Volante 09.02.2007 17:43:25 | |
---|
Eikös tämä ole Ensiferumin Treacherous Gods? Heh, no sepä hyvinkin. Jatkakaa :) |
Dominator 11.02.2007 23:15:59 | |
---|
Ja heidän viimeinen päivä koitti ja minä olen se jota syyttää Jälleen siellä on satoja Ja he kaikki menettävät päänsä Ne joita halveksun, tapan ne Pitäis olla suhtkoht vaikea OHO! |
Tobby 12.02.2007 15:08:14 | |
---|
Ja heidän viimeinen päivä koitti ja minä olen se jota syyttää Jälleen siellä on satoja Ja he kaikki menettävät päänsä Ne joita halveksun, tapan ne Villi veikkaus: Scent Of Flesh - Art of Beheading? Rot In Piss |
lord of this world 12.02.2007 17:02:04 | |
---|
Ja heidän viimeinen päivä koitti ja minä olen se jota syyttää Jälleen siellä on satoja Ja he kaikki menettävät päänsä Ne joita halveksun, tapan ne Pitäis olla suhtkoht vaikea Barathrum - Last day in heaven????????? Olisko... Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!! |
Dominator 12.02.2007 22:37:31 | |
---|
Tobby jatkakoon. OHO! |
Tobby 13.02.2007 16:56:32 | |
---|
Epäuskollinen pappi, paha mies. Kuoleman merkki täyttää hänen kätensä. Musta ja valkoinen muuttuvat harmaaksi. Jumalanpilkassa hän rukoilee. Hän huomaa että hänen uskontonsa on pettänyt hänet. Paniikissa juosten hän pakenee. Taivaalta alas pudoten. Kunnia rikkaille, kertoo kaiken. Tervetuloa valheiden kirkkoon! Kyyhkyset kuolevat Pappi itkee Mies maksaa (tai jotain sinnepäin) Tervetuloa valheiden kirkkoon! Rot In Piss |
Daemon 13.02.2007 18:22:30 | |
---|
Forbidden - Chalice Of Blood Kaikki päätyy tritonukseen. |
Tobby 13.02.2007 19:13:01 (muokattu 13.02.2007 19:13:26) | |
---|
Forbidden - Chalice Of Blood Oikein meni Rot In Piss |
Daemon 13.02.2007 20:33:14 (muokattu 13.02.2007 20:34:20) | |
---|
Kiduttavan lunastuksen tuhoavat aatokset Tunkeutuvat häiriintyneen mieleni siteistä Langenneiden enkelten ylimaalliset äänet Kirkuvat hiljaa rienaa Armottomien riittien kauhistava arvoitus Kostontahdon syleillessä minua Kirotut muistot hyrskyvät luomakunnan kansanmurhaa Kuin kynnet lihassani Muuteltu alitajunta väkivalloin tuomittu Tämän murhaavan tahdon seinien keskellä Kaiut etäisestä saaliinhimoisesta menneisyydestä Hedelmöityvät nyt minussa puhtaimmassa vihassa Massahävityksen ja tappojen esi-isät Jakavat myrkkynsä läpi sieluni syövereiden Sarastava kidutus hävityksen polulla Saa minut tappamaan yhä uudelleen ja uudelleen Menehtyvän saaliin ainaiset ilmestykset Murhausmääräys korotettu minussa Loppumaton tuhoava mielihalu Pahansisuinen kostonhimoinen sydän Sarastava riivaus hävityksen polulla Saa minut tappamaan yhä uudelleen ja uudelleen
(Kyllä nämä sanoitukset ovat välillä sen kuuloisia, että ihan väkipakolla niitä on rustailtu otsa hiessa.Noh, mene ja tiedä) Kaikki päätyy tritonukseen. |
Daemon 14.02.2007 23:20:27 | |
---|
Annetaanpa vihje: Kyseessä EI ole Sarcofago, eikä myöskään Sepultura, vaan... Kaikki päätyy tritonukseen. |
Blodapelsin 15.02.2007 09:37:42 | |
---|
Sadus? :D Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
Daemon 15.02.2007 13:25:52 | |
---|
