captain kirk 11.02.2007 14:12:56 (muokattu 11.02.2007 14:13:08) | |
---|
Metallican Ain't my bitch on vähä parempi verrattuna hiukkasen vaisuun esikuvaansa. Disturbed - Land of confusion (Genesiksen originaaliversio on uskomattoman gay...) I Shot The Sheriff Eric Claptonin esittämänä Onhan nuita lisääki mut ei jaksa kirjottaa varmaa kaikki jo sanottu... |
Jani The Rock 11.02.2007 14:50:39 | |
---|
I Shot The Sheriff Eric Claptonin esittämänä No johan nyt. Your funeral, my trial. |
FatSam 12.02.2007 05:34:04 | |
---|
Metallican Ain't my bitch on vähä parempi verrattuna hiukkasen vaisuun esikuvaansa. Kukahan sen on esittänyt? "Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer |
mikainen 12.02.2007 12:06:06 | |
---|
Whitesnake vetää Day Tripperin aika hianosti, mutten viitti verrata orkkikseen ku kaikki tietää että mä oon piitles-vihaaja. Turpaanhan siinä tulis... Ei hassumpi versio. Potkii, erilailla kuin originaali, mutta hyvin kuitenkin. Youtubesta löytyi video, Whitesnake on muuten itelle ihan outo. |
mikainen 12.02.2007 12:22:24 | |
---|
Yellow matter custardin versiot Beatlesin kappaleista on miusta melkeimpä järjestäin parempia kuin alkuperäiset. Tosin ei alkuperäisetkään mitenkään huonoja ole, mut nää Yellow matterin versiot jostain syystä kolahtaa paremmin. http://www.youtube.com/results?sear … ow+matter+custard&search=Search tuossa on vaan I am the walrus, While my guitar gently weeps ja ehkä parhaimpana A day in the life. Bändi on myös julkaissut bootleg-hengessä tehdyn keikkatallenteen, jolla on sitten enemmän tuotantoa. Ihan hyvältä kuulostivat, paremmiksi en sanoisi, mutta ehkä ne voivat kolahtaa jos pitää nykyaikaisemmista soundeista enemmän kuin alkuperäisten 60-luku soundeista. |
Johannes_t 12.02.2007 14:30:51 | |
---|
Metallican Ain't my bitch on vähä parempi verrattuna hiukkasen vaisuun esikuvaansa. Mitä biisiä haet takaa? Aint my Bitch on Metallican oma biisi. |
HungryFD 12.02.2007 19:58:12 (muokattu 12.02.2007 19:58:56) | |
---|
Disturbed - Land of confusion (Genesiksen originaaliversio on uskomattoman gay...) En menis sanomaan, voi johtua siitä että Radio Rock on vähän tuhonnut ton coverin. "I wish the milk man would deliver my milk, in the morning..." |
jjylli 13.02.2007 09:19:39 | |
---|
I Shot The Sheriff Eric Claptonin esittämänä ei kyllä mun mielestä. |
weelie 13.02.2007 14:42:18 (muokattu 13.02.2007 14:53:06) | |
---|
I Got the Same Old Blues - Lynyrd Skynyrd (alkuperäinen artisti JJ Cale) ---- Up around the bendin ja Hurtin kanssa on pakko kompata. ---- Joku väitti että vain alkuperäinen on alkuperäinen ja sikis cover ei voi olla parempi. En ole samaa mieltä. Ja onhan tästä rajatapauaksiakin. Mikä on esimerkiksi yllä mainitun JJ Calen biisin After Midnight-biisin ainoa oikea versio? Se jolla Clapton teki biisin kuuluisaksi (kopioiden JJ Calen 60-luvun harvinaista sinkkua) vai se noista poikkeava versio jonka JJ Cale teki Cläpän jälkeen?! Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
orpopiru 13.02.2007 17:58:09 | |
---|
Hanoi Rocksin veto Up around the bendistä on mun mielestä edelleen selkeesti originaalia parempi. Komppaan tässä kohtaa. Is that the stars in the sky,
or is it rain fallin down? |
Hanoi Rocksin veto Up around the bendistä on mun mielestä edelleen selkeesti originaalia parempi. Jonkun mielestä voi olla, minun ei. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
opuh 13.02.2007 22:45:45 (muokattu 13.02.2007 22:46:06) | |
---|
Väittäisinpä, että Sepulturan versio New Model Armyn kappaleesta the Hunt on parempi, kuin alkuperäinen. Hahahah |
hjukke 14.02.2007 01:00:46 | |
---|
Jonkun mielestä voi olla, minun ei. Samoin. Ccr:n (Fogertyn) vetämänä jopa rankempi. Siitä on juuri olennainen fiilis onnistuttu hukkaamaan coverissa. Aika hyvän vertailun pystyi suorittamaan kun lauantaina Hanoit Ruissalossa vetäisivät tuon ja maanantaina Fogerty Tukholmassa. Suomipojat saivat turpaan valitettavasti aika huolella (K. Aronoff tällä kiertueella taas vaihteeksi rumpalina vieläpä) Ei mulla kyllä Hanoita vastaan mitään ole. Sorry ot. Kaikki rannekellotornin mukana |
weelie 14.02.2007 10:26:48 (muokattu 14.02.2007 10:28:26) | |
---|
Lauantaina Hanoit Ruissalossa vetäisivät tuon ja maanantaina Fogerty Tukholmassa. No toi nyt jo aika eri asia, kuin mistä itse ainakin veistin. Fogerty on selkeästi rokkarien eliittiä yhä, kun Hanoi Rocks nyt on mitä on. Hanoi Rocksia nyt en muutenkaan enää ole kuunnellut, mutta Fogertyssä on magiaa. EDIT: oletan luonnollisesti että nämä lauantai ja tiistai tapahtuivat kahdeksankymmentä luvun jälkeen. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Zakk 14.02.2007 10:47:41 | |
---|
Judas Priestin coveri The Green Manalishistä on kyllä helvetin hyvä, verrattuna Fleetwood Macin alkuperäseen joissa ei kyllä paljoa yhteistä ole. "Where there's a whip there's a way" |
Chester 14.02.2007 11:34:33 | |
---|
Te naulaatte mut seinään kun sanon Children of Bodom - Somebody put something in my drink (Ramones coveri). Myös Northerin Final Countdown vetää erittäin hyvin. Puhumattakaan Sinergyn Abba-covereista. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
HaloOfFlies 14.02.2007 12:32:33 | |
---|
Klamydia - Kirjoituksia Kellarista. Originaaliversio jää lähtöruutuun. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
moderndrummer88 14.02.2007 13:30:22 | |
---|
Te naulaatte mut seinään kun sanon Children of Bodom - Somebody put something in my drink (Ramones coveri). Myös Northerin Final Countdown vetää erittäin hyvin. Puhumattakaan Sinergyn Abba-covereista. Nää on just näitä mukahauskoja covereita joita kaikki teinihevarit sitten rankuttaa kaikkialla 8) "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Chester 14.02.2007 16:56:12 (muokattu 14.02.2007 16:56:44) | |
---|
Nää on just näitä mukahauskoja covereita joita kaikki teinihevarit sitten rankuttaa kaikkialla 8) 8)) näin kyllä. Mitäpä muuta sitä tälläisenä päivänä kuuntelisikaan. E: ja nehän ei siis ole hauskoja covereita. Hevi on helvetin vakavaa touhua tajuutsä :| Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
jjylli 14.02.2007 17:31:34 | |
---|
Te naulaatte mut seinään kun sanon Children of Bodom - Somebody put something in my drink (Ramones coveri). nauloja!!! |