cruel_destiny 13.02.2007 22:06:09 | |
---|
On se surkea, uskokaa vaan. ootko oikeasti testannu, pieksee mun frendin marshallin, jotka on aika legendoja (mg15), ihan 100-0. middlet nollille ja menoksi... JAU! |
Rakoni 13.02.2007 22:17:07 | |
---|
ootko oikeasti testannu, pieksee mun frendin marshallin, jotka on aika legendoja (mg15), ihan 100-0. middlet nollille ja menoksi... JAU! Olen testannut muutamaan otteeseen. Marshall MG:stä ei kannata edes puhua. Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa. |
RekoS 13.02.2007 22:50:33 | |
---|
Kitketään ne huonot vitsit pois. samoilla linjoilla mä en löydä tuosta mitään huonoa? varmasti sopiva aloittajalle, miksi ei myös kokeneemmalle... Älkääs nyt, onhan Spiderissa komeat Cleanit ja siihen toimivat efektit. Se särö puuha on jotain aivan muuta, mutta jos siihen lisää EQ:n, Filterin ja Tube Screamerin eteen ja Englin etuasteen ja mesan päätteen niin avot. |
cruel_destiny 13.02.2007 22:56:08 | |
---|
eikö tässä jakseta huomata mun sarkastisuutta vai missaanko mä jotain? :D okei, ite lopetan ainaskin... :) |
Rakoni 14.02.2007 09:08:24 | |
---|
eikö tässä jakseta huomata mun sarkastisuutta vai missaanko mä jotain? :D okei, ite lopetan ainaskin... :) Piti vaan varmuuden vuoksi sanoa ettei joku oikeasti mene ostamaan tuota :) Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa. |
Ja nyt lähtikin Thomannilta tilaukseen valkoinen MicroCube. Kiitos kaikille viestin lähettäneille! When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God! |
Jaqqi1991 14.02.2007 15:57:26 | |
---|
Itsekkin etsin kotiin jotain monipuolista vahvistinta. Musiikkia aivan laidasta laitaan Cannibal Corpse - hendrix.. Kannattaisiko putkicombo jossa hyvät puhtaat ja johon sitten säröpedaalein etsimään säröä? Mikä olisi tälläinen combo? Pitäisi lähteä saundia tyyliin Steve vai, SRV, Hendrix, Clapton, Jonhnson ja raskaampaa Mokoma, Stam1na, Pantera, CCorpse, Megadeth Kitarat Ltd:n m- 1000 emg:n mikeillä ja tulossa joku stratocaster texas specialeilla. Äänityksiä tulen tekemään sillä Entäs mitä pedaaleista sitten? Joku fuzz hendrixiin ja muuhun kevyempään. Ja joku raju säröpedaali vaikka dime distortion, riittääkö yksistään puhtaan kanavan päälle? Niin ja budjetti luokkaa +/- 700€ Ja kotiin tulossa |
Kaihua 14.02.2007 17:59:30 | |
---|
Tee niinku mä teen. Älä tee! - Vaiha putkikombos mun tokai stratoon? |
Wahi 14.02.2007 18:07:14 (muokattu 14.02.2007 18:07:31) | |
---|
Harley Benton GA5, eikä maksa paljoa. Yllättäen.. Kummasti muuten muistuttaa sitä yhtä Epin pikkukomboa.. http://www.thomann.de/fi/harley_benton_ga5.htm Hoho, luulin että kirjoitit "Harley Benton GAS" ja olin jo ihan että WTF? Joo, Epistä kopio näyttää olevan. |
Nacher 14.02.2007 19:30:27 | |
---|
Itsekkin etsin kotiin jotain monipuolista vahvistinta. Musiikkia aivan laidasta laitaan Cannibal Corpse - hendrix.. Kannattaisiko putkicombo jossa hyvät puhtaat ja johon sitten säröpedaalein etsimään säröä? Mikä olisi tälläinen combo? Pitäisi lähteä saundia tyyliin Steve vai, SRV, Hendrix, Clapton, Jonhnson ja raskaampaa Mokoma, Stam1na, Pantera, CCorpse, Megadeth Kitarat Ltd:n m- 1000 emg:n mikeillä ja tulossa joku stratocaster texas specialeilla. Äänityksiä tulen tekemään sillä Entäs mitä pedaaleista sitten? Joku fuzz hendrixiin ja muuhun kevyempään. Ja joku raju säröpedaali vaikka dime distortion, riittääkö yksistään puhtaan kanavan päälle? Niin ja budjetti luokkaa +/- 700€ Ja kotiin tulossa Joo ei tule tuolla budjetilla, jos millään, onnistumaan. |
Jaqqi1991 14.02.2007 20:00:39 (muokattu 14.02.2007 20:02:12) | |
---|
Joo ei tule tuolla budjetilla, jos millään, onnistumaan. Siis saundia sinnepäin. Hyvä puhdas, fuzz, pikkuroso/ rocksärö ja mättösärö Eli vahvari jossa hyvät puhtaat, ostan fuzzin ja jonkun mättöpedaalin kun löytyy jo hot head + delay ja chorus Noinko vai onko järkevämpää vaihtoehtoa? Mikä olisi tuollainen halpa vahvistin jossa hyvä puhdas? |
cruel_destiny 14.02.2007 20:38:31 | |
---|
Siis saundia sinnepäin. Hyvä puhdas, fuzz, pikkuroso/ rocksärö ja mättösärö Eli vahvari jossa hyvät puhtaat, ostan fuzzin ja jonkun mättöpedaalin kun löytyy jo hot head + delay ja chorus Noinko vai onko järkevämpää vaihtoehtoa? Mikä olisi tuollainen halpa vahvistin jossa hyvä puhdas? myyt pedaalis, ostat ME50 (käytettynä) ja joku perushyvä kliini vahvari? ei ainakaan budjetti pitäis ylittyä, voit ehkä saada mäyräkoiran mukaan... |
Twistyh 15.02.2007 17:17:40 (muokattu 15.02.2007 19:25:56) | |
---|
myyt pedaalis, ostat ME50 (käytettynä) ja joku perushyvä kliini vahvari? ei ainakaan budjetti pitäis ylittyä, voit ehkä saada mäyräkoiran mukaan... Jep. Hyvä idea. Ja vähemmän sitä saatanan mnetin arvostelujen lukemista. Eiku "tulossa kotiin". eiks siihen ois hyvä vaikka pod ja podi stereoihin? |
timus 22.02.2007 13:25:28 | |
---|
Line6 Spider III 15 vai CUBE-20X Eli hakusessa olisi sellainen kelpo kotisohvasoittoon sopiva mylly. Säröäkin saisi löytyä sopivasti ja kuulokelähtö on tietty must kotirauhan säilymiseksi. Ja Auxi tietty on mukava, niin saa taustajytääkin tarvittaessa eli millaisia kokemuksia noista parista ja toki muutkin ehdotukset kiinnostaa kovasti kiitosta etukäteen vaivautuneille Morning people don't exist. Coffee does! |
duc 22.02.2007 13:49:34 (muokattu 22.02.2007 13:50:26) | |
---|
Line6 Spider III 15 vai CUBE-20X Cube ehdottomasti, ellet sitten saa todella halvalla tuota Spideriä. Spider kyllä kelpaa kotisoitteluun ihan ok, mutta Cube ja Voxin ValveReactor -sarja ovat sen verran parempia että ennemmin kannattaa niihin tutustua. |
Hannu H. 22.02.2007 13:54:43 (muokattu 22.02.2007 13:55:02) | |
---|
LaXu: mutta ainakin henk. koht. vetäisin sellaisella varsin mielelläni juuri esim. mökillä. Toimii. Kuulas kesäilta, mökin terassi, pullo olutta, sauna tulilla, strato ja mies.. ja kauniisti soi blues. |
Iban3z 22.02.2007 14:13:16 | |
---|
Line6 Spider III 15 vai CUBE-20X Eli hakusessa olisi sellainen kelpo kotisohvasoittoon sopiva mylly. Säröäkin saisi löytyä sopivasti ja kuulokelähtö on tietty must kotirauhan säilymiseksi. Ja Auxi tietty on mukava, niin saa taustajytääkin tarvittaessa eli millaisia kokemuksia noista parista ja toki muutkin ehdotukset kiinnostaa kovasti kiitosta etukäteen vaivautuneille Cube 20x on todella monipuolinen vekotin. Itse omistan ja myös tykkään. Kliinit hyvät, särötkin ihan ok, mutta jonkun säröpedaalin kanssa särö on jo hyvä. Cube 20x hinta on 159e. http://www.thomann.de/fi/roland_cube_20x.htm Ja Line6 spider 139e. http://www.thomann.de/fi/line6_spider_iii_15.htm |
tommi_899 22.02.2007 15:03:40 | |
---|
Rolandin 20x, mainio laitos, jopa microcubea parempi :) suosittelen kovasti |