Onko kukaan tilannut kyseisestä lafkasta mitään koskaan? Itsellä alkaa jo nyt hermot mennä tuon kanssa vaikka tuotteet on maksettu vasta edellispäivänä. Tilasin Led Zeppelin laukun ja paidan, kun olin tilauksen tehnyt ja tilausvahvistuksen hyväksynyt, summalla 60,60€ jossa postikuluja 2,70€, niin muutaman tunnin päästä tulee sähköpostiin viesti, että pitäisi maksaa enemmän ,kun heidän laskurinsa on ollut rikki ja postikuluja olisi kuulunut tulla 7,70€, no en tietenkään sellaista maksa, kun tilauksen oli tuohon ensimmäiseen hintaan tehnyt. Noh, nyt kun on kulunut muutama päivä tilauksen teosta, niin äsken tuli viesti, että Zeppelin paidat on loppunut ja menee maximissaan pari viikkoa, että saa sellaisia tilattua. Sivuilla ei vieläkään lue että paidat olisivat loppu, ja kun sivuja tarkastelin, niin nuo paidat eivät ole montaa viikkoa olleet edes myynnissä tuolla ja taidan olla ensimmäinen kuka sellaisen tilaa, mutta silti ne ovat loppu. On kyllä vihonviimeinen paikka, josta tämän jälkeen tilaan yhtään mitään! P*rkele! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Sivuilta ei löydy y-tunnusta tai osoitetta, ainoostaan email ja puhelinnumero. Aika luotettavaa. Tilausvahvistuksessa oli y-tunnus... "Mitä takoittaa groove?"
Hah, homma saa jatkoa. Sain siis laukun ajoissa, joka oli erittäin vääränlainen ja nyt kun olen melkein 4 viikkoa sitä paitaa odottanut, sieltä tuli viesti että paitaa ei ole eikä tule, joten tilaus peruutetaan. Noh, tarjosivat sentään rahani takaisin! "Mitä takoittaa groove?"
Itse olen tilannut kyseisestä paikasta pari lippistä ja paidan. Aivan ajallaan tuli. Hyvä kuulla, kun tekisi mieli sieltä vielä tilata, kun myyvät tavaraa jota ei muualta Suomesta taida saada! "Mitä takoittaa groove?"