Machine, bändi. |
Tee 17.02.2007 01:37:01 | |
---|
Voi elukka kun Soundgarden tekis comebackin :E Eipä oo 90-luvun suuruuksista montaa jäljellä, jospa tässä sais pari kovaa comebackia... RATM on myös suosikkiorkestereita. It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|
carlos 17.02.2007 01:54:59 | |
---|
Vai niin. Jotenkin koko Audioslave ei missään vaiheessa minua vakuuttanut. Bändi tuntui ratsastavan soittajiensa entisten bändien maineilla.. Onhan niillä pari hyvääkin biisiä, mutta kovin vaisuksi jäi. Nyt vaan RATM takas, niin kukaan ei edes muistais koko Audioslavea! :D Exoskeletal junction at the railroad delayed |
juuso a 17.02.2007 03:03:48 | |
---|
Mun mielestä Audioslave ei ikinä oikein toiminut toivotulla tavalla. Bändi kuulosti "vain" osiensa summalta: Soundgardenin laulajan tulkintaa RATMin taustabändin säestämänä. Bändille ei siis ikinä oikein muodostunut sitä selkeää "omaa juttua", mikä herrojen aiemmista orkestereista selkeästi löytyi. Samaa mieltä. Olin toki innoissani silloin kun kuulin, että herrat aikovat tehdä yhteistyötä, mutta ei noista levyistä oikein koskaan tullut mitään huippuja. Kaikki jäi jotenkin muutamia kappaleita lukuunottamatta turhan keskinkertaisiksi tekeleiksi. Hyvää musaa niillä levyillä toki on mutta ei ne mun maailmaa mullistaneet missään vaiheessa. Audioslave kuulostaa liikaa Tom Morellolta ja Chris Cornellilta. |
Umpihullu 18.02.2007 20:11:19 (muokattu 18.02.2007 20:13:37) | |
---|
Soundgardenia on kyllä ollut monesti ikävä vuosien aikana, vaan lähteekö rumpali enää Pearl Jamista tämän sakin remmiin, kun on päässyt sisälle siihen porukkaan. Ei kyllä haittaisi yhtään, jos vaihtaisi kokonaan Soundgardeniin. Tätä Audioslavea en ole innostunut kuuntelemaan, jokin siinä tökkii vastaan, kaksi niin eri elementtiä bändissä kuin olla ja voi. Mitäs ne sounditarhan kitaristit ovat nykyään puuhailleet? Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
SmashedPumpkin 18.02.2007 21:25:19 | |
---|
Eikös Chris Cornell ole väläytellyt että Soundgarden voisi tehdä paluun kun aika on kypsä? Olisikohan nyt? |