Aihe: Epiphone by Gibosn STRATO?
1
oo-p
12.02.2007 16:40:17 (muokattu 12.02.2007 16:41:07)

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=47392878

Tällaisen vekottimen löysin surffaillessani, aika jännä tapaus mielestäni. Kertokaapas, että onko tuollaisia paljon liikenteessä ja minkä laatuisia vehkeitä lienevät?

E: Gibosn, jeah= Gibson :D
Terve, ja kiitos kaloista!
Artist
12.02.2007 16:42:12 (muokattu 12.02.2007 16:44:36)
Noita oli yhteen aikaan musaliikkeet pullollaan kaikissa paketti yms. tarjouksissa. Ei muistaakseni hirveän vahva esitys...aika korkea lähtöhinta ja hintavaraus, ei kyllä 150:tä euroa kannata maksaa käytetystä vanhasta ritsasta.
"Don't try"
oo-p
12.02.2007 16:42:36

Noita oli yhteen aikaan musaliikkeet pullollaan kaikissa paketti yms. tarjouksissa. Ei muistaakseni hirveän vahva esitys...

Joo, siltä vähän haiskahtaakin..
-Cale
12.02.2007 16:43:51 (muokattu 12.02.2007 16:45:09)
Mulla oli tollanen Epin strato ekana kitarana, ja harmittaa kun sen menin myymään. Mikkien vaihdolla siitä olisi saanut ihan kelpo kakkoskitaran. Kaula ainakin miellytti mua, eikä muutenkaan valittamista, joko oli hyvä yksilö tai sitten ko. kitarat ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Omani oli valmistettu Koreassa. Lapa mun kitarassa oli hienompi kuin tuossa, sellanen Explorer mallinen, ja kitara oli kokonaan musta.

Edit: Tosiaan omani myin tai annoin vaihdossa satkulla silloisessa Tampereen Soitinkeskuksessa.
oo-p
12.02.2007 16:45:27

Mulla oli tollanen Epin strato ekana kitarana, ja harmittaa kun sen menin myymään. Mikkien vaihdolla siitä olisi saanut ihan kelpo kakkoskitaran. Kaula ainakin miellytti mua, eikä muutenkaan valittamista, joko oli hyvä yksilö tai sitten ko. kitarat ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Omani oli valmistettu Koreassa. Lapa mun kitarassa oli hienompi kuin tuossa, sellanen Explorer mallinen, ja kitara oli kokonaan musta.

Aivan. Minkä hintasia pelejä nuo muuten ovat aikoinaan olleet?
-Cale
12.02.2007 16:48:55
Valmistusmaa todenäköisesti Japan.

Luulen että tuokin on Koreassa valmistettu, en tosin varma ole. Ja eipä niistä paljoa 100 euroa enempää kannata maksaa, jos mitään modailua yms. ei ole tehty, jos silloinkaan.
Dropped C
12.02.2007 17:03:16 (muokattu 12.02.2007 17:10:02)
Naurattaa aina näissä nettihuutokaupoissa kun on "Epiphone by Gibson", "ESP LTD", yms.

Edit: Tuohan oli oikeasti "Epiphone by Gibson", pyydän anteeksi tämän huutakaupan osalta. Muuten kyllä on tullut nähtyä jo monta Gibson Epiphone:a.
McNulty
12.02.2007 17:28:59
Maksoin Epiphone by Gibson stratokopsusta ja 10W ibanezin vahvistimesta joskus 90-91 hujakoilla aika tasan 900mk uutena. Paska kitara se on eikä sillä ole mitään tekemistä Gibsonin tai edes Stratocasterin kanssa :)
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
-Cale
12.02.2007 18:27:26
Paska kitara se on eikä sillä ole mitään tekemistä Gibsonin tai edes Stratocasterin kanssa :)

Kröhm... Toivon että aika ei ole kullannut muistojani, mutta muistelen ettei se nyt niin huono ollut. Ei toki ole mitenkään kytköksissä Gibsoniin tai Stratocasteriin, mutta kyllähän se tuon "halpisluokan" kepeissä on ihan hyvä vaihtoehto. Riippuu tietysti yksilöstä.
Twinkle
12.02.2007 18:40:12
Naurattaa aina näissä nettihuutokaupoissa kun on "Epiphone by Gibson", "ESP LTD", yms.

noh, LTD:eissa ainakin itessään lukee tuo ESP LTD, jos ei suoraan lavassa niin ESPiä löytyy ainakin kaularaudan levystä ja lavan takaa. En nyt osaa nähdä sitä niin vääräksi, etenkin kun ovat saman sivuston alla netissäkin ESP:t ja LTD:t
oksentaja
13.02.2007 11:18:40

Muutamalla tollasella epiphone by gibsonilla (explorerin lapa) olen soittanut ja hyviä ovat kummatkin olleet "akustisesti". Mikeistä en osaa mitään sanoa. Tosin samaa sarjaa (epiphone by gibson) oleva kutistettu explorer on mulla itselläni ja siinä ne mikit on ihan kuraa. Kaulaprofiili on kaikissa ollut ihan kiva mitä soittanut olen.
fox
13.02.2007 11:55:00

En nyt osaa nähdä sitä niin vääräksi, etenkin kun ovat saman sivuston alla netissäkin ESP:t ja LTD:t

Ja onhan näitä muitakin, "suurten" valmistajien halvempia linjoja/tytärmerkkejä..
Squier-Fender, Sigma-Martin, Jasmine-Takamine ja monia muita..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
MOIhei
13.02.2007 12:07:07

Sunnuntaina kokeilin ihan treeni kämpällä ja ihan kelpo kitara oli. Ei mikään unelma, mutta kyllä sillä ihan mukavasti soitteli.
Maybe he was right.
Penasol
13.02.2007 12:56:48

Itsellä on huono kokemus tällaisesta. Paikallisella nuoriso-ohjaajalla, joka minulle soittohommia opetti, oli tuollainen. En pitänyt kaulasta, tosin se on makuasia aika pitkälle, muttei se ollut myöskään laadukkaan oloinen. Soundit olivat aika munattoman ohuet eikä virekään pitänyt kovin hyvin. Lienee sitten laadunvaihtelua näissä aika rutkasti tai eri mallista kyse. En ostaisi kokeilematta, paitsi jos tosi halavalla lähtee.
"Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä" Hörörh, örh. AKKK#9
-Cale
13.02.2007 17:10:11 (muokattu 13.02.2007 17:10:19)
Soundit olivat aika munattoman ohuet eikä virekään pitänyt kovin hyvin. Lienee sitten laadunvaihtelua

Eikös se muna tule sormista ja hyvin pitkälti styrkkaripuolelta? :) Toki kitarallakin on vaikutusta asiaan.
oo-p
13.02.2007 18:30:15

Eikös se muna tule sormista ja hyvin pitkälti styrkkaripuolelta? :) Toki kitarallakin on vaikutusta asiaan.

Muna tulee sormista? ..Huh-huh.
Minä tiesin vain, että munien raapimisen jälkeen on sormissa smegmaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)