Aihe: Kokemuksia Tech21 SansAmp GT2:sta?
1
RaimoToukokuu
12.02.2007 19:09:04
Onkos kukaan hommannut/soitellut kyseisellä putkiemulaattoripedaalilla? Esim. Peer Guntin heput näitä kuulemma käyttelee (suoraan linjaan keikalla) ja itsekin harkitsin hankintaa suolaisesta hinnasta huolimatta tällä täydellisen soundin etsinnän loputtomalla vaelluksellani ;-)
bliikki
12.02.2007 19:14:34
On tullu käyteltyä moista vekotinta parisen vuotta. Ei oikein koskaan potkinut JCM800:n kanssa, tai saattoi johtua myös mun Marshall 1982 -kaapista. Nimittäin kun lätkäsin sen Jubileen ja jonkun ikivanhan Laneyn kaapin jatkoks, niin lähti rouhein soundi ikinä! Suoraan mikserivahvariinkin tuli kokeiltua ja ajeltua PA-kaappien lävitte, mutta ei oikein toiminut. Oli vähän "karvainen" soundi, niin kun nauhottelis suoraan linjaan.
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
bliikki
12.02.2007 22:42:03
Hehe. Meiän kitaristi vetelee GT2:lla Laneyn VH100:n läpi samaan kaappin, ja kyllä se vaan potkii kivasti. Musanäytteestäni voi päätellä lissää.

Jaa että soittelet Cirontassa, tunnenpa teidän rumpalin :)
"Mun äiti ei ostanu mulle uutta kitaraa ku se sano et mun soitto kuulostaa kauheelta. Mut eiks aika moni muuki tee virheitä ku soittaa Mayhemii?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)