MarQz 12.02.2007 16:41:24 | |
---|
Jep. Eli ens alkuu haluun sanoo et sori ku en selannu kauheen tarkaa alueita mut ku ei oikee oo aikaa ko pitäs soitella ja kouluhommia jne :D Mutta anyway toivottavasti ei tule vihasia kasvoja Eli oon tässä nyt viitisen kuukaut soittanu ja halusin vaa iha tietää et saako efekteil kaikkia erikoisia ääniä. Esim voitko matkia pianoa ja viulua ja kaikkia erilaisia soittimen ääniä kitaraefekteillä? Näin yhdessä videossa kun roope latvala ja alexi laiho soitteli kaikkia eri ääniä mutta en ole varma että soittiko ne vaan mukana vai tuliko ne itseasias siit kitarasta. Mutta jos joku nyt vain valaisisi. Kiitos ja ei herneitä jos tästä on joku juttu jo :P |
rainmaker 12.02.2007 16:48:43 | |
---|
Eli oon tässä nyt viitisen kuukaut soittanu ja halusin vaa iha tietää et saako efekteil kaikkia erikoisia ääniä. Saa. Esim voitko matkia pianoa ja viulua ja kaikkia erilaisia soittimen ääniä kitaraefekteillä? Menee luultavasti midi -hommiksi, jos viulun ja pianon ääntä pitää kitarasta saada. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
KUNU 12.02.2007 17:14:56 | |
---|
Eli oon tässä nyt viitisen kuukaut soittanu ja halusin vaa iha tietää et saako efekteil kaikkia erikoisia ääniä. Esim voitko matkia pianoa ja viulua ja kaikkia erilaisia soittimen ääniä kitaraefekteillä? Näin yhdessä videossa kun roope latvala ja alexi laiho soitteli kaikkia eri ääniä mutta en ole varma että soittiko ne vaan mukana vai tuliko ne itseasias siit kitarasta. Mutta jos joku nyt vain valaisisi. Kiitos ja ei herneitä jos tästä on joku juttu jo :P Rolandin GR-09 ois semmonen laite millä sais irti vaikka mitä ääntä: http://www.youtube.com/watch?v=dJMGfrIiV-k mutta näitä en ole löytänyt ennää mistään, ehkä ei enää valmisteta, mutta vastaavaa löytyy, eli tämmönen: http://www.musik-produktiv.de/shop2 … 3340023/sid/!x32fific/quelle/listen |
|
KUNU 12.02.2007 17:25:53 (muokattu 13.02.2007 17:51:26) | |
---|
Eli tarkottaako toi että tuo ääni tulee livenä esim voiko live-keikoil soitella kaikilla erilaisil äänil vai täytyykö se käsitellä jotenki jälkeenpäin? Tuleeko ääni livenä? Tarkoitat siis että soittaako tuo mies nuita ääniä kitaralla? Kyllä soittaa. Laite toimii samalla tavalla kuin normaalitkin efektipedaalit. Mod.huom. Aloittelijakysymykset Aloittelijat-palstalle, ei tänne. |