Aihe: Smarvo vahvarit?
1
Clayrooster
16.12.2003 22:18:33 (muokattu 16.12.2003 22:21:23)
En itse soita kitaraa, mutta tiedän sen verran, että mikä ihmeen merkki se Smarvo on.
Kun mulla on semmonen pölyyntynyt tuola jo pitemmän aikaa!
Jos tiedätte tuon enempää Smarvo vahvareista nii kerroppa.
Haluaisin kuulla siitä vähän jotain infoa?! :S

Onko se joku niinku maailman epätunnetuin/paskin vahvistin merkki?

http://www.allproducts.com.tw/ee/smarvo/01ga-4012r-s.jpg - siinä on vielä joku kuva kyseisestä vahvarista, liekö edes kitaravahvistin??? (tuota mallia minulla ei siis ole)
"Syö sukset, jos et, aja viikset"
Gypsy
16.12.2003 22:49:35
Muistelisin, että Smarvon vahvistimia olis ollu joskus anttilan postimyyntikuvastossa.
Clayrooster
17.12.2003 16:20:24 (muokattu 29.10.2005 04:14:44)
Muistelisin, että Smarvon vahvistimia olis ollu joskus anttilan postimyyntikuvastossa.

No heh! :D
Da Make
17.12.2003 18:15:27
Kelatkaapa sitä nimeä, SMARVO. slarva

Kunnon naurut sillä ainakin saa aikaseksi.

Muuten näin ohimennen;on aika turha topic (ja väh. yht. turh. viesti).
Cräx, Change, Ötöm!?
trih
17.12.2003 18:33:49

Jos on samaa tasoa ku se stratokopsu mitä siellä anttilassa myytii samaa aikaa ni huhhuh... En ole ikinä niin huonoon sähkökitaraan törmänny.Kaula umpikiero, otelauta tiesmitä reikäpuuta jossa törrötti 'nauhat' miten sattuu, plexi ja muut normaalisti muovista tehtävät osat vaikuttivat olevan jotain mielenkiintoista muovinkaltaista seosta... Ei pysty käsittää miten tuollaisia saa edes myydä sähkökitara-nimikkeellä.
Sääliksi käy jos joku alotteleva kitaristi on joutunu tuollaiseen kapineeseen koskemaan.
Vilho
17.12.2003 19:00:53
Sääliksi käy jos joku alotteleva kitaristi on joutunu tuollaiseen kapineeseen koskemaan.

Heh.. Ikävä tätä on täällä myöntää, mutta menkööt. Minäpä satun omistamaan sekä Smarvon paskavahvarin että Anttilan Kapok -merkkisen Stratokopion. Nauhat törröttää ym. Kyllä soittohalut karisi multa aika äkkiä pois tuon kitaran kanssa. Onneksi on uusi kitara hankinnan alla. By the way, ei ketään kiinnostais ostaa tutkimusmielessä noita romuja pois;)
Fortune
17.12.2003 19:01:27
Onneksi on uusi kitara hankinnan alla. By the way, ei ketään kiinnostais ostaa tutkimusmielessä noita romuja pois;)

Vitosella heti.
"Look behind you, a three-headed guitar!"
Clayrooster
17.12.2003 21:11:23
Heh.. Ikävä tätä on täällä myöntää, mutta menkööt. Minäpä satun omistamaan sekä Smarvon paskavahvarin että Anttilan Kapok -merkkisen Stratokopion. Nauhat törröttää ym. Kyllä soittohalut karisi multa aika äkkiä pois tuon kitaran kanssa. Onneksi on uusi kitara hankinnan alla. By the way, ei ketään kiinnostais ostaa tutkimusmielessä noita romuja pois;)

No tod. ostan?
kitaristille JOULULAHJAKS!!1
N_Bates
18.12.2003 12:34:56

hih.. mäki ostin kapokin ekaks sähkökitaraks. tosin ostin sen ihan vaan projektiksi alunperinkin. Ihan hyvähän siihen oli harjotella huoltotoimenpiteitä, mutta ai jai, ei sillä kyllä soittaa viitsi juurikaan. Tässä mun custom-kapok nykyään:

http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/images/kitara_0037.JPG

nykyään toimittaa seinäkoristeen vaativaa virkaa...
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
Pyry
25.06.2005 23:36:15 (muokattu 25.06.2005 23:37:15)
mitähän mahtaa olla arvo tollasella smarvon 35wattisella bassovahvistimella?merkiltään smarvo be-158...pakko päästä eroon ennen ku saa jonku taudin :)ei arvo taida montaa kymppiä olla...
Twinkle
25.06.2005 23:43:14
Minulla on Smarvon tekemä jalkakytkin. En tiiä mistä se on minulle tullut, mutta toimii hyvin ja on järeää tekoa.

En tiiä mikä pointti tässäkään viestissä oli, mutta tulipahan sanotuksi.
Apathos
26.06.2005 00:09:02
Ensimmäinen sähkökitarani oli juuri tuo anttilan stratokopsu ja että olikin hirvittävä kapistus, kolme kertaa kun sen joutu lähettää takas vikojen takia ni sitten suostuivat jo rahat palauttamaan. Positiivisena asiana mulle jäi ne paketissa mukana tulleet hihna ja vibran kampi.

Vahvistin puolestaan on anttilasta samalla tilattu smarvo GE158c muistaakseni, varma en ole, mutta tuollahan se on vieläkin kotonani. Sen kautta tosin en soita ilman mitään pedaalia, sen omat saundit kun on mitä on, turhan tunkkaset ainakin.
Czar
26.06.2005 01:36:21

Joo, himassa mulla on joku Smarvon 30wattinen. Käytettynä ostin muutamaan kymppiin. Ihan paska, mutta ajaa asiansa.
Se tyyppi jossa yhdistyvät terävä äly ja absoluuttinen typeryys
laundry
26.06.2005 01:44:45
Joo ....kaverilta löytyy nimenomainen Smarvon 15w combo....Anttilan postimyyninstäpä hyvinnin....
ni tulipaha vaa sanottua..
Pyry
26.06.2005 01:50:57 (muokattu 26.06.2005 01:56:44)
paljonko tosta viittii pyytää?se on yhtä "hyvä" kuin uutena...
konehes
26.06.2005 15:04:37
Minulla on Smarvon tekemä jalkakytkin. En tiiä mistä se on minulle tullut, mutta toimii hyvin ja on järeää tekoa.

Sama juttu. Omani on modattu sellaiseksi, että piuhan voi irroittaa. Huomattavasti parempi kuin Marshallin vastaavat. Ainakin ne mitä olen kokeillut.

Ja Smarvon kitaravahvistin löytyy toki! Sen ja Kapokin kera olen opetellut soittamaan.
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
Meisseli
26.06.2005 19:25:06

Nämä pitäs kyllä popularisoida! Mahtavia!
Päivän biisi: Lovin' spoonful: Do you believe in magic? www.strangefruitband.net www.must.fi
LamaAjanElvis
26.06.2005 20:57:42
multa löytyy anttilan ale smarvo GE-158C vahvistin. särö on paskanen ja kaikua ei ole, joten pedaalin kautta on pakko soittaa.

kyllähän se toiminut kuitenkin on...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)