Aihe: Euroviisukarsinnat 2007
1 2 3 4
Jenka
10.02.2007 19:17:23

Vois helposti luulla, että tää B & S on vitsi... mutta ei taida olla

Oli kyllä mahdottoman tönkkö.
RocknRoll
10.02.2007 19:47:22
Hmm..Kyllä se niin on että Jann Wilde & Rose Awenue, RocknRoll dreams biisillä pitää tänään päästä jatkoon. Laura nyt on mitä on, ja Beats and styles on paska.
Joees
10.02.2007 19:52:05
Hmm..Kyllä se niin on että Jann Wilde & Rose Awenue, RocknRoll dreams biisillä pitää tänään päästä jatkoon. Laura nyt on mitä on, ja Beats and styles on paska.

Se Lauran toka biisi kuulosti taas vaihteeks jostain pöllityltä.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
j-o-n-e
10.02.2007 20:00:44
Toi Lauran Madonna-kopiointi oli ala-arvosen nolo, ja heitti viel ihan pokkana et "kyl mä täl biisillä haluisin Suomee edustaa." Jep jep.
"I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff."
M.i.k.key
11.02.2007 03:01:29
No huh huh.
Lauran eka biisi oli tosi kova, kaikki muu aikamoista tuubaa. Toi Jann Wilde homma ei vaan aukea mulle yhtään. Aika huonosti soitettua ja laulettua, huonoja biisejä kaiken lisäksi.
möllisty
JPQ
11.02.2007 03:24:13

Kyllä pitää päästä itse kisaankin jos halutaan edes 10 viimeisen
ei siis 5 viimeisen joukkoon. Mutta en ole varma kummalla biisillä mutta sillä joka pääsi. ja lauraa ei voi sanoin kuvata ja beat&styles on tylsä.
JPQ
11.02.2007 03:25:18

No huh huh.
Lauran eka biisi oli tosi kova, kaikki muu aikamoista tuubaa. Toi Jann Wilde homma ei vaan aukea mulle yhtään. Aika huonosti soitettua ja laulettua, huonoja biisejä kaiken lisäksi.

Jos olet avatarissasi ei millään pahalla voi olla että olet sen sortin musalle jo liian vanha. Tokihan ei minuunkaan kaikki musa vetoa juurikin laura oli se mitä vain.
M.i.k.key
11.02.2007 03:34:54
Jos olet avatarissasi ei millään pahalla voi olla että olet sen sortin musalle jo liian vanha. Tokihan ei minuunkaan kaikki musa vetoa juurikin laura oli se mitä vain.

Tuota jälkimmäistä lausetta en ihan ymmärtänyt.
Oli avatarissa mikä kuva vaan niin mä olen ikinuori eli ei se siitä nuoruudesta/vanhuudesta johdu...
möllisty
Sertzo S
11.02.2007 09:24:37
No huh huh.

Samat mietteet. Beats and Styles-mieslaulaja ei pysynyt usein vireessä esityksessään ja ihmettelenkin että, miksi noin osaamatonta laulua Euroviisuissa on pakko kuulla.
Mika Antero
11.02.2007 09:45:46
Jos olet avatarissasi ei millään pahalla voi olla että olet sen sortin musalle jo liian vanha.

Häh? Glamrock oli suosituimmillaan jo 70-luvulla ja 70-luvun nuorethan ovat tämän päivän eläkeläisiä.
Tympee Huttunen
11.02.2007 11:19:09
Ruotsin TV:ltä satuin vähän vilkaisemaan karsintoja tms. Jos Ruotsilta lähtee Ark viisuihin, niin rima on aika korkealla Jann Wildelle...
Volante
11.02.2007 13:01:12
Vähän nauratti Iltalehden sivuilta löytynyt kuva Laura Voutilaisen esityksestä:

http://www.iltalehti.fi/viihde/viisTM_410_vi.jpg

Saa nähdä mitä tuostakin tulee. Ei mulla itselläni mitään suosikkia ole, en oikeastaan välitä seurata, mutta Lovex on varmaan aika vahvoilla noin yleensä...
paavi
12.02.2007 12:19:17 (muokattu 12.02.2007 12:28:15)
Oli kyllä mahdottoman tönkkö.

Joo, tää beats & styles on jotain, mitä ei vaan pysty ymmärtämään.
* "laulaja" ei osaa ääntää englantia
* ei pysy sävelessä tippaakaan
* toinen hemmoista "soittaa" kitaraa
* koko konsepti on suoraan 90-luvun alusta, jopa Captain Jack kääntyy haudassa
* mitä siellä tekee esim. tää tummaihonen kaveri lavalla? räppäs kai pari lausetta ja teki pari tanssiliikettä?

Ei ..ei näin. Vetäis sitten kunnon parodialla, mutta kun nää on tosissaan. Laulajasta vielä sen verran, että sellanen jamaika-meininki olis ihan ok...eli suht monotonista laulua erikoisella aksentilla. Tää on nyt vaan selkeesti täysin sävelkorvattoman laulua huonolla ääntämyksellä.

EDIT: itse asiassa tää "take it back" ei ollu niin huono. Toi mun kritiikki meni enemmän siihen ekaan biisiin (joka taidettiin jostain syystä äänestää jatkoon...)
Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction
HaloOfFlies
12.02.2007 13:11:09

Ruotsin TV:ltä satuin vähän vilkaisemaan karsintoja tms. Jos Ruotsilta lähtee Ark viisuihin, niin rima on aika korkealla Jann Wildelle...

Isä vertasi tuota Jann Wildea T.Rexiin ja David Bowieen. Ei kai nyt sentään?
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Tympee Huttunen
12.02.2007 13:13:38

On siinä kyllä ihan samaa meininkiä.
aivokuolio
12.02.2007 13:46:40

Aika kuuro saa olla jos ei tule mielleyhtymiä noihin nimiin bändin biiseistä.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Joees
12.02.2007 13:47:45
On siinä kyllä ihan samaa meininkiä.

Mua ahistaa koko euroviisut. Joka maalta on tulossa jotain "rokki" esityksiä. Yh.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Tympee Huttunen
12.02.2007 13:59:05
Mua ahistaa koko euroviisut.

Miten tämä eroaa mistään aikaisemmista vuosista:) Camp/eurotrash-juhlaa tuo on aina ollut ja sama meininki tulee jatkumaan. Eihän siitä ole kuin pari vuotta, kun Jari Sillanpää veti biisiä pienet enkelinsiivet selässä:D
Joees
12.02.2007 16:06:03
Miten tämä eroaa mistään aikaisemmista vuosista:) Camp/eurotrash-juhlaa tuo on aina ollut ja sama meininki tulee jatkumaan. Eihän siitä ole kuin pari vuotta, kun Jari Sillanpää veti biisiä pienet enkelinsiivet selässä:D

Ei mitenkään eroakaan. Mua on aina ahdistanut euroviisut. ;-)
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)