Aihe: Led zeppelin
1 2 3 4 537 38 39 40 41131 132 133 134 135
Bald Anus
12.02.2007 14:47:32

Nyt alko tuo Presencekin mulle avautumaan!
"Remember, Sully when I promised kill you last? I LIED!" ~John Matrix
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
Lesko
12.02.2007 14:57:24
Nyt alko tuo Presencekin mulle avautumaan!

Se on hyvä, sillä levy on oikeasti melkoinen helmi. Achilles last stand ja Nobody's fault but mine on edelleen mulla Zeppelin top-10:ssä
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
zille
15.02.2007 14:37:31
Mä en ole ikänä ymmärtänyt tota Heartbreakerin sooloa, sori jos tästä on täälläkin jo kovin keskusteltu...
Mutta kattoin äsken Youtubesta videon Heartbreakerista, ja se oli mun mielestä aivan kamala se soolo. No olihan Jimmy aika vanhakin siinä. Siinä luki, että se olis Live Aidista, mutta joku siellä kommenteissa sano sen olevan Atlantic Records konsertista, koska Live Aidissa oli Phil Collins rummuissa, ja tässä oli joku muu. (Bonham?)
http://youtube.com/watch?v=4SaxpQO0c2w

Tai jos tuo nyt sitten on jotakin taidetta, jota kaikki ei vain ymmärrä.

Mulla on myös joku Rock Legends -VHS, jossa Jimmy vähän vanhempana kans vetää Stairway To Heavenin instrumentaalina, ja se kuulosti mun mielestä aika ällöltä. Säröt päällä jotain hempeetä näppäilyä...

Mutta muuten ihan lempikitaristejani kuitenkin. :) Vaikkakaan ei elämäntapojensa myötä...
Mitä häiritsevämpää, sitä parempaa.
taikakameli
15.02.2007 15:07:19
Mä en ole ikänä ymmärtänyt tota Heartbreakerin sooloa, sori jos tästä on täälläkin jo kovin keskusteltu...

Tuossa live aid -vedossahan page on kännissä/kamoissa, eli se selittänee jotakin. Muutenkin Zeppelinin loppuajan keikat on Pagen osalta aika surullista katsottavaa, on herra aika pihalla ja soittaa huonosti.

En mäkään kyllä tykkää siitä soolosta
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
Wahi
15.02.2007 15:23:54
Huhuh, aika kauheaa soittoa Pagelta tuossa videossa :/
Tympee Huttunen
15.02.2007 16:23:11
Todella väsynyt on tosiaan tuo Live Aid-veto. Ei ihmekään, ettei bändi halunnut sitä Live Aid-dvd:lle. En kyllä toivo Zeppelinin comebackia.
Bald Anus
15.02.2007 21:08:58

No tuollainenhan se soolo on aina ollut, ei kyllä välttämättä yhtä kämäisesti soitettu. Alussa ei itsellekään avautunut, mutta on siitä ruvennut tykkäämään, pesee nykytiluttajat 100-0.
"Remember, Sully when I promised kill you last? I LIED!" ~John Matrix
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
Alphie
15.02.2007 21:22:58
Joo-o, vaikka Pagen soitosta tykkäänkin, voin sanoa, että tuo veto oli kyllä jotain aika karmeaa. Soitto ei kulje ja silmät seisoo päässä...
Käykääpä tsekkamaassa: The Cloud
Hesrock
15.02.2007 22:29:33
Olihan tuossa pätkässä aika paskat soundit Jimmyn lespassa, ois ollu särölllä enemmän ja tonea niin ois voinut olla ihan jees..Miks te jumitatte johonkin tuommoseen vetoon kun on miljoona muuta parempaa vetoa ja sitä Zeppeliniä jos Bonham oli mukana, mukavempi niistä puhua, hä!?;)
Lesko
15.02.2007 23:40:36 (muokattu 16.02.2007 10:45:06)
Niin, ihan totta tuossa edellisessä viestissä, mitä sitä jumittamaan tällaseen, kun taas mm. Royal Albert Hallin keikka -70 on kovin keikka ehkä ever!
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
zille
16.02.2007 01:16:15
Miks te jumitatte johonkin tuommoseen vetoon kun on miljoona muuta parempaa vetoa ja sitä Zeppeliniä jos Bonham oli mukana, mukavempi niistä puhua, hä!?;)

Niin. Kyllä mä mietinkin, että uskallanko mä nyt täällä alkaa arvostelemaan ketään sellaistakin henkilöä, kun Jimmy Pagea. Muttemmä mitenkään kyllä siihen jumittanut, en todellakaan katsonut sitä videota edes uudestaan. :)
Se taas on aika tyhmää, että kun on vaan kuuluisa ja suosittu kaveri, niin se voi tehdä mitä vaan, ja on kuitenkin Jumala. Tossakin Heartbreakerin videossakin yleisö vaan hurraa kun Page yrittää tiluttaa. Eli pitää välillä laskea vähän sieltä pilvistä alas, että ei se ole pelkkää hyvää saanut aikaan. :)
Eli nyt voi taas aikansa kattella niitä hyviä videoita, ennen kun taas vois kattoa jonkun huonommankin vedon.
Mitä häiritsevämpää, sitä parempaa.
zepper
19.02.2007 15:02:13 (muokattu 19.02.2007 18:01:00)
Joku mennyt tämmösen zeppelin-aiheisen suomenkielisen fooruminkin aukaisemaan: http://ledzeppelin.lokomentti.com/index.php vaikuttaa ihan hyvältä idealta. Aluksi tietysti on hieman käyttäjistä pulaa, mutta eiköhän se juttu pian ala luistamaan.
Wahi
19.02.2007 16:17:06
Joku mennyt tämmösen zeppelin-aiheisen suomenkielisen fooruminkin mennyt aukaisemaan: http://ledzeppelin.lokomentti.com/index.php vaikuttaa ihan hyvältä idealta. Aluksi tietysti on hieman käyttäjistä pulaa, mutta eiköhän se juttu pian ala luistamaan.

Tuonnehan voisi melkein liittyä.
"no ku osaa tiluttaa ni osaa muutki asiat" TheLemon
Lesko
19.02.2007 17:26:29 (muokattu 19.02.2007 17:38:13)
No kyllä minä ainakin liityn, siellä siis tapaamme!

Edit: No niin, kyllä tuolla vielä juttua saadaan aikaan!
juuso a
19.02.2007 20:20:47

Muutenkin Zeppelinin loppuajan keikat on Pagen osalta aika surullista katsottavaa, on herra aika pihalla ja soittaa huonosti.

Valitettavan totta. Parhaimmillaan mies vetää todella hyvin, mutta sitten on niitä keikkoja (esim. Knebworth 1979 josta mulla on video) missä se vetää jotain kymmenen minuutin sooloja ja ne on kaameaa räpeltämistä.

Eipä mitään. Levyiltä bändiä jaksaa kuunnella siitäkin edestä ja How The West Was Won korvaa noita huteja melko mallikkaasti.
Lesko
19.02.2007 21:00:41
Valitettavan totta. Parhaimmillaan mies vetää todella hyvin, mutta sitten on niitä keikkoja (esim. Knebworth 1979 josta mulla on video) missä se vetää jotain kymmenen minuutin sooloja ja ne on kaameaa räpeltämistä.

Knebeworth on aivan SAATANAN kova keikka ja silloin Zeppelin näytti kyllä punk-liikkelle missä ne munat killuu! Esim. Achilles last stand Knebeworhissa on parasta ja kovinta Zepiä, jukopliut että se jyrää, vaikka itse pidän ihan alkuaikojen Zepistä (I,II) kaikkein eniten!
sus
19.02.2007 21:20:58
Se taas on aika tyhmää, että kun on vaan kuuluisa ja suosittu kaveri, niin se voi tehdä mitä vaan, ja on kuitenkin Jumala. Tossakin Heartbreakerin videossakin yleisö vaan hurraa kun Page yrittää tiluttaa. Eli pitää välillä laskea vähän sieltä pilvistä alas, että ei se ole pelkkää hyvää saanut aikaan. :).

Voihan se olla tyhmää, mutta minäkin olisin tuossa tilanteessa mielummin hurrannut kuin vaikkapa buuannut ja heitellyt tomaateilla.
The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...!
MarkoA
19.02.2007 21:34:05
Esim. Achilles last stand Knebeworhissa on parasta ja kovinta Zepiä, jukopliut että se jyrää, vaikka itse pidän ihan alkuaikojen Zepistä (I,II) kaikkein eniten!

Samat sanat täältä. Se, että Page välillä söheltää ja räpeltää, mun mielestä kuuluu vain asiaan. Joo-o. Mies soitteli jo aikalailla alusta alkaen aikas "löysällä otteella". Ei niin tarkkaa jos ei kaikki mene nappiin, pääasia että fiilis säilyy. Ja sehän säilyy.
Vaikka itsekkin pidän alkuzepistä eniten. II ja III on mun valinnat.

Hats off to Roy Harper.
May Your Will Be Done Dear Lord
drum_man
20.02.2007 14:50:47
Joku mennyt tämmösen zeppelin-aiheisen suomenkielisen fooruminkin aukaisemaan: http://ledzeppelin.lokomentti.com/index.php vaikuttaa ihan hyvältä idealta. Aluksi tietysti on hieman käyttäjistä pulaa, mutta eiköhän se juttu pian ala luistamaan.

Ärsyttävää kun 2 olen jo rekisteröitynyt, mutta en pysty aktivoimaan tunnusta kun eivät lähetä sitä vahvistus juttua sähköpostiin.
"Boy, you've got a right foot like a rabbit."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)