Bändi on samasta maasta, kuin nuo edellämainitut.Ovat käyneet Suomessakin soittelemassa.Kappaleen nimi on substantiivi henkilöstä, joka pyrkii lopettamaan kanssaihmisensä elintoiminnot väkivaltaisesti.Bändi on kiertänyt maailmaa varsin paljon Hate Eternalin ja Behemothin kanssa.Kerronko vielä tässä orkesterin nimen?? Kaikki päätyy tritonukseen. |
Tobby 15.02.2007 13:57:19 | |
---|
Kappaleen nimi on substantiivi henkilöstä, joka pyrkii lopettamaan kanssaihmisensä elintoiminnot väkivaltaisesti. Nyt heitän hatusta: Krisiun - Murderer? Rot In Piss |
Oikein veikattu.Hyvät oli avut. Seuraavaa sitten.. Kaikki päätyy tritonukseen. |
Tobby 15.02.2007 19:37:26 | |
---|
Seuraavaa sitten.. Tällasta tälläkertaa... Black metal on peli jota pelaan. Koska kukaan ei näytä minulle oikeaa tietä. olen verinen Antikristus, uskon ainoastaan pahaan. Syljen kirkolle ja saan pahaa mielihyvää Jumalanpilkkaaja... Kuoleman oikeudet, palaan helvettiin. Olen saatanan lapsi, hyökkään loitsun voimalla. Käännä ristin väärinpäin Luen mustaa raamattua, kruunu päässäni. Elämäni alkaa keskiyöllä Masturboin tappaakseni itseni. Jumalanpilkkaaja... Rakastan juoda omaa vertani Syntini on elämäni, sodassa jumalaa vastaan. Puhun demoneille tänä yönä. Nain ja Mustat joukot pimeän varjon valossa Jumalanpilkkaaja... Pahoittelen tönkköä käännöstä joissain kohdissa... Rot In Piss |
Tohtori Tonus 15.02.2007 19:39:04 | |
---|
Nopea ja tarkistamaton arvaus: Darkthrone - Blasphemer? "I hate every fucking aspect of playing live. I hate it almost as much as Christianity itself." -Fenriz |
Kerpele 15.02.2007 20:05:44 | |
---|
Tällasta tälläkertaa... Black metal on peli jota pelaan. Koska kukaan ei näytä minulle oikeaa tietä. olen verinen Antikristus, uskon ainoastaan pahaan. Syljen kirkolle ja saan pahaa mielihyvää Jumalanpilkkaaja... Kuoleman oikeudet, palaan helvettiin. Olen saatanan lapsi, hyökkään loitsun voimalla. Käännä ristin väärinpäin Luen mustaa raamattua, kruunu päässäni. Elämäni alkaa keskiyöllä Masturboin tappaakseni itseni. Jumalanpilkkaaja... Rakastan juoda omaa vertani Syntini on elämäni, sodassa jumalaa vastaan. Puhun demoneille tänä yönä. Nain ja Mustat joukot pimeän varjon valossa Jumalanpilkkaaja... Pahoittelen tönkköä käännöstä joissain kohdissa...
Sodom - Blasphemer ? |
Tobby 15.02.2007 20:07:30 | |
---|
Kerpele jatkakoon Rot In Piss |
Kerpele 15.02.2007 20:26:19 | |
---|
Jees, pileet, meni oikein. Mutta tässä tulee, pitäis olla suht helppoa huonosta käännöksestäni huolimatta: Leikkaus, ilman nukutusta Tunne veitsi lävistää sinut tarmokkaasti Alempiarvoinen, ei käyttöä ihmiskunnalle Köytetty alas, kiljuen ulos kuolemaan. (käännös toteutettu myös turhan sanatarkasti... :'D) |
DethBanger 15.02.2007 20:36:26 | |
---|
Jees, pileet, meni oikein. Mutta tässä tulee, pitäis olla suht helppoa huonosta käännöksestäni huolimatta: Leikkaus, ilman nukutusta Tunne veitsi lävistää sinut tarmokkaasti Alempiarvoinen, ei käyttöä ihmiskunnalle Köytetty alas, kiljuen ulos kuolemaan. (käännös toteutettu myös turhan sanatarkasti... :'D) Surgery, with no anaesthesia! Angel of death! kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |