Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 518 19 20 21 2265 66 67 68 69
purple_turtle
07.02.2007 21:17:07
basistit:
ei jaksa.
oon ryyppäämässä. (ei harjotuspäivänä mennä ryyppäämään)
on krapula.(ei ennen harkkoja mennä ryyppäämään)
pitää vahtia siskoa.
ei jaksa kävellä
ei oo hyvä fiilis
PELAAN RUNEA! (jouduin ostamaan uuden puhelimen...)
pelaan wowia.
oon nukkumassa (18.00....)
pitää lukea kokeisiin( jääny kerran luokalle keskiarvo tasan 7

kitaristi
pitää ajaa nurmikko(asuu kerrostalossa)
tyttöystävä tuli käymään( sinkku)
pitää laittaa ruokaa( syö aina purkkiruokaa tai mikropizzaa)

rumpali
mentiin softaamaan ( joku odotti treeniksen pihalla 20 min)
ei pysty pitää mennä laneihin

jokainen näistä jäsenistä on erotettu
hard being me
Sipher
11.02.2007 22:54:52

niin se vain menee, että jos oikeasti kiinnostaa bänditoiminta edes inasen verran, niin eipä noita syitä tarvi keksiä. työasiat/muut "oikeat" syyt kuuluvat ilman muuta elämään mutta jos poissaolot johtuvat kiinnostuksen puutteesta niin ei muuta kuin sormi kohti treeniksen ovea. sitäpaitsi ei krapula ole mikään syy olla pois. ei niin pahaa krapulaa voi olla etteikö silti voi repiä itteensä sängystä ja kylmän suihkun kautta kämpille. jos on sovittu että huomenna on treenit ja jollei ole joku force majeure tyyppinen este (herää putkasta/sairaalasta/on kuollut) niin kyllä mut ainakin saa sinne. jos laatta lentää kesken lauseen ni sehän on vain rock :)

ja itse aiheeseen:
typerin syy ikinä on "ei jaksa"
Dead girls are easy
saastara
11.02.2007 22:58:06

Mahtaa olla reeniksellä hiljaista. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
Diego
12.02.2007 01:57:49
Erään bändin rumpalilla oli vakiosyy, minkä nojalla jättäytyi aina yhteisistä treenikarkeloista pois: "Pitää vahtia uunia"
Ota Mobilatia jos närästää
migreeni
14.02.2007 00:55:23

Ei muuta voi sanoa kun HYVÄ! :)
Jag
14.02.2007 09:48:51

"Mul on ruoka" - vituttaa suhtkoth mukavasti.
"Soitetaan viel yks biisi ja lähetään sit, kun mun äiti soitti ja sano et ruoka on valmis"
Eih... Oikeasti... :'(
Pentujahan me vielä (minä enää 2kk!) mutta eikö tuo ole vähän ali-arvoinen suoritus 17-vuotiaalta?

tavallaan ymmärrän. Mutta katson kuitenkin, että ruoan tekijän työtä tulee kunnioittaa vähintäänkin olemalla paikalla ruoka-aikaan. Epäilen että ette (tai hän ei) maksa ruuasta mitään tai osallistu ruuan hankintaan tai valmistukseen. Näin huimassa 18 vuoden iässä sitä on tyytyväinen että joku kehtaa tehdä kaiken valmiiksi eikä potki pihalle.

Tuskin olisi mahdotonta sopia ruokailu- ja treeniajat niin etteivät ne menisi päällekäin
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Deepdelver
14.02.2007 22:40:29

Näyttää muuten olevan, että basistit on niitä, jotka "lintsailee" eniten treeneistä. Mystistä...

Totta! Ja mystistä.. Itse on basisti sanonut kerran että "En voi tulla kun ei oo kyytii..." "No ei se mitään, mä hommaan sulle kyydin??" "Niin mut... Mun täytyy.. öö.. Mun täytyy siivota ja vähän kouluhommia.." "Ok"- sanoin ja lopetin puhelun. Illalla näin kyseisen kaverin ulkona kävelemässä parin muun tyypin kanssa.. Että näin.
"Dont Kill Rock'n'Roll."
Prkl
15.02.2007 22:14:47
Erään bändin rumpalilla oli vakiosyy, minkä nojalla jättäytyi aina yhteisistä treenikarkeloista pois: "Pitää vahtia uunia"

Jostain syystä repesin tälle. Hohohoo..
Moimies
16.02.2007 00:02:11 (muokattu 16.02.2007 00:02:57)
Totta! Ja mystistä.. Itse on basisti sanonut kerran että "En voi tulla kun ei oo kyytii..." "No ei se mitään, mä hommaan sulle kyydin??" "Niin mut... Mun täytyy.. öö.. Mun täytyy siivota ja vähän kouluhommia.." "Ok"- sanoin ja lopetin puhelun. Illalla näin kyseisen kaverin ulkona kävelemässä parin muun tyypin kanssa.. Että näin.

Et kumminkaan mennyt kysmäämään että mitäs on meneillään tollasen touhun kanssa?

E: Noinkin lyhyt lause, siinä voi se typo olla, kirjota humalassa lisää.
Archt!!! Etsitään treenikämppää Mikkelistä!
D-pick
16.02.2007 17:12:42
Ex-rumpalilla oli monesti syitä jotka kuullessa ei tiennyt pitäisikö itkeä vaiko nauraa. Aika on onneksi kullannut muistoja niin paljon ettei kaikkia enää muista. Yksi hyvä oli jalkakipu. Jälkikäteen selvisi että jalka kesti sählyn pelaamisen muttei soittamista...
Nieby
18.02.2007 17:06:48
Krapula.

Aivotärähdys jalkapallopelistä, kai se riittää syyksi ;)

Lapin matka, tääkin kai kelpaa...

Ohan niitä...
purple_turtle
18.02.2007 20:35:13
niin jokaiseen jäseneen mahtuu kaks rumpalia 11 kitaristia 10 basistia ja 2 laulajaa. miksei ihmiset enää taho soittaa? mikään ei oo niin seksikästä kun olla bändissä. okei hevissä ei oo ehkä seksiä ja iskelmä karkottaa sitä paremmin kun sloggi maxit mut silti...
hard being me
loituma
19.02.2007 08:16:49 (muokattu 20.02.2007 08:23:06)
Rumpali osaa olla aika epeli:

"En jaksa" - Toi on ihan vampulan ärsyttävää.

"Teen läksyt" - Voisko niitä läksyjä tehä aikasemmin/myöhemmin?
Rhandy Rhoads nousee haudasta ja soittaa Paranoidin! .........ja tipahtaa taas.
Silenseux
19.02.2007 10:01:43 (muokattu 19.02.2007 10:56:07)

kaikkein ärsyttävintä ja kummallisinta on kun musiikin ammattiopistossa opiskelevat eivät tule treeneihin eivätkä edes ilmoita mitään. siinä kärsii kaikkien muidenkin opiskelu ym. koska eihän mitään voi treenata valmiiksi jos porukka on jatkuvasti pois. ja kun aika rajat useimmin kuitenkin on.. miksi hakea opiskelemaan ammattimuusikoksi jos ei edes halua soittaa? itse en edes ota bändiini henkilöitä joilla on vähänkään tapana olla pois. jos saan siis itse päättää kokoonpanosta.
Musiikki on lempimusiikkiani. Varsinki Swing ja Dixieland. Ja ragtime.
Rocco_Longfella
19.02.2007 12:38:51
"Luen huomisiin kirjotuksiin"

Siis hei c'moon, asiat tärkeysjärjestykseen.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. Bella Italia #21
Diego
19.02.2007 22:51:53
Jostain syystä repesin tälle. Hohohoo..

Samoin, siis silloin kun rumpalimme sen päästi ilmoille.
Ota Mobilatia jos närästää
haikara24
20.02.2007 17:31:17

Joskus on omissakin kokoonpanoissa ollut näitä outoja syitä olla saapumatta laisinkaan harjoituksiin (ei vähiten minulla) mutta on myös ollut mielenkiintoisia poistumistapoja.
Eli:
Kitaristimme läksi luontevasti biisien välissä kipaisemaan kuselle. Totesimme kaverilla olleen valtava kusihätä koska miestä ei kuulunut seuraavaan pariin tuntiin takaisin kämpille. Retkumaisesti hän oli päättänyt hyljätä mielestään epämiellyttävät harjoitukset jättäen omaisuutensa (takki, lompakko, laukku, kitara jne.) soittokämpille. Kun parin viikon kuluttua sovimme jällen harjoituksia, äijä oli mukana kuin mitään ei olisi tapahtunut. Että sellainen tapaus.
haikara24
20.02.2007 17:34:59

täytyy nykytilannetta mainostaa sen verran että olen ainakin itse todennut parhaaksi tavaksi sen, että jos joku sanoo olevansa kykenemätön saapumaan paikalle, on parasta jättää kokonaan kysymättä syytä. Jos tilanne on sellainen että poissaolot karkaavat käsistä, niin kyllä uusia soittajia aina löytyy. Tämä myös luo pienemmän paineen harjoituksiin tulemiselle, kun ei aina tarvitse tuntea syyllisyyttä jostain viimevuotisista poissaoloista. toimii!
Mörkööö
20.02.2007 22:55:46
ex-rumpalin kootut selitykset:

"Muijakaveri sano, että sillä on yksinäistä, kun mä oon treeneissä koko ajan." (Treenit yleensä 1-2 kertaa viikossa, joskus ei välttämättä sitäkään. Aika huomionkipeä muija...)

"Emmä jaks"
"Häh? - Haista vittu" (ja luuri korvaan)
"Ei ehi ny"
"Ei kiinnost"
"Ei kerkee ku pitää jossai välis syäräkki"
"Mullo muita hommia"

Samaista jätkää tuntui muutenkin kiinnostavan nussiminen huomattavasti bändiä enemmän ja joskus harvoin, kun sattui eksymään treeneihin, ei tehnyt mitään muuta kuin valitti, vittuili ja hakkasi jotain epämääräistä rummuilla siihen malliin, että tärykalvot huusivat hoosiannaa seuraavan viikon.

No, tyyppi lensi loppujen lopuksi pihalle bändistä, kun ei jaksettu katella. Loppujen lopuksi paljon parempi näin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)