sami_sumea 14.02.2007 23:53:12 (muokattu 15.02.2007 00:22:10) | |
---|
Törmäsimpä tuossa YtseJakken suosittelemana (tänks!) muutamaan loistavaan ilmaiseen plugariin: http://www.modernplugins.in-tw.com/ Pikaisen testailun jälkeen nämä paitsi näyttävät, myös kuulostavat todella hyviltä, esim 1176-emu on aivan helkutin hyvänkuuloinen rumpujen lyttäämisessä! Rok! edit: Nää on kyllä jotain aivan käsittämätöntä? Esim. nuo kompurat pesee kevyesti melkeinpä minkä vaan softaemulaatiokompuran mitä oon kuullut tähän mennessä? tuolta pari esimerkkiä: www.tuhkimo.net/sampo/modern .. "Yläpäiden kompressointi tuo mieleen Ruandan kansanmurhan ja botneosastollakin ollaan yleislakossa: laatusubbarini (Tannoy) ei löydä kappaleesta alle kymmenen hertsin taajuuksia, vaikka laskin kuunteluhuoneeni lämpötilan -18C-asteeseen." |
Da Make 14.02.2007 23:58:46 | |
---|
No voi kokkeli, Windows VST ärsyttää. |
No voi kokkeli, Windows VST ärsyttää. Sanos muuta... Missä on Mac AU!? jos on vinkkejä Intel AU plugareista (ilmaisista ja hyvistä) niin laittakaa tähän. Fish Filletsit ei taida vielä Intelillä pelittää? E: Vastaan itselleni. Tuommoinen löytyi http://www.bigbluelounge.com/forums/viewtopic.php?t=28884 möllisty |
ITTAM 15.02.2007 08:51:56 | |
---|
No ei ihan lyttyyn kehuta! Näissä on bugeja, esim mä en voi käyttää mun Nuendossa kun interface on huonosti kirjoitettu, näytöt pätkii jos on joku näistä aktiivisena. Mulle riittää Sonalksis,PSP,Voxengo,Waves,URS,Nomad ja jotkut muut toistaiseksi. Matti |
sami_sumea 15.02.2007 11:31:15 | |
---|
No ei ihan lyttyyn kehuta! Heh, lähti hanskasta yöllä :) Näissä on bugeja, esim mä en voi käyttää mun Nuendossa kun interface on huonosti kirjoitettu, näytöt pätkii jos on joku näistä aktiivisena. Mulle riittää Sonalksis,PSP,Voxengo,Waves,URS,Nomad ja jotkut muut toistaiseksi. Hmm. Mä kokeilin noita vain Fruityssa, toimivat siinä ilman ongelmia.. Pitää testata Cubasessa kunhan pääsen studiolle. Btw, waves + urs + sonalksis + psp-satsi alkaa olla siinä hinnoissa että parempi alkaakin riittää :) Noh, postailen lisää kokemuksia kunhan käyttötunteja kertyy.. ... "Yläpäiden kompressointi tuo mieleen Ruandan kansanmurhan ja botneosastollakin ollaan yleislakossa: laatusubbarini (Tannoy) ei löydä kappaleesta alle kymmenen hertsin taajuuksia, vaikka laskin kuunteluhuoneeni lämpötilan -18C-asteeseen." |
Danko 15.02.2007 23:07:58 | |
---|
Plussa vinkistä, rakastuin oitis. Dunkkis on kuin potku nivusiin. Siihen voi luottaa. -noir |
aapee 16.02.2007 08:24:14 | |
---|
Kaikella kunnioituksella ko. plugareita kohtaan... UAD:n vastaaviin kyllä ero on melkoinen ;) Mutta hinta-laatu-suhde on varmasti kohdallaan ja ne näyttävät kyllä hyvältä. aapee "Kelpaa moisille syrjäkylille..." |
-septimisti- 16.02.2007 16:43:18 | |
---|
Kaikella kunnioituksella ko. plugareita kohtaan... UAD:n vastaaviin kyllä ero on melkoinen ;) Mutta hinta-laatu-suhde on varmasti kohdallaan ja ne näyttävät kyllä hyvältä. aapee Ihmekös se, että näyttävät hyvältä, kun tuo esimerkiksi tuon LA2a:n ulkoasu on copypastettu pienellä modifioinnilla suoraan tuosta UAD:n versiosta. Aika kettumaista touhua, sanoisin. Noin muuten mulla oli noita jossain vaiheessa testissä, mutta en kyllä ihan niin hirveästi innostunut. Joku kompura siellä oli aika kivan kuuloinen ja tuo LA2a oli myös ihan hyvä. En kyllä osaa sen tarkemmin sanoa että kuulostaako sitten esikuvaltaan yhtään. Voisi ottaa noita katseltaviksi tässä taas kun uusiakin on ilmestynyt. |
ITTAM 16.02.2007 16:59:50 | |
---|
Tää Taiwanilainen kundi duunas nää omaksi ja kavereidensa huviksi, mutta juttu jotenkin levisi... Matti Mun pluggareissa kaikissa on se kuuluisa näppivika ;-) |
sami_sumea 17.02.2007 00:05:27 | |
---|
Kaikella kunnioituksella ko. plugareita kohtaan... UAD:n vastaaviin kyllä ero on melkoinen ;) Mutta hinta-laatu-suhde on varmasti kohdallaan ja ne näyttävät kyllä hyvältä. Hm. Kyllä noista saa ihan rehellisesti myös ulos helkutin hyvää soundia, erityisesti rummuista :) ... "Yläpäiden kompressointi tuo mieleen Ruandan kansanmurhan ja botneosastollakin ollaan yleislakossa: laatusubbarini (Tannoy) ei löydä kappaleesta alle kymmenen hertsin taajuuksia, vaikka laskin kuunteluhuoneeni lämpötilan -18C-asteeseen." |
aapee 17.02.2007 15:42:26 | |
---|
Hm. Kyllä noista saa ihan rehellisesti myös ulos helkutin hyvää soundia, erityisesti rummuista :) ... Totta varmasti. Joskushan rummuille toimii jopa parhaiten hieman lo-fi meininki. En sillä, että nämä välttämättä olisivat lo-fi:ta ;) . aapee "Kelpaa moisille syrjäkylille..." |
Riku Rotten 08.06.2007 15:53:13 | |
---|
2007/04/20 on tullu päivitys Antressin plugeihin. |
KaljaMaha 09.06.2007 12:41:30 | |
---|
Kyllähän nämä hyviä ovat. ... |
Chade Fallstar 10.06.2007 16:29:48 | |
---|
|
axelsson 13.08.2007 22:13:50 | |
---|
Uutta versiota ja uutta plugia on pukannut taas hiljattain, mm. pultec eq -mallinnos. |