isojussi 09.02.2007 13:27:18 | |
---|
No joo, mä tykkään jazz-stankuista ja siihen jengiin tulee lisäksi Cole Porter ja Irving Berlin. Ja George & Ira Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Anonymous-jazz 09.02.2007 14:04:26 | |
---|
Joseph Williams, Jay Graydon, Steve Kipner, Randy Goodrum, David Foster, Burt Bacharach, Carole Bayer Sager jne. Kustavilainen tilaa olutta rahtina: "Milloin olut on kustavissa?" |
Tankero 09.02.2007 14:07:45 | |
---|
Norah Jones Kotomaisiahan se Pekkapoika tais kaipailla, niin Juha Tapio. Hänessä tuntuu olevan ainesta. Varmasti, vissiin. |
LaKe 09.02.2007 15:09:02 | |
---|
Kyllä mä nostaisin listalle sellaiset nimet kuin Marko Haavisto ja Rauli "Badding" itse. Raulinkin ainakin omiin nimiin merkityissä biiseissä on jotain sellaista herkkyyttä, jota aikuinen mies ei pysty millään edes käsittämään. Siis mun mielest. :) Love the feel. |
EP 09.02.2007 15:12:41 | |
---|
Hö! Meinasi vallan unohtua: Irwin ja Veksi Salmi! |
half 09.02.2007 22:27:02 (muokattu 09.02.2007 22:50:36) | |
---|
Junnu ja Juice ja sitten - minä. ;) Niin mitä? Pysy Sinä sentään hengissä. |
steelysam 14.02.2007 01:47:35 | |
---|
Cole Porter on ikuinen ykkönen mulle. Billy Strayhorn, Holland/Dozier/Holland,Rauno Lehtinen, Bob Dylan, Lennon/McCartney, Brian Wilson, Stevie Wonder, Becker & Fagen, J.Karjalainen, Pave Maijanen, ja moni muu.... Möllisty |
M.i.k.key 14.02.2007 03:35:30 | |
---|
Cole Porter on ikuinen ykkönen mulle. Billy Strayhorn, Holland/Dozier/Holland,Rauno Lehtinen, Bob Dylan, Lennon/McCartney, Brian Wilson, Stevie Wonder, Becker & Fagen, J.Karjalainen, Pave Maijanen, ja moni muu.... Semmoinen lista ettei juuri mitään kysytävää! möllisty |
Sertzo S 14.02.2007 08:20:26 (muokattu 14.02.2007 08:21:24) | |
---|
Virhe tai liian lyhyt kirjoitus. |
EP 14.02.2007 13:10:29 | |
---|
Semmoinen lista ettei juuri mitään kysytävää! Mitä tuo Maijanen tuolla tekköö? :) |
Sertzo S 14.02.2007 14:00:00 | |
---|
Mitä tuo Maijanen tuolla tekköö? :) On sillä joitain aivan hyviä ja mukaviakin pop-ralleja. Vanha Paradisen bassonsoittaja yms. |
veeka 14.02.2007 15:00:28 | |
---|
On sillä joitain aivan hyviä ja mukaviakin pop-ralleja. Vanha Paradisen bassonsoittaja yms. Maijanen ei ole Royalsin jälkeen tehnyt mitään merkittävää, umpituubaa suurin osa. Yamma Yamma! Heh, heh! työtä työttömille, viinaa soittajille |
Maijanen ei ole Royalsin jälkeen tehnyt mitään merkittävää, umpituubaa suurin osa. Yamma Yamma! Heh, heh! No tuo euroviisu ei kyllä kuulu hänen parhaimpiinsa ja makuasioitahan nämä ovat. |
v_m_kangas 14.02.2007 15:23:39 | |
---|
On sillä joitain aivan hyviä ja mukaviakin pop-ralleja. Vanha Paradisen bassonsoittaja yms. Yamma yamma biisissähän ei sinänsä huonoa ole muu kuin se Yamma jamma osio. Liekkö joku ylen heppu vaatinut jotain kansainvälistä tuohon biisiin :) Sen tilalle kun olisi kunnollinen kertsi, siitä tulisi aivan kohtuu biisi ja tyyliltään samaa luokkaa muiden Maijasen biisien kanssa. Humppaa tai soita humppaa |
M.i.k.key 14.02.2007 15:28:27 (muokattu 14.02.2007 15:40:08) | |
---|
Tehkää ensin ite pari biisiä mitkä on lähelläkään tasoa Jano, Elämän nälkä, Ikävä, Lähtisitkö... Ja tuottakaa siinä välissä joku Levoton tuhkimo tyyppinen hitti. Sitten vasta haukkukaa Paavalia jos siltä vielä tuntuu E: Minäkin lisään http://koti.mbnet.fi/pavem/lahtisitko.htmYamma yamman poissaolo kertoo jotain mitä mieltä herra on itse kappaleesta... möllisty |
Martso 14.02.2007 15:33:46 (muokattu 14.02.2007 15:39:07) | |
---|
Tehkää ensin ite pari biisiä mitkä on lähelläkään tasoa Jano, Elämän nälkä, Ikävä, Lähtisitkö... Ja tuottakaa siinä välissä joku Levoton tuhkimo tyyppinen hitti. Sitten vasta haukkukaa Paavalia jos siltä vielä tuntuu Hän tulee mun sänkyyn, Kaikki nämä vuodet, Kuokkavieras, Palava Sydän... Onhan näita vaikka kuinka hitosti! E: Pakko lisätä vielä: Joki ja meri, Esplanadi... koko ajan muistuu lisää hyviä. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Riksteri 14.02.2007 15:40:21 (muokattu 14.02.2007 15:40:42) | |
---|
Yamma yamma biisissähän ei sinänsä huonoa ole muu kuin se Yamma jamma osio. Liekkö joku ylen heppu vaatinut jotain kansainvälistä tuohon biisiin :) Sen tilalle kun olisi kunnollinen kertsi, siitä tulisi aivan kohtuu biisi ja tyyliltään samaa luokkaa muiden Maijasen biisien kanssa. Samaa mieltä, eikä tuo jamma jammakaan minua häiritse yhtään. Jos vain sanoja kuuntelee niin tulee sellainen muistikuva kuin biisissä ei juuri mitään muuta olisi ollutkaan. Esiintyminenkin oli mielestäni erittäin energinen (paitsi nuo keltaisiin pukeutuneet tiput taustalla),mutta ehkä kappale oli vain jollain tavalla liian kevyttä musiikkia ja väärällä kielellä esitettyä. http://www.youtube.com/watch?v=P5ztxzjYVAY Meitä on moneen lokomotiiviin ja osa jää tatsuunalle. |
EP 14.02.2007 15:47:20 (muokattu 14.02.2007 15:50:13) | |
---|
Tehkää ensin ite pari biisiä mitkä on lähelläkään tasoa Jano, Elämän nälkä, Ikävä, Lähtisitkö... Ja tuottakaa siinä välissä joku Levoton tuhkimo tyyppinen hitti. Sitten vasta haukkukaa Paavalia jos siltä vielä tuntuu E: Minäkin lisään http://koti.mbnet.fi/pavem/lahtisitko.htm Yamma yamman poissaolo kertoo jotain mitä mieltä herra on itse kappaleesta... Oho! Pittee pyytee anteeksi: http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/haku.php-------------------------------------------------------------------------------- Säveltäjä Maijanen Pekka Juhani Käytti salanimeä: Maijanen Paavo Maijanen Pave Kappale 10 years boogie About not worth writing home about And the mother loves the child Cafe on the road Can't see noboty Coward Crowd of nonsense Ei mitään Everythings alright Freedom Going on with my badself Good night Gypsy girl Hei hei Hgih High Hiljainen runo Ihminen hallitsee ok Jalan jälki Kaikki vanhat laulut Kaukosäädin ja kaljapullo Kauniita kesäpäiviä Kings of power Kohti uutta maailmaa Last jump Lähtö Maybe Mies muuan muistopuhe Mistakes Mona lisa Monoply More is that youll give / get Mä haluun olla mä Night funk Onkijan onni Out Pidä huolta Public jump Raining again Rock me Roll it up Rolling bones Sadetanssi Se ei voi Sotilaspoika Start the engine Syksy Tell me it's alright Think what you think Tv mies Tähdenlento Täynnä elämää Valkeat linnut Viimeinen kesä Wanhaan malliin Were going away Yön jälkeen Älä valita ole jee jee En oo tiennytkään/ kuullut jostain syystä nuista kun muutaman.. :/ Kiitos ja anteeks' :) |
asdfg 14.02.2007 15:51:43 | |
---|
Oho! Pittee pyytee anteeksi: http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/haku.php -------------------------------------------------------------------------------- Säveltäjä Maijanen Pekka Juhani Käytti salanimeä: Maijanen Paavo Maijanen Pave Pitänee lisätä vielä salanimi Maija Paavonen... |
isojussi 14.02.2007 16:24:06 | |
---|
Tehkää ensin ite pari biisiä mitkä on lähelläkään tasoa... Toi muuten pätee aika moneen muuhunkin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |