Aihe: Jatko-osat
1 2
juuso a
14.02.2007 01:23:22

Minusta Batman Begins oli Burtonin Batmania parempi, mutta eipä se oikeastaan jatko-osa olekaan, vaan uusi filmatisointi aiheesta.

Tästä olen kyllä eri mieltä. Olen kyllä silti pitänyt Nolanin muista leffoista, mutta tuon Batmanin se mun mielestä sössi. Ehkäpä se vaan johtui tarinasta joka oli mun mielestä jotenkin korni.
bedlam
14.02.2007 10:08:24

Tästä olen kyllä eri mieltä. Olen kyllä silti pitänyt Nolanin muista leffoista, mutta tuon Batmanin se mun mielestä sössi. Ehkäpä se vaan johtui tarinasta joka oli mun mielestä jotenkin korni.

Mikäs tuossa tarinassa aiempia Batmaneja kornimpaa oli?

En minäkään kyllä aivan ole varma ansaitseeko tuo nyt sentään olla imdb:n listalla NOIN korkealla, vaikka taisin viiden tähden edestä elokuvaa hehkuttaakin. Pitäisi katsoa uudemman kerran, mutta kyllähän tuo oli niitä leffoja jotka melkein vaativat toimiakseen paljon ääntä ja suuren kuvan.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
mr_b
14.02.2007 10:26:11

Matrixien jatko-osat ovat myös musta hienoja.

Tulevat muuten tv:stä ihan kohta. Ykkösmatrix tuli minulle ihan pimennosta ja oli todella positiivinen kokemus, kakkosessa oli kaikenlaisia hauskoja ideoita, joitten toteuttaminen jäi puolitiehen ja kolmosta katsellessa teki jo mieli pikakelata, mutta ei leffateatterissa voinut...
Summer in the city and winters in Miami
Qsysi
14.02.2007 11:10:47
Tuon leffan ongelma oli, että se teki ongelman miljonäärin pukeutumisesta lepakkoasuun. Elokuva itse alleviivasi viittapelleilyä. Möreä ääni oli myös koominen.

Tota en kanssa tajunnut. Ei sitä aiemmissakaan leffoissa ole noin överiksi vedetty. Käheä tjsp olisi toiminut paremmin.
Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini
Brian May jr.
14.02.2007 11:19:14
Minusta Tähtien Sodatkin ovat jatko-osia, vaikka pohjatarina olikin jo ensimmäistä osaa tehtäessä trilogiaa varten valmiina.

Ymmärrän pointin, mutta itse en pidä niitä jatko-osina vaan pikemminkin ehyenä tarinana. Imperiumin vastaiskua voisi tosin pitää jonkinlaisena jatko-osana aiemman osan "lopullisuuden" vuoksi, mutta Jedin paluu on suoraa jatkoa Imperiumin vastaiskun tapahtumille.

Takaisin aiheeseen: Spiderman 2 oli mielestäni huomattavasti parempi kuin ensimmäinen.
Vettä!
juuso a
14.02.2007 11:31:34

Tuon leffan ongelma oli, että se teki ongelman miljonäärin pukeutumisesta lepakkoasuun. Elokuva itse alleviivasi viittapelleilyä. Möreä ääni oli myös koominen. Elokuva sisälsi myös kosolti "hauskoja" one-linereita. Leffa koitti olla samaan aikaan synkkä draama ja komediallinen toimintapläjäys.

Tässähän niitä syitä onkin. Siihen kun vielä lisätään huono pääpahis ja se että tästä Batmanistä puuttuu se tietty sarjakuvamaisuus joka oli edellisissä niin ei kai tarvitse selittää enempää. Tämän lisäksi olisin ottanut Katie Holmeksen tilalle jonkun muun. Se on liian Dawson's Creek jos ei se näyttele jotain friikkiä tai lutkaa.:)
Jarkko G.
14.02.2007 11:39:49
Tämän lisäksi olisin ottanut Katie Holmeksen tilalle jonkun muun. Se on liian Dawson's Creek jos ei se näyttele jotain friikkiä tai lutkaa.:)

Plussan paikka :D
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Randomizer
14.02.2007 14:18:36 (muokattu 14.02.2007 14:18:47)
Turtles 3. Paskin jatko-osa koskaan: http://www.screwattack.com/Flash%20HTML/ANN/TMNT3movie1.html

Ja vielä keskustelua jatko-osista ja niiden nimeämisen loogisuudesta:
http://www.youtube.com/watch?v=OEVzPCY2T-g
Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